با سلام
موضوع جالبی بود و کاملا واضح و روشن بیان شد , مرسی
اما با این 17 نوع ( 17 تیپ ) خودرو عملا بازار داخلی خودرو سازان ما ( چه ایران خودرو . سایپا . ....... ) ضربه بزرگی متحمل میشن ,و ضربه دوم خریداران این خودرو میخورن , شاید بگید چرا خریداران ؟ آلبته بعضی ازین خودروها که عنوان شدن , نه همه اونها
اما چرا خریداران؟؟
شاید در روزهای اول خرید یا سال های اول ازین خودرو ها راضی باشن ,اما تجربه نشون داده در خرید و فروش خودرو های این تیپی کمی با مشکل برخوردن؛ و از یه طرف بیاییم فرض کنیم ؛ این خودرو دچار مشکل و نقص فنی میشه !!! آیا قطعات و خدمات هم مثل خودرو های ساخت داخل هستن؟؟
شاید بگید به این زودی خراب نمیشه!! اما فرض کنیم دچار تصادف شد نیاز به قطعه پیدا کرد چطور؟؟؟
در بازار داخلی خودرو ایران من هم قبول دارم کیفیت اومده پایین ولی خدمات و تعمییر اونها را حداقل در نمایندگی های اونا پیدا میشه ( لازم هس بگم : هنوز بعضی خودروهای داخلی در بعضی شهرها به طور کامل هم در نمایندگی نیست و مکانیک اون خودرو در اون نمایندگی ندارن )
اما عقیده من اینه که سرنوشت بعضی از این خودرو ها در آینده نه چندان دور مثل :دووو , و..... میشه که اولش خوب بود ولی آخرش زیاد خوب نبود ؛ در بعضی شهرها قطعه شو پیدا نمیکنی ؛ تعمیر کارش کمه و ......
اما چرخ صنعت این مملکت بدست ما خریداران و مصرف کنندگان هست
ویرایش توسط ابراهیم ناظمی : 11th January 2016 در ساعت 06:43 PM
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
قبل از هر گونه فعالیت در سایت به قوانین توجه نمایید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)