تصاویر رسمی بازی Assassin’s Creed 4 را در زیر مشاهده کنید. در این بازی در نقشEdward Kenway قرار خواهید گرفت که یک دزد دریایی است. همچنین به نظر میرسد که این بازی در تاریخ 29 اکتبر برای PS3،Xbox 360 و کنسول های نسل بعد عرضه شود. چیزی که از این صاویر مشخص شده این است که به نظر میرسد در این بازی برای اولین بار محیط های زیر دریا نیز قابل بازی خواهند بود!
- - - به روز رسانی شده - - -
در کنار شایعات مختلفی که در این مدت منتشر شده، شایعه ساخت نسخه جدید سری بازی های Assassin’s Creed یا Assassin’s Creed IV سر و صدای زیادی به راه انداخت. این بازی پیش درآمدی برای Assassin’s Creed III است و در برزیل رخ خواهد داد. بازی دارای حالت Co-op نیز خواهد بود و همچنان در زمان انقلاب آمریکا در جریان است. بعد از انتشار این شایعه، صحبت های زیادی درباره نسخه بعدی این سری از بازی ها صورت گرفت. در لیست زیر، ما به مواردی اشاره می کنیم که می توانیم در نسخه بعدی سری Assassin’s Creed شاهد آن ها باشیم.
سرزمین های کاملاً جدید
سرزمین های تاریخی دوره انقلاب آمریکا، مکان های جالبی برای گشت و گذار هستند، اما شاید خیلی ها دوست نداشته باشند که دوباره در آن ها گردش کنند. به همین دلیل، بهتر است که سری Assassin’s Creed به دوره های دیگری مانند زمان بازی Watch Dogs برود. البته ما در ACIII با دزموند (Desmond) در زمان حال به مأموریت های مختلفی رفتیم و این تجربه را بدست آورده ایم. المان های مدرن می توانند یکی از قسمت های بسیار جالبی باشند که در این بازی رخ دهند. حتی باز هم خیلی ها دوست دارند که این سری از بازی ها را در ژاپن دوران فئودال تجربه کنند. دوران یونان باستان نیز بد به نظر نمی رسد و خیلی ها به آن زمان علاقه دارند. شما دوست دارید که نسخه جدید سری بازی های AC در کجا رخ دهد؟
کم شدن برخی از مراحل اضافی!
برخی از مراحل فرعی ACIII فوق العاده بودند. از میان آن ها می توان به مراحل دریایی بازی اشاره کرد که فصل جدیدی را در این سری به وجود آورده اند، اما در حقیقت این مأموریت ها بی هدف بودند و کار خاصی را در بازی انجام نمی دادند. اینگونه مراحل در ACIV باید به شکلی طراحی شوند که روی روند بازی تأثیرگذار باشند و به نوعی زیرمجموعه کارهای اصلی قرار بگیرند. مرحله نجات دادن که در Assassin’s Creed: Revelations وجود داشت، می تواند نمونه ای برای بخش های فرعی نسخه های بعدی باشد. حتی این موضوع به شخصیت بازی نیز کمک می کند که ارتباط بیشتری با بازیکنان برقرار کند.
شوخی های بیشتر
یکی از قسمت هایی که باعث شد تا شخصیت کانر (Connor) چندان جذاب نباشد، این است که او بسیار جدی است. در حالیکه ما اتزیو (Ezio) را با شوخی هایش دوست داشتیم. این طبع باعث می شود تا بازیکنان سریعتر و بهتر با شخصیت اصلی ارتباط برقرار کنند و خود را بخشی از داستان ببینند. به نظر شخصیت جدید این سری از بازی ها باید کمی شوخ تر و جذاب تر طراحی شود.
دلایل بیشتر برای خرید در بازی
سیستم پول بدست آوردن و خرج کردن در سری بازی های AC چندان جالب به نظر نمی رسد. آیتم هایی که می خرید، شاید چندان مورد استفاده شما قرار نگیرند و در مأموریت ها نیز به کار نیایند. باید در این نسخه سلاح های قوی تری قرار بگیرند که ارزش خریدن را داشته باشند. همچنین قسمت شخصی سازی بازی نیز باید دارای آیتم های بیشتری شود تا بازیکنان بتوانند چیزهای بهتری را خریداری کنند.
استفاده هوشمندانه تر از سلاح های گرم
این سری از بازی ها روز به روز به زمان حال نزدیک تر می شوند و دیدیم که با شخصیت دزموند مدت بیشتری را در زمان حال سپری کردیم، اما مشکلی که کم کم در این سری از بازی ها دیده می شود، استفاده از سلاح های گرم است. در ACIII استفاده بیشتری از سلاح ها گرم شد. اگر این سری از بازی ها همچنان در زمان به جلو سفر می کنند، باید استفاده از سلاح به شکل هوشمندانه تری در بازی قرار بگیرد. Ubisoft برای استفاده از سلاح در این سری از بازی ها باید نگاهی به سری Ghost Recon و Splinter Cell بیندازد و کمی از منطق آن ها برای استفاده از سلاح بهره ببرد.
حرکت در خاطرات، به شکلی بهتر
از اولین نسخه این سری با حرکت در خاطره ها روبرو بودیم و همیشه باید کارهای خاصی را انجام می دادیم تا بتوانیم به قسمت های دست نیافتنی این خاطره ها برویم. اما خیلی ها دوست دارند زمانی که خاطره ای را به پایان می رسانند، همچنان در بازی باشند و با رفتن به قسمتی دیگر از فضایی که در آن حضور دارند، دلسرد نشوند. شاید آن ها نیز باید مسیری که بازی Dishonored در این قسمت در پیش گرفته بود را دنبال کنند. Ubisoft باید شکل داستان سرایی بازی را تغییر دهد تا بازیکنان به یکباره از بازی جدا نشوند.
www.pardisgame.net
علاقه مندی ها (Bookmarks)