دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: هوآویAscend P2 و Ascend Mate را به بازارهای خاورمیانه عرضه کرد

  1. #1
    یار همیشگی
    رشته تحصیلی
    الکترونیک
    نوشته ها
    4,926
    ارسال تشکر
    2,530
    دریافت تشکر: 10,158
    قدرت امتیاز دهی
    3886
    Array
    داداشی's: جدید130

    پیش فرض هوآویAscend P2 و Ascend Mate را به بازارهای خاورمیانه عرضه کرد

    دو مدل از برترین اسمارت فون های هوآوی که بطور رسمی در کنگره جهانی موبایل و CES معرفی شده بودند در یک مراسم باشکوه در دبی به بازار خاورمیانه معرفی شدند.

    در این مراسم مدیر عامل Huawei Device خاورمیانه عنوان کرد: " برای اولین بار برند Ascend را جهت گروهی از گوشی های هوشمند هوآوی، بیش از یکسال پیش اعلام و از آن زمان تاکنون یک سری گوشی های مطرح که ترکیبی از قدرت و زیبایی اند را تحت این نام معرفی کردیم. اکنون در ادامه قدرتمندسازیِ بیشتر تعهد برند هوآوی در خاورمیانه بر مبنای استراتژی “Make it Possible”، ارائه Ascend Mate و Ascend P2 بازتاب اعتماد و تعهد ما مبنی بر اینکه هیچ جنبه ای نباید در طراحی یک گوشی هوشمند ایده آل مورد غفلت قرار گیرد، می باشد."


    نسبت بدنه به صفحه نمایش Ascend Mate، 73% می باشد –بلندترین صفحه نمایش گوشی در میان هم رده های خود(در زمان ارائه محصول)- که این ویژگی کاربر را قادر می سازد از مشاهده ایمیل ها، مطالعه ودیدن عکس، فیلم و متن نهایت لذت را ببرد.


    Ascend Mate با صفحه نمایش 6.1 اینچی کیفیتی خوب را با وضوح تصویر 1280 720 x در اختیار ما قرار می دهد. وضوح بی نظیر و دقت رنگهای به کار رفته به همراه صفحه لمسی مناسب این محصول باعث شده که در حین استفاده تجربه کاربری لذت بخشی به همراه داشته باشد. همچنین ضخامت کم این مدل (9.9 میلیمتر) تا حدودی امکان کار با یک دست را فراهم کرده است.


    بیش از یک دهه است که خاورمیانه بازار کلیدی برای هوآوی محسوب می شود. این شرکت در ادامه فعالیتش در حوزه تله کام، در سالهای اخیر با گوشی Ascend P1 – باریکترین گوشی هوشمند در زمان معرفی- و تبلت “MediaPad 10 FHD” به بخش کالاهای الکترونیک مصرفی وارد شده است.


    گسترش و توسعه هوآوی در بازار خاورمیانه به شرکت کمک کرد که در بخش کسب و کار مصرف کنندگان در سراسر دنیا، به درآمد فروش 7.7 میلیارد دلار در سال گدشته -افزایش بیش از 8% در یک سال- و ارسال محصول بیش از 127 میلیون دستگاه، دست یابد.

    هوآوی هر ساله بیش از 10% از درآمد کلی اش را در بخش تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند، این شرکت 16 مرکز R&D و 28 مرکز مشارکتی نوآوری در سراسر جهان دایر نموده است. تنها در سال 2012 هوآوی 4.83 میلیارد دلار – یا 13.7% از کل درآمد فروش اش- را در برنامه های تحقیق و توسعه سرمایه گذاری نمود.



    امروزه رده اصلی گوشی های هوشمند هوآوی “Ascend” به چهار سری محصول متفاوت در کلاسهای: جوانان (Youth)، طلایی (Gold)، پلاتین (Platinum) و الماس (Diamond) گسترش یافته است که هریک از آنها بسته تکنولوژی منحصربفردی را برای مشتریان مختلف و سطوح قیمتی متفاوت عرضه می کند.
    مبر ز موی سپیدم گمان به عمـــــــــــــــر دراز

    جوان ز حادثه ای پـــــــــــــــــیر می شود گاهی









  2. کاربرانی که از پست مفید داداشی سپاس کرده اند.


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 3rd March 2013, 11:17 AM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 25th February 2013, 12:04 PM
  3. خبر: گوشی هوشمند جدید هوآوی Ascend G600 در بازار ایران ارائه شد
    توسط داداشی در انجمن اخبار تلفن همراه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 25th January 2013, 09:36 AM
  4. مقایسه N95 و I-Mate
    توسط Bad Sector در انجمن معرفی تلفن همراه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 4th February 2011, 09:29 PM
  5. i-mate JAMin بررسی
    توسط SaNbOy در انجمن سایر گوشی های همراه
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 12th December 2008, 02:44 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •