شرکت اینتل قصد دارد تمام سرویسهای بهداشتی دفاتر خود در ایالت کالیفرنیای آمریکا را به آخرین فناوریهای روز دنیا مجهز کند تا کارمندانش در این فضا هم از تکنولوژی جدا نشوند.
از سیستمهای هوشمند تشخیص انسان گرفته تا فناوری تغییر دما و حسگرهای حرکتی شیرآب فناوریهایی هستند که اینتل در سرویسهای بهداشتی خود مورد استفاده قرار میدهد.
با اجرای این طرح قرار است تمام سرویسهای بهداشتی در دفاتر اینتل به اینترنت بیسیم متصل شوند و کارمندان حتی در این مکان هم بتوانند از خدمات آنلاین بهرهمند گردند.
هماکنون سرویسهای بهداشتی ساختمان Robert Noyce در کالیفرنیا به تراشههای کوتاهبورد ارتباطی(NFC) مجهز شدهاند و کارمندان از این طریق میتوانند به کمک گوشی هوشمند خود کلی نیازهای مربوط به سرویس بهداشتی یا خرابی دستگاهها را گزارش دهند.
آن دسته از کارمندانی که گوشی هوشمند بدون قابلیت NFC در اختیار دارند نیز میتوانند با اسکن کردن کد QR از این سرویس الکترونیک بهرهمند شوند.
به گفته "جو میستاس"(Joe Maestas) مدیر پروژهای مرکز خدمات همکاری اینتل، تعمیر و نگهداری تاسیسات این شرکت همواره یک مشکل بزرگ محسوب شده است و استفاده از این فناوریهای الکترونیکی میتواند کار را در این زمینه آسان کند.
با این سیستم جدید هر شخص که به سرویسهای بهداشتی اینتل مراجعه میکند در صورت مشاهده هرگونه مشکل میتواند بین ۱۵ تا ۳۰ ثانیه مسئله یاد شده را به مرکز مربوطه گزارش دهد.
پیش از این کارمندان شرکت اینتل موظف بودند پس از مشاهده هر گونه خرابی فرم مربوطه را پر کنند که این فرم پس از طی کردن ۱۱ مرحله اداری به دست مسؤولان میرسید.
منبع
علاقه مندی ها (Bookmarks)