شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد

مارک تواین: با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید
و به درستیهمین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برایمعرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد . شما در انتخاب کلماتمختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است . مغز به یکباره از هرگونهفکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی جملات تعیین شده برای ایجادتغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را از دست می دهند. منظور، مجموعه ای ازعبارات از پیش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العادهو همین طور امکان انتخاب گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند. اینمجموعه در واقع سفری باورنکردنی از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابیت، رنگ وحس می بخشد. با عبارات حاوی نکات روز می توانید به تبلیغاتتان جان ببخشید .

حال،چگونه این عبارات و نکات روز را انتخاب می کنید؟گام نخست: به درستی از مضمون آگهیتبلیغاتی که- در تلویزیون، روزنامه، ای میل یا مجله به نمایش گذاشته اید، آگاهباشید. کافی است تبلیغات را به دقت مطالعه کنید .

گام دوم: این بخش شامل جملاتدرنظر گرفته شده ی شماست. کلماتی را که تأثیر عمیقی بر شما می گذارند، در جایییادداشت کنید. دفترچه یا بخشی از کامپیوتر خود را به نوشتن این نکات روز اختصاصدهید. این ها جملات آگهی هایی هستند که اخیراً یادداشت کرده ام :
چیزی را نپذیرمگر آنکه بهترین باشد، چرا که تو ارزشش را داری، و این هدیه ای از خودت به خودت است .

گام بعدی: ترکیب و اضافه کردن این جملات به تبلیغات است. برای درک بهتر اینمرحله باید تبلیغی را که قبلا تهیه شده مورد بررسی قرار دهید . میزان تأثیر آن برخواننده چقدر است؟ چقدر شور و حرارت در آن موج می زند؟ آیا این تبلیغ توجه شما رابه خود جلب می کند؟ درصورت منفی بودن پاسخ، زمان استفاده از جملات سحرآمیزبازاریابی فرا رسیده است. جمله های مناسب که خدمات یا تولیداتتان را هرچه بهترمعرفی می کند، در جای جای تبلیغات گنجانده، سپس آن را اصلاح کنید .

حال این آگهیرا که شخصی بدون آگاهی از جملات سحرآمیز بازاریابی نوشته، بخوانید :
کت قهوه ایجدید برای بانوان- سایز xl
در حقیقت این جملات مرا جذب نکرد، بلکه تصویر مربوطبه آن برایم تازگی داشت . بله، واقعاً تولید فوق العاده ای است: حال ببینید کهچگونه یک تبلیغ خشک و خالی با استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی تغییر می کند :

با پوشیدن این کت چرمی قهوه ای شکلاتی، تمام قد و عالی، به هرآن چه که دراطراف شماست می تابید .
برای دوست داران کیفیت خوب با پرداخت بخشی از قیمیت خردهفروشی راحتی و شیک پوشی را تجربه می کنید .
این کت بی نظیر زیبایی را به کمدلباس های زمستانی خود وارد می کنید .
برای بانوان با سایز xl

آیا تفاوت را حسمی کنید؟ با استفاده از کلمات جادویی بازاریابی به راه های جدید تاثیر برخریداراندست پیدا کرده، به این طریق تولیدات خود را هرچه عمیق تر در قلب و روح آن ها جای میدهید و به ژرف ترین نقطه ی خواسته های آن ها می رسید .

چرا از همین حالا برایتبلیغات تان اقدام نمی کنید؟ کافی است این سه پیشنهاد را برای اضافه کردن گرمی، رنگو حس به تبلیغات تان اضافه کنید. تغییرات حاصل را در تبلیغات و همین طور در درآمدحاصل از فروش محصولات بررسی کنید .


منبع: واحدبازاریابی الکترونیکی شرکتاطلاع رسانی همکاران سیستم