دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: مفاهیمی که در سایه مفهوم فروش رنگ باخته اند

  1. #1
    دوست آشنا
    رشته تحصیلی
    مدیریت بازرگانی
    نوشته ها
    658
    ارسال تشکر
    2,879
    دریافت تشکر: 2,609
    قدرت امتیاز دهی
    1787
    Array
    میلاد صفری's: جدید107

    Ok مفاهیمی که در سایه مفهوم فروش رنگ باخته اند

    بدون هیچگونه شک و تردیدی می‌توان بر این واقعیت صحه گذاشت که بازاریابی فروشگاهی موج جدیدی در سیر تکاملی مفاهیم بازاریابی خرده فروشی مدرن می‌باشد. این مفهوم، زیر ساخت مناسبی را در سیر تکاملی روابط بین خرده فروشان و تولیدکنندگان ایجاد کرده است. بواسطه مفاهیم بازاریابی فروشگاهی، خرده فروشان و تولیدکنندگان تلاش می‌کنند تا ضمن برآورده کردن خواست خریداران فروشگاهی، مبنای یک رابطه برد- برد را پایه‌گذاری کنند.

    در حوزه بازاریابی فروشگاهی، تولید‌کنندگان و توزیع‌کنندگان {در ایران نیز مانند سایر کشورها، بسیاری از تولیدکنندگان فرآیند توزیع محصولات خود را به شرکت‌های دیگری که صرفاً زمینه فعالیت آنها توزیع می‌باشد واگذار می‌کنند، بنابراین استراتژی‌های بازاریابی چنین محصولاتی از سوی شرکت‌های توزیع کننده صادر می‌شود. البته بسیاری دیگر از تولیدکنندگان تولید سفارشی دارند. یعنی محصولات را با نام تجاری‌ای که شرکت‌های توزیع کننده به ثبت رسانده‌اند تولید می‌کنند. محصولات گلرنگ و یام یام نمونه چنین رویکردی به تولید است} بخشی از توان و فعالیت‌های بازاریابی خود را در محیط‌های خرده فروشی هدفگذاری می‌کنند. که شدت و میزان تاکید بر چنین رویکردی بستگی به تناسب بین اهداف و استراتژی‌های تامین کنندگان (تولید/ تامین‌کنندگان) و خرده فروشان یا محیط‌های خرده فروشی دارد.
    از طرف دیگر امروزه با شکل گرفت ابر خرده فروشی‌های فروشگاهی با شعار “همه چیز زیر یک سقف” خرده فروشان تلاش کرده‌اند تا نقش خود را در تدوین و اجرای استراتژی‌های بازاریابی پررنگتر کنند، و خود را به عنوان مهمترین عامل در زنجیره تامین، جایگاه‌ یابی کنند. با الگوبرداری از سیر تحول ابر خرده فروشی‌های فروشگاهی به وضوح می‌توان دریافت که این خرده فروشان صرفاً به فکر فروش کالا و درآمدزایی از این طریق نیستند، بلکه در کنار آن تلاش دارند تا خود را به عنوان یک برند در ذهن خریداران بگنجانند. این خرده فروشان با تحلیل و درک دقیق نیازها و خواسته‌های خریداران خود و ارایه بهترین راه‌حل‌ها و پیشنهادات تلاش می‌کنند تا بهترین تجربه خرید را برای خریداران خود ایجاد کند و بدین ترتیب تصویری منحصر به فرد از برند خود در ذهن مشتریان و خریداران ایجاد کنند.

    منبع : کافه بازاریابی
    بین دوست داشتن و نداشتن یک لبخند فاصله اس میخندی یا بخندم

  2. کاربرانی که از پست مفید میلاد صفری سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •