1- یعنی اگر ولتاژ 12 ولت را به موتور استارت وصل کنیم 600 امپر میکشه.و باتری هایی رو با ظرفیت 600 امپرساعت رو در یک ساعت خالی می کنه.
باتری ماشین اگر 60 امپر باشه تو 6 دقیقه استارت مداوم خالی میشه.گفتند 3 ثانیه کافیه و برای باتری مشکلی پیش نمیاد ولی این برای 1000 بار استارت زدن در روز صدق نمی کنه.
2- فرض کنیم ما از خاصیت استارت سریع موتور بنزینی استفاده می کنیم و موتور رو در هر سرعتی که مایل بودیم خاموش می کنیم.40 کیلومتر در ساعت یا 80 یا 120 کیلومتر درساعت.مزیت استارت بنزینی یا گازی همینه. هروقت پاتون رو از رو گاز برداشتین موتور خاموش میشه و دیگه سوختی مصرف نمی کنیم.
ماشین هم بسته به این که تو کدوم دنده باشه اروم خواهد ایستاد.چیزی تغییر نخواهد کرد.
3- ببینید ما در سیستم کنونی استارت بنزین رو به اتش و اتش را به نیروی مکانیکی و نیروی مکانیکی رو به نیروی الکتریکی تبدیل می کنیم و این نیرو رو صرف شارژ باتری ماشین می کنیم تا در مواقع مورد نیاز ازش استفاده کنیم.
اگر از موتور استارت بنزینی استفاده کنیم بنزین رو به اتش و اتش را به نیروی مکانیکی مورد نیاز جهت استارت زدن ماشین می کنیم.(بگذریم از سیستم صدور فرمان ها که الکتریکی هستند چون مصرف بالایی ندارد در حد چند وات).
همانطور که میدونین راندمان هیچ قطعه ای 100 درصد نیست.هر مبدلی بخشی از نیرو رو صرف غلبه بر اصتحکاک میکنه. هر چقدر تعداد مبدل های واسطه بیشتر بشه انرژی مفید خروجی کاهش پیدا می کنه.
4- به هر حال این تنها راه چاره است که به سیستم های الکتریکی ماشین اسیبی نرسه در غیر این صورت ولتاژ برگشتی از سلف ها که به غیر معکوس بودن در حد هزاران ولت هستند تمام سیستم الکتریکی ماشین رو نابود خواهد کرد.
5- از این هم میتونه کوچیک تر بشه.استارت برقی یه اشتباه محضه که باید اصلاح بشه.
6- بستگی به ادعای ما داره. اگر ادعا کنیم هدف افزایش کیفیته حتما قبول می کنند.

علاقه مندی ها (Bookmarks)