میر این مشکل را که از دوشنبهی هفتهی گذشته آغاز شده غیرقابل قبول خوانده است. این مساله در اثر یک مشکل سختافزاری به وجود آمده که بهندرت رخ میدهد. براساس گفتههای میر، تمامی کاربران هماکنون میتوانند به سرویس ایمیل خود وارد شده و از آن استفاده کنند. اما پروسهی بازیابی و بازگرداندن سیستم همچنان ادامه دارد.
میر در این باره میگوید:
میر در پست خود روزهای گذشته را اوقات ناامیدکنندهای برای کاربران عنوان کرد، چراکه علاوه بر سرویس ایمیل این کمپانی، فلیکر نیز مشکلاتی داشت که برخی کاربران قابلیت دسترسی به این سرویس را نداشته و برخی وبسایتهای کاربران با مشکلاتی روبرو شدهاند.
- آمار آنلاین بودن سرویسهای ما 99.99 درصد است و این حادثه یک مورد بسیار نادر به حساب میآید. ما بسیاری از کاربران خود را ناامید کردیم، اما میتوانیم و باید بتوانیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.
مشکل یاهو در بدترین زمان ممکن رخ داده است، چرا که اخیرا AllThingsD گزارشی منتشر کرده است که براساس آن مدیران این کمپانی طی یک نامهی داخلی از کارکنان خود درخواست مهاجرت به سرویس ایمیل یاهو را داشتهاند، چرا که هماکنون بسیاری از کارکنان یاهو در حال استفاده از سرویس ایمیل Outlook مایکروسافت هستند.
http://www.zoomit.ir/articles/etc/82...yer-apologizes
علاقه مندی ها (Bookmarks)