سلام رکسانای عزیز
ممنونم از حضورتون و از اظهار نظرتون
به نکته زیبایی از امام علی (ع) اشاره کردید این جمله منو یاد حرف یکی از استادان فلسفه مون انداخت که همیشه میگفت هر گاه میخواهید حرفی بزنید یا کاری برای کسی انجام بدید خودتون رو جای شخص مقابلتون قرار بدید که آیا انجام اون کار یا شنیدن اون کلمه برای شما که مخاطب هستید تا چه حد تاثیر میگذاره و اگر همه افراد یک چنین قوانینی رو رعایت میکردند هیچ مشکلی به نام نا رضایتی یا اعتراض وجود نداشت
اتفاقا در خصوص این مساله که میگید عده ای از کارفرماها هستند که از فرصت کارمندان سوء استفاده میکنند با شما موافقم
به اعتقاد من یک کارفرما زمانی میتونه یک فرد موفق و ایده ال باشه که بتونه خودشو در شریط پرسنل قرار بده کسی که از تجربیات پرسنلش هیچ آگاهی نداشته باشه قاعدتا نمیتونه مشکلات یک کارگر رو لمس کنه من نظرم اینه حتی در یک کارخانه تولیدی زمانی یک مدیر میتونه کارایی پرسنل رو محک بزنه که بتونه در تمامی قسمتهای کارش برای کسب تجربه لباس بپوشه و پا به پای اونها کار کنه در این صورته که میتونه از معایب و شرایط نا مطلوب یک محیط آگاهی پیدا کنه
علاوه بر اون و از همه مهمتر از درجات سختی کار پرسنلش مطلع بشه
عموما مدیران یا کارفرمایانی که از صداقت پرسنل سوء استفاده میکنند جزو اون دسته افرادی هستند که روش مدیریتی شون بر اساس اطلاعات تئوری و دانشگاهیه و هیچ سابقه تجربی در محیط های کاری ندارند
این افراد فقط از مدیریت فیگورهاشون رو یدک میکشن
اکثرا هم که این افراد رو از لحاظ مدیریتی شون بررسی میکنیم همونهایی هستند که از مدیریت افه های مدیریتی یا ژست هاشو فقط دارند و عموما سعی میکنند ظاهر رو حفظ کنند تعین وقت قبلی برای قرار های ملاقاتهاشون یکی از معروفترین کارهاشونه در حالی که یکی از اصول اصلی مدیریت صحیح در اختیار ارباب رجوع بودنه برای حل مسائل و مشکلات احتمالی
و این دسته از مدیران که کلاس های کاذب و یا فیگور های مدیریتی دارند پرسنل هایی با سابقه بالای کاری ندارند و معمولا تند تند منشی عوض میکنند و کارمنداشون رو به دلیل عدم مدیریت صحیح از دست میدن.....
با سپاس
علاقه مندی ها (Bookmarks)