چرا مدالآور هیوندای از تغییر واهمه دارد ؟!
بسیاری از خودروهای معروف بعد از چند دهه تولید و کسب افتخارات فراوان برای کمپانی، دیگر محافظه کارانه عمل کرده و کمتر سعی میکنند تا در طراحی محصول خود تغییر اساسی ایجاد کنند یا به عبارت دیگر، از اعمال تحول اساسی در طراحی میپرهیزند؛ میتوان برای مثال از پورشه 911 نام برد.
گویا هیوندای بسیار عجولانه این روش را پیش گرفته است! نمونههای آزمایشی نسل جدید این سدان متوسط، که گفته میشود در سال 2015 به بازار خواهد آمد ، تولید شده است و در حال گذراندن مراحل آزمایشات فنی و جادهای میباشد. ولی از این خودروساز کرهای، حداقل در این مورد، انتظار تحول نداشته باشید. چرا که اگر آن را با مدلهایی که الان در نمایشگاهها در دسترس است و طراحی آن به سال 2010 بازمیگردد مقایسه کنید ، شاهد کمترین تحول خواهید بود.
البته دلیل عدم اصرار هیوندای برای به زیر تیغ جراحی بردن سوناتا این است که با طراحی خاص بدنه خود ، با اینکه رقبای قدری چون هوندا آکورد ، فورد فیوژن و تویوتا کمری داشت، برای کمپانی مادر مایه کسب افتخار شد و در سال گذشته 230,605 دستگاه از آن به فروش رسید. مدیر عامل کمپانی هیوندای ، John Krafcik بر این عقیده است که وقتی مشتری به هیوندای سوناتا مینگرد نمیگوید که این خودرویی با طراحی 3 سال پیش است. بلکه خواهد گفت چه سدان زیبایی!
شما چه فکر میکنید ؟ آیا ادعای ایشان درست است ؟ اگر درست است، تا چه زمانی مشتری میتواند بر این باور باشد ؟ آیا مشتری دلزده میشود یا وفادر میماند ؟
منبع : 1car
علاقه مندی ها (Bookmarks)