چیزی که منو آزار میده اینه که نمیتونم به کسی که دوسش دارم بفهمونم چقدر واسم مهمه!
نمیتونم از تصمیمش منصرفش کنم!
خدایا کمکم کن...چیکارکنم؟![]()
اینکه کفش ها فقط یک رنگ هستند و یک پارچه.
کاش چند قسمتی بود و بعد از یک مدت که واسه آدم تکراری شد میشد طرح جلو یا پهلوهای کفش رو با رنگ دیگری عوض کرد تا تنوع بشه.
گاهی ممکنه یک قسمتی از کفش خراب بشه که باعث بشه تمام قسمت های سالمش هم دیگه به کار نیاد.کاش میشد اون قسمت رو تعویض کرد.
سلام علیکم....شما که خودت اوستای ماشینی...گفتم از این ترفنده این مدل ماشین واسه تغییر رنگ شاید واسه کفش هاتم بتونی استفاده کنی
...یا اینکه روشهای دیزاین کفش هم هست
...
در بازگشتی به انگشترهای تغییر رنگ دهنده و تیشرتهای Hypercolour دهه 1990، یک تعمیرگاه خودروی انگلیسی پا را فراتر گذاشته و یک خودروی تغییر رنگدهنده تولید کرده است که بسیار جالب است.کارشناسان تعمیرگاه Auto Kandy یک خودروی نیسان Skyline R33 را با استفاده از رنگ نارنجی واکنشپذیر پوشش داده و روی آن آب سرد ریختند.جا که آب روی سطح خودرو میریخت، بدنه از نارنجی به بنفش تغییر رنگ میداد.
این رنگ به «رنگ حرارتی» موسوم است بدین معنی که با تغییر دما رنگ آن عوض میشود.با بالا رفتن دما، رنگدانههای درون رنگ بیرنگ شده و پوشش پایه زیرین را نشان میدهد.عنصر واکنشپذیری در آب یا رنگهای مبتنی بر حلال معلق هستند و باید به شکلی اعمال شوند که ذرات به طور مساوی در کل سطح منتشر شوند.تعمیرگاه Auto Kandy پوشش پایه را زیر لایهای از رنگ شفاف اعمال کرد. هزینه رنگ واکنشپذیر آن لیتری 199 پوند بوده و برای یک خودروی نیسان Skyline R33 از 7.5 لیتر رنگ استفاده شد.
در بازگشتی به انگشترهای تغییر رنگ دهنده و تیشرتهای Hypercolour دهه 1990، یک تعمیرگاه خودروی انگلیسی پا را فراتر گذاشته و یک خودروی تغییر رنگدهنده تولید کرده است که بسیار جالب است.کارشناسان تعمیرگاه Auto Kandy یک خودروی نیسان Skyline R33 را با استفاده از رنگ نارنجی واکنشپذیر پوشش داده و روی آن آب سرد ریختند.جا که آب روی سطح خودرو میریخت، بدنه از نارنجی به بنفش تغییر رنگ میداد.
این رنگ به «رنگ حرارتی» موسوم است بدین معنی که با تغییر دما رنگ آن عوض میشود.با بالا رفتن دما، رنگدانههای درون رنگ بیرنگ شده و پوشش پایه زیرین را نشان میدهد.عنصر واکنشپذیری در آب یا رنگهای مبتنی بر حلال معلق هستند و باید به شکلی اعمال شوند که ذرات به طور مساوی در کل سطح منتشر شوند.تعمیرگاه Auto Kandy پوشش پایه را زیر لایهای از رنگ شفاف اعمال کرد. هزینه رنگ واکنشپذیر آن لیتری 199 پوند بوده و برای یک خودروی نیسان Skyline R33 از 7.5 لیتر رنگ استفاده شد.
پوشش پایه خودرو در سرما با تاثیر رنگ مخفی مانده اما با بالا رفتن دما مجددا نمایش داده میشود.این رنگ از طیفهای رنگی مختلف برخوردار بوده و میتوان آن را با رنگ های خودروی کنونی و پوششهای رویی برای شخصیتر کردن این اثر ترکیب کرد.رنگ حرارتی حاوی رنگدانههایی است که با تغییر دما از یک رنگ به رنگ دیگر تبدیل میشوند.
دو نوع رنگدانه رنگی حرارتی وجود دارد که به شکل بلورهای مایع و یا رنگهای leuco dye هستند.بلورهای مایع بیشتر در شناسایی تغییرات دمایی دقیق هستند اما از طیف رنگی محدودی برخوردارند.رنگهای leuco dye از طیف بیشتری برخوردارند اما تنها سرد و گرم را حس میکنند. از این رنگدانهها در رنگ استفاده شده است.این رنگ به طور مستقیم روی خودرو اعمال نشده بلکه به شکل ریزکپسولهایی به فروش میرسد که ترکیب درون آنها قرار گرفته است.اما از آنجایی که خودروها زمان زیادی را در معرض نور فرابنفش قرار دارند، عمر این رنگ تنها چهار تا شش ماه است. به گفته طراحان، میتوان از یک افزودنی ماورای بنفش برای حفظ خودرو و افزایش عمر عنصر واکنشپذیر حرارت استفاده کرد.
سه چیز را با احتیاط بردار: قدم، قلم ، قسم!
از سه چیز کمک بگیر: عقل ، همت، صبر!
اما سه چیز را هیچ گاه فراموش نکن: خدا، مرگ و دوست!
در حال حاضر سرعت پایین نت
سلام ابجی.ممنون.در بازگشتی به انگشترهای تغییر رنگ دهنده و تیشرتهای Hypercolour دهه 1990، یک تعمیرگاه خودروی انگلیسی پا را فراتر گذاشته و یک خودروی تغییر رنگدهنده تولید کرده است که بسیار جالب است.کارشناسان تعمیرگاه Auto Kandy یک خودروی نیسان Skyline R33 را با استفاده از رنگ نارنجی واکنشپذیر پوشش داده و روی آن آب سرد ریختند.جا که آب روی سطح خودرو میریخت، بدنه از نارنجی به بنفش تغییر رنگ میداد.
رنگ نه.
مثل قاب پشت بعضی از گوشیها قابل تعویض باشه.
مثلا کفی کفش خودش 2 تکه باشه.روی کفش هم 3 یا 2 تکه باشه و در رنگ و طرح های مختلف![]()
فکر جالبیه
ولی به اینجاش هم باید فکر کنیم
اینکه کلا چه مدت میخوایم از یک کفش استفاده کنیم؟
چه مدت میتونه مقاومت کنه یک کف و خراب نشه؟
اما در یک پکیج یک تکه و کمی گرون میشه یک کفش مثلا با 4 کفی مختلف برای 4 فصل ارائه کرد!!!
یا مثلا قسمت روی کفش که بند هست قابل تعویض به 3 حالت بند - کش استرج و چسبی باشه
و بندیش هم چندین رنگ باشه
از بدنه ی اصلی هم مثلا 2 یا 3 رنگ موجود باشه
ولی بدیش اینه که برای اینکه یه کفش بپوشی باید کاردستی درست کنی وقتی میخوای عوض کنی مدلش رو باید کلی بند و نخ و گره عوض کنی!
کل ظاهر کفش هم کمی به مخاطره میفته
در کل به نظرم ادم 4تا کفش 50 هزار تومنی بخره
بهتر از یک کفش 200 هزار تومنی هست که 6 تا کفش مختلفه همزمان!!
چون این کفش که تغییر میکنه در هیچ کدوم از حالات بهترین نمیتونه باشه
برا سفر های علمی عالیه..
ستاره ها نهفتم در اسمان ابري
دلم گرفته اي دوست، هواي گريه با من
کفش خوب رو که آدم دور نمیندازه.کفشای بالای 100 هزارتومان هم کیفیتی متوسط رو به بالا دارن که خیلی وقتا تکراری شدنش باعث میشه مردم برن کفش دیگه ای بخرند.شاید تقریبا شبیه کفش قبلی بخرن اما با رنگی متفاوت.
خب این کار به راحتی هم انجام شدنی نیست.باید تغییراتی در نحوه دوخت و آماده کردن کفش ایجاد بشه
من بیشتر رنگ و ترکیب رنگ کفش فقط مد نظرم هست.این خوبه که از یه کفش اسپرت جنس خوب ادم هم رنگ سفیدشو داشته باشه هم رنگ مشکی.![]()
در حال حاضر 7 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 7 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)