در نیمه دوم سال ۲۰۱۲ میلادی صاحبان کنونی گوشیهای هوشمند تمایل بیشتری داشتند تا این محصولات را با نمایشگری بین ۴٫۲ تا ۴٫۷ اینچ خریداری کنند.
به گزارش سافتگذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics در مطالعه جدید خود دریافت که در مقایسه با نیمه دوم سال ۲۰۱۱ میلادی، طی مدت مشابه از سال گذشته بیشتر کاربران ترجیح دادهاند گوشیهای هوشمند را با نمایشگرهای بزرگتر خریداری کنند و این طور که نتایج مطالعات نشان میدهد، در شش ماه پایانی سال ۲۰۱۱ میلادی گوشیهای مجهز به نمایشگرهای ۴٫۳ اینچی ایدهآلترین گزینه برای کاربران جهانی بودهاند.
این مطالعه نشان داد، آن دسته از کاربرانی که هماکنون قصد خرید گوشی هوشمند را دارند سراغ مدلهای کوچکتر میروند و در مقابل آنهایی که هماکنون صاحب گوشی هوشمند هستند و قصد خرید مدل جدید را دارند، گوشیهای مجهز به نمایشگرهای بزرگتر را برای خود ترجیح میدهند.
همچنین گفته میشود که آقایان در مقایسه با خانمها گوشیهای مجهز به نمایشگرهای بزرگتر را برای خود ترجیح میدهند و در کنار این مسئله، شرکتی که گوشی هوشمند کنونی آنها را تولید کرده است روی اندازه نمایشگر گوشی بعدی این افراد تاثیر میگذارد. تقریبا تمام افرادی که در این مطالعه شرکت کرده بودند توضیح دادند که ترجیح میدهند گوشی هوشمند بعدی آنها نسبت به مدل کنونی نمایشگر بزرگتی داشته باشد.
علاقه مندی ها (Bookmarks)