تغییر لوگو شرکتهای بزرگ در طول زمان
لوگو یا نشانه، نمادی است برای بیان کردن یک عبارت یا القا نمودن یک مفهوم. آرم ها چیزی شبیه به امضا یا نشانه ای برای وجود یا حضور شخص یا موسسه یا شرکت هستند و در واقع بخشی از هویت آنها را به شمار میروند. آرم ها در هر جایی که آن موسسه یا شخص یا رویداد حضور داشته باشند، به نمایش گذاشته میشوند. دلیل تعویض لوگو هم میتواند به تغییر در سیاستهای کلی شرکت، تغییر فناوری یا شاید هم تغییر نگرش مدیرعامل تازه وارد ایجاد شود. با این اینفوگرافیک نگاهی به لوگوی اولیه کمپانیهای مختلف بیندازید تا متوجه تغییرات آنهای طی سالهای مختلف فعالیت آنها شوید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)