دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: جدیدترین موارد استخدامی کل کشوری (پرتال دانشگاهی کشوری)

  1. #1
    کـــــــاربر فــــعال
    رشته تحصیلی
    اقتصاد
    نوشته ها
    8,281
    ارسال تشکر
    21,844
    دریافت تشکر: 45,916
    قدرت امتیاز دهی
    82823
    Array
    Almas Parsi's: جدید94

    smilee1 جدیدترین موارد استخدامی کل کشوری (پرتال دانشگاهی کشوری)


    استخدام کارشناس نرم افزار و اقتصاد در بیمه کوثر در سراسر کشور





    مهلت 22 اردیبهشت ماه





    استخدام مدیر,مترجم و سرپرست تاسیسات و برق در شرکت کیسون در سراسر کشور






    شرکت کیسون به عنوان یکی از شرکت های خصوصی فعال در زمینه پیمانکاری دعوت به همکاری می نماید.

    سرپرست مکانیک

    تخصص های مورد نیاز : حداقل 10 سال سابقه کار در حوزه اجرایی و طراحی

    تاسیسات مکانیکی مترو و قطار شهری
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : اهواز
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی مکانیک



    سرپرست برق

    تخصص های مورد نیاز : حداقل 10 سال سابقه کار در حوزه اجرایی و طراحی تاسیسات برقی مترو و قطار شهری
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : اهواز
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی برق



    سرپرست معماری

    تخصص های مورد نیاز : حداقل 10 سال سابقه کار در حوزه اجرایی و طراحی تاسیسات برقی مترو و قطار شهری
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : اهواز
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی معماری



    سرپرست کنترل پروژه

    تخصص های مورد نیاز : حداقل 5 سال سابقه کار برنامه ریزی و کنترل پروژه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 5سال
    محل استخدام : تمام ایران
    شرایط : محل کار: پروژه های داخلی/ پروژه های خارجی
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی عمران



    سرپرست QC
    تخصص های مورد نیاز : حداقل 10 سال سابقه کار در حوزه کنترل کیفیت پروژه های راهسازی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : کامرون،
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی عمران



    مترجم زبان فرانسه
    تخصص های مورد نیاز : مسلط به زبان انگلیسی و فرانسه،
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 8سال
    محل استخدام : کامرون،
    رشته های تحصیلی قابل قبول : زبان فرانسه



    مترجم
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 8سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : زبان آلمانی , زبان روسی

    متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://kayson.info مراجعه کنند.






















    استخدام 16 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی در سراسر کشور


    رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور از استخدام 16 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی در سراسر کشور خبر داد.
    پرتال دانشگاهی به نقل از فارس از دشتستان، علی باقرزاده در دیدار با خانواده سه شهید فرهنگی در برازجان اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و بسیاری از موفقیت‌های کشور مرهون تلاش‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران است.
    رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور خاطرنشان کرد: معلمان واقعی ما شهدا هستند؛ آن شهدایی که در مکتب امام حسین (ع) درس خوانده‌اند.
    وی افزود: فرهنگ شهید و شهادت یک گنجینه تمام نشدنی است و چراغ راه آینده ما شهدا هستند و نباید گذاشت این چراغ‌ها خاموش شوند.
    باقرزاده ابراز داشت: خانواده شهدا با صبر و بردباری موجبات رشد و پیشرفت جامعه اسلامی شدند و تکریم این عزیزان واجب است.
    رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور در ادامه با تأکید بر لزوم تجلیل از معلمان افزود: معلمان در ساختن آینده کشور نقشی بی‌نظیر دارند و تجلیل از آنها واجب است.
    این مسئول از رفع مشکلات آموزشیاران نهضت سوادآموزی خبر داد و اظهار داشت: براساس مصوبات دولت و مجلس به غیر از 2 استان هم‌اکنون هیچ آموزشیار استخدام نشده‌ای در کشور وجود ندارد.
    باقرزاده از استخدام 16 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی در سراسر کشور خبر داد و گفت: براساس بخشنامه مهرآفرین دولت سال گذشته 16 هزار آموزشیار نهضت سوادآموزی را استخدام کرده و از بهمن سال گذشته حقوق خود را برابر مقررات وزارت آموزش و پرورش دریافت کرده‌اند.
    در این آیین ضمن تجلیل از خانواده شهیدان حسینی‌مقدم که سه شهید فرهنگی را تقدیم انقلاب و نظام کرده‌اند، هدایایی به رسم یادبود به آنها تقدیم شد.


















    شیوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ایرنا


    اطلاعیه شیوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی- ایرنا- روز دوشنبه منتشر شد.
    در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان محترم واجد شرایط شرکت در آزمون استخدامی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی می توانند از ساعت8 صبح روز چهارشنبه هجدهم اردیبهشت ماه 1392 با مراجعه به سایت ایرنا و وارد کردن کدملی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
    بنابر این گزارش، این اطلاعیه در صفحه اصلی ایرنا به آدرسˈ WWW.IRNA.IRˈ قرار گرفته است.
    آگهی استخدام در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) به منظور جذب تعداد 230 نفر از افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی، مصاحبه تخصصی و گزینش، تا 25 فروردین ماه جاری منتشر شد.
    خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (IRNA ) با بیش از 70 سال سابقه اطلاع رسانی، دارای 60 دفتر نمایندگی در مراکز استان ها و شهرستان های کشور و 30 دفتر نمایندگی نیز در کشورهای مختلف جهان است.

















    استخدام کاردان و کارشناس در یک شرکت معتبر در زمینه تولید قطعات خودرو






















    استخدام مدیر,کارشناس و برنامه نویس در شرکت آریا همراه سامانه پیشرو




    شرکت آریا همراه سامانه پیشرو در ارائه ی راه حل های جامع فن آوری اطلاعات و مخابرات،از متخصصین مجرب و با انگیزه با شرایط مناسب و در محیطی پویا دعوت به همکاری مینماید.

    مدیر IT،مسلط به مفاهیم مرکز داده و شبکه،توانایی و سابقه ی مدیریت،کد ITMN
    برنامه نویس ارشد،مسلط به net.،آشنا به sharepoint،آشنا به نرم افزارهای ERP و Repot Services،کد EDEV
    تحلیلگر سیستم،مسلط به فرآیندهای سازمانی به ویژه فرآیندهای مالی،مسلط به زبان انگلیسی،آشنا به ERP و با سابقه ی پیاده سازی نرم افزار،کد ESA
    کارشناس ارشد منابع انسانی،فوق لیسانس از دانشگاه های معتبر،مسلط به فرآیندهای منابع انسانی،به ویژه استخدام و آموزش،کد HSS
    کارشناس شبکه (Passive)،مسلط به شبکه ی Passive،آشنایی با اتوکد و توانا در مستندسازی،کد DPS
    کارشناس Service Desk،آشنا به مفاهیم شبکه،توانایی مکالمه به زبان انگلیسی،توانایی کار در شیفت شب،کد MSD
    راهبر پایگاه داده،مسلط به پشتیبانی پایگاه های داده،توانایی کار تحت فشار،پشتیبانی ۲۴ ساعته،کد DBA

    شرایط عمومی : داشتن مدرک کارشناسی،پایان خدمت برای آقایان،آشنا به زبان انگلیسی

    لطفا رزومه ی خود را حتما با ذکر کد شغل،ایمیل کنید :
    آدرس ایمیل: hr@aryahamrah.com






















    استخدام مدیر امور مالی,اداری,فروش,مدیر,تولید,I T ,کارشناس,راننده,آرشیتکت و سرپرست انبار در شرکت تولی پرس


























    استخدام مدیر مالی,فروش,کارمند فروش,کارشناس مالی و فروش در یک شرکت بزرگ تولیدی
























    استخدام کارشناس صادرات,تدارکات,برنامه ریزی ,حسابداری,مدیر مالی و سرپرست در شرکت استیل البرز























    استخدام مهندس مکانیک,ناظر عایق,جوش و سیویل در یک شرکت معتبر مهندسی


























    استخدام كارشناس برق و الكترونيك با سابقه كار مفید در یک شرکت معتبر تولیدی




    يك شركت توليدي معتبر به كارشناس الكترونيك مسلط به labviwe نيازمند است


    رديف مدرک تحصيلي رشته تحصيلي شغل مورد نظر تخصص و توانايي حداکثر سن جنسيت حداقل سابقه تعداد محل خدمت
    1 کارشناس برق کارشناس الکترونیک - مرد و زن 2 - -تهران
    مدارک مورد نياز:
    درخواست کتبی استخدام
    نحوه تماس:
    ارسال رزومه به ايميل :
    engineering1392@gmail.com
    آخرين مهلت:
    25 ارديبهشت 1392 12:0






















    استخدام مهندس برق,مخابرات و بازاریاب






















    استخدام برنامه نویس و طراح وب



    یک شرکت فعال در زمینه طراحی وب سایت جهت تکمیل کادر فنی خود استخدام می نماید:

    برنامه نویسphpو توانمند در کار با فریم ورک ها
    گرافیست و طراح وب سایت مسلط به فتوشاپ وcss
    برنامه نویس android و ios
    علاقه مندان می توانند رزومه خود را به آدرس زیر ایمیل فرمایند.

    Havi.namdar@gmail.com
























    استخدام برنامه نویس,کارشناس و معمار در شرکت ناواکو


























    استخدام کارشناس حسابداری انبار ,حقوق و دستمزد و رئیس حسابداری در یک شرکت تولیدی






















    استخدام کارشناس حسابداری صنعتی و مالی در شرکت تک ماکارون























    آگهی استخدام حسابدار



























    استخدام پرستار,بهیار,ماما و تکنسین درمانی در بیمارستان ابن سینا


    بیمارستان ابن سینا (فلکه دوم صادقیه) افراد واجد شرایط را پس از بررسی به مصاحبه دعوت می کند:



    پرستار
    مقطع تحصیلی : فوق دیپلم , کارشناسی
    محل استخدام : تهران



    ماما
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : تهران



    تکنسین بیهوشی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : تهران



    تکنسین اتاق عمل
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : تهران



    علوم آزمایشگاهی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : تهران



    تکنسین رادیولوژی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : تهران



    پذیرش آزمایشگاه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : تهران



    منشی رادیولوژی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : تهران
    شرایط : مسلط به تایپ فارسی ولاتین
    متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس http://www.ebnesinahospital.com/Job.aspx مراجعه کنند.

    شماره تماس:
    47907700
    47907704
















    استخدام کارمند بیمه خانم و آقا در بیمه سامان







    استخداماستخدام کارمند بیمهاستخدام کارمنداستخدام کارمند بیمه سامان













    استخدام بازاریاب تلفنی خانم تعداد 100 نفر









    استخداماستخدام خانماستخدام بازاریاباستخدام بازاریاب خانم








    استخدام کارشناس فروش و نماینده علمی به صورت نیمه و تمام وقت در یک شرکت داروسازی

















    استخدام مهندس برق, صنایع,مکانیک,مدیریت و کامپیوتر در یک شرکت معتبر در اراک



    شرکت تولیدی و صنعتی آواپزشک تولید کننده تجهیزات یک بار مصرف پزشکی از متخصصین باانگیزه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای کارخانه خود واقع در شهرستان آشتیان استان مرکزی دعوت به همکاری می نماید.

    برای ساکنین استان های قم و مرکزی سرویس رفت و آمد در نظر گرفته شده است.


    کارشناس
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : قم , مرکزی
    شرایط : با سابقه کار
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی صنایع , مهندسی مکانیک , مهندسی برق , مدیریت , کامپیوتر، حسابداری، روان شناسی صنعتی،


    ارسال رزومه عکس دار به همراه سوابق اجرایی به آدرس:

    hrm@avapezeshk.com





    استخدام

    استخدام اراک

    استخدام مهندس در اراک








    استخدام 721 نفر در ادارات اردبیل

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل از انتشار آگهی استخدام متمرکز 721 نفر در دستگاه های اجرایی و ادارات دولتی این استان خبر داد.

    پرتال دانشگاهی به نقل از مهر، فضاییل عزیزی نسب ظهر دوشنبه در جلسه برنامه ریزی استخدام نیروهای جدید در دستگاه های دولتی استان اضافه کرد: با پیگیری های مستمر از مراجع ذی ربط کشوری، مجوز استخدام 721 نفر نیروی انسانی جدید در دستگاه های اجرایی استان اخذ شده و ثبت نام واجدین شرایط آغاز شده است.

    وی افزود: استانداری اردبیل برای تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان و طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی، از محل سهمیه استخدامی اختصاص یافته به استان و به استناد قانون برنامه پنجم توسعه، این تعداد افراد واجد شرایط با دارا بودن شرایط لازم جذب می کند.

    عزیزی نسب با بیان اینکه متقاضیان باید 100 درصد بومی شهرستان مورد تقاضا باشند، متذکر شد: افراد ثبت نام کننده از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی، تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می شوند.
    وی ثبت نام متقاضیان را از 14 اردیبهشت ماه عنوان کرد و متذکر شد: علاقه مندان می توانند تا 21 اردیبهشت جهت ثبت نام به وب سایت استانداری اردبیل مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

    معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل همچنین با اشاره به ثبت نام کنندگان استخدامی ادارات طی سال گذشته یادآور شد: داوطلبانی که در تیرماه سال ۱۳۹۱ در آگهی موسوم به جذب ۲۱۷ نفر ثبت‌نام کرده بودند، ضروری است با وارد کردن کد ملی خود و پرداخت مبلغ 40 هزار ریال جهت مابه‌التفاوت هزینه ثبت‌نام، وارد سیستم ثبت‌نام شده و نسبت به اصلاح اطلاعات خود مخصوصا کد رشته شغلی و محل جغرافیایی مورد تقاضا با توجه به تغییرات صورت گرفته و با مدنظر قرار دادن شرایط احراز اقدام کنند.



    استخدام

    استخدام اردبیل









    استخدام کارمند در شرکت صنایع غذایی به طعم نگین سپاهان در اصفهان

    شرکت صنایع غذایی به طعم نگین سپاهان به تعدادی کارمند جهت تحقیقات بازار با حقوق ثابت نیازمند است

    عنوان شغلی:محقق بازار

    مقطع تحصیلی:تفاوتی ندارد

    رشته های تحصیلی:تفاوتی ندارد

    شهر محل خدمت:اصفهان

    جنسیت:خانم وآقا

    تعداد:۱۰ نفر

    آدرس:اصفهان-خیابان رحیم ارباب-ساختمان صبا –طبقه دوم

    تلفن:۰۳۱۱-۶۶۲۴۳۸۱

    Email: neda.tajedin@yahoo.com



    استخداماستخدام اصفهاناستخدام کارمند در اصفهاناستخدام کارمند در شرکت سپاهان اصفهان














    استخدام مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در شرکت همکاران سیستم در اصفهان



    شرکت همکاران سیستم اصفهان در راستای تکمیل منابع انسانی تخصصی و کارشناسی خود، از دانش آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های حسابداری و مهندسی صنایع دعوت به همکاری می نماید.

    کارشناس
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : اصفهان
    رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری , مهندسی صنایع
    متن آگهی

    esf@systemgroup.net

    فکس: 6269119-0311




    استخداماستخدام اصفهاناستخدام کارشناس در اصفهان











    استخدام 380 نفر در شهرداری استان اصفهان

    معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: برای نخستین بار 380 نفر در شهرداری‌های استان اصفهان استخدام رسمی می‌شوند.

    پرتال دانشگاهی به نقل از نیوز مهدی جمالی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به پیگیری مکرر این حوزه به منظور استخدام در شهرداری‌های استان اصفهان اظهار کرد: با تلاش صورت گرفته و با پیگیری دفتر امور شهری استانداری مجوز استخدام 380 نفر را در استان دریافت کرده‌ایم.

    وی با اشاره به استخدام این تعداد با برگزاری آزمون استخدامی افزود: از 22 تا 26 اردیبهشت ماه امسال ثبت آزمون استخدامی شهرستان‌های استان با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org صورت می‌گیرد.

    معاون امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به تعداد شهرداری‌های مشمول این طرح تصریح کرد: این آزمون استخدامی به منظور جذب 380 نفر در 77 شهرداری استان برگزار می‌شود.

    وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند در زمان‌های مقرر با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور ضمن اطلاع از جزئیات بیشتر آزمون و رشته‌های مورد نیاز نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

    جمالی‌نژاد با اشاره به زمان برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌های استان تاکید کرد: زمان برگزاری این آزمون به زودی و در آینده‌ای نزدیک در سطح استان اطلاع‌رسانی می‌شود.


    استخداماستخدام اصفهاناستخدام شهرداری اصفهان
















    استخدام تكنسين ,کاردان و کارشناس كنترل پروژه, نقشه برداری مدیریت و مهندس عمران دربوشهر

    يك شركت مخابراتي از نيروهايي با مشخصات ذيل دعوت به همكاري مي نمايد:

    رديف مدرک تحصيلي رشته تحصيلي شغل مورد نظر تخصص و توانايي حداکثر سن جنسيت حداقل سابقه تعداد محل خدمت
    1 کاردان، کارشناس مديريت صنعتي يا صنايع تکنسین کنترل پروژه - مرد 2 - -کنگان
    2 کاردان، کارشناس عمران يا نقشه كشي تکنسین نقشه برداری تسلط بر اتوکد - مرد 2 - -کنگان

    مدارک مورد نياز:
    کپی سوابق کاری، کپی کارت پايان خدمت، يک قطعه عکس
    نحوه تماس:
    ایمیل
    hradmin@rayaict.ir
    آخرين مهلت:
    22 ارديبهشت 1392















    استخدام کاردان و کارشناس در گروه صنعتی پلیمر در بوشهر

    گروه صنعتی پلیمر بوشهر با سه دهه فعالیت موفق در صنعت، با این نگرش که «کارکنان شایسته مهمترین دارایی ما محسوب می گردند.

    در نظر دارد جهت تکمیل کادر مهندسی خود در دفتر بوشهر از افراد مرتبط با شرایط زیر، دعوت به همکاری نماید.


    • - مهندسی کامپیوتر- گرایش نرم افزار/ و یا مهندسی فناوری اطلاعات
    • - سابقه کار مفید در حوزه برنامه نویسی و طراحی حداقل یک سال
    • - کارشناس یا کاردان کامپیوتر – گرایش گرافیک کامپیوتری
    • - سابقه کار مفید در حوزه طراحی و تبلیغات حداقل یک سال
    • - حداکثر سن ۳۵ سال و محل سکونت وشهر
    • - دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم وظیفه عمومی غیر پزشکی


    متقاضیان می توانند جهت ثبت نام رزومه خود را به آدرس D.Mohammadi@bfpig.com ارسال نمایند

    و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۵- ۰۷۷۱۴۵۴۳۷۰۰ دفتر مرکزی آقای محمدی تماس حاصل فرمایند.

    لازم به ذکر است محل کار شهرستان بوشهر می باشد.

    مهلت تماس: ۲۰ اردیبهست ماه سال ۱۳۹۲













    استخدام کارشناس سیویل و سازه و برق در شرکت مهندسی بی تا طرح نوآور در بوشهر و تهران

    شرکت مهندسی بی تا طرح نوآور (بیدک) برای اجرای پروژه های خود در دفتر تهران و سایت های شهرستان دعوت به عمل می آورد.

    کارشناس برق
    تخصص های مورد نیاز : مسلط به طراحی تجهیزات
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 6سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی برق


    کارشناس برق
    تخصص های مورد نیاز : مسلط به طراحی کابل
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 6سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی برق


    کارشناس برق
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : جزیره خارک،
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی برق


    کارشناس سیویل و سازه
    تخصص های مورد نیاز : طراح سازه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 8سال
    محل استخدام : تهران


    کارشناس سیویل و سازه
    تخصص های مورد نیاز : طراح سازه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 3سال
    محل استخدام : تهران


    کارشناس سیویل و سازه
    تخصص های مورد نیاز : متره و برآورد
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 5سال
    محل استخدام : تهران


    کارشناس سیویل و سازه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : هرمزگان،


    کارشناس سیویل و سازه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : جزیره خارک،


    کارشناس تجهیزات ثابت و دوار
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : جزیره خارک،


    کارشناس پایپینگ
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : جزیره خارک،
    تکنسین نقشه کشی
    مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
    حداقل سابقه کار : 8سال
    محل استخدام : تهران

    employ@bidec.org

    فکس: 88785950



    استخداماستخدام بوشهراستخدام کارشناس سیویل



    استخدام کارشناس سیویل و سازه و برق در شرکت مهندسی بی تا طرح نوآور در بوشهر و تهران

    شرکت مهندسی بی تا طرح نوآور (بیدک) برای اجرای پروژه های خود در دفتر تهران و سایت های شهرستان دعوت به عمل می آورد.

    کارشناس برق
    تخصص های مورد نیاز : مسلط به طراحی تجهیزات
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 6سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی برق


    کارشناس برق
    تخصص های مورد نیاز : مسلط به طراحی کابل
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 6سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی برق


    کارشناس برق
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : جزیره خارک،
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی برق


    کارشناس سیویل و سازه
    تخصص های مورد نیاز : طراح سازه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 8سال
    محل استخدام : تهران


    کارشناس سیویل و سازه
    تخصص های مورد نیاز : طراح سازه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 3سال
    محل استخدام : تهران


    کارشناس سیویل و سازه
    تخصص های مورد نیاز : متره و برآورد
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 5سال
    محل استخدام : تهران


    کارشناس سیویل و سازه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : هرمزگان،


    کارشناس سیویل و سازه
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : جزیره خارک،


    کارشناس تجهیزات ثابت و دوار
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : جزیره خارک،


    کارشناس پایپینگ
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 10سال
    محل استخدام : جزیره خارک،
    تکنسین نقشه کشی
    مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
    حداقل سابقه کار : 8سال
    محل استخدام : تهران

    employ@bidec.org

    فکس: 88785950



    استخداماستخدام بوشهراستخدام کارشناس سیویل


    آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های چهارمحال وبختیاری

    مدیرکل امور شهری استانداری چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های استان از 22 تا 26 اردیبهشت ماه خبر داد.

    پرتال دانشگاهی به نقل از ˈعلی محمدیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: مجوز استخدام در شهرداری های استان از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور صادر شده است و ثبت نام این آزمون در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس ˈhttp://sanjesh.orgˈ انجام می شود.
    وی اضافه کرد:ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی شهرداری های چهارمحال وبختیاری به منظور اشتغال 156 نفر در 25 شهرداری استان انجام می شود.
    محمدی افزود: رشته های مورد تقاضا برا ی آزمون استخدامی در زمینه شهرسازی و عمرانی است و متقاضیان می توانند در مهلت مقرر، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
    چهارمحال و بختیاری 36 شهر دارد.


    استخداماستخدام شهرداری چهارمحال و بختیاریاستخدام چهارمحال بختیاری





    استخدام کارمند,مدیر و صندوقدار مرکز خدمات در یک شرکت معتبر در شیراز



    شرکت رایتل در نظر دارد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود در شهرهای مشهد، شیراز و یزد از متقاضیان دارای شرایط استخدام نماید.

    کارمند مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : آشنایی با اصول و مفاهیم فروش، آشنایی با اصول رفتار با مشتری، داشتن تجربه در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش، آشنایی با برنامه های نرم افزاری office
    مقطع تحصیلی : فوق دیپلم , کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد


    مسئول مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : تسلط بر اصول و مفاهیم فروش، برنامه ریزی فروش و تحلیل بازار، تجربه مدیریت تیم های فروش، آشنایی کامل با برنامه های نرم افزاری Office
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مدیریت , اقتصاد، آمار، سایر رشته های مرتبط،


    صندوقدار مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : آشنا با نرم افزارهای مالی، استانداردهای حسابداری، تسلط بر تهیه صورت های مالی، تهیه گزارشات داخلی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد
    رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری , مدیریت مالی

    hrsa@rightel.i



    استخداماستخدام کارمند در شیرازاستخدام صندوقدار در شیرازاستخدام شیرازاستخدام شرکت رایتل در شیرازاستخدام صندوقدار مرکز خدمات در شیراز





    جذب 300 نفر در آتش‌نشانی قم

    مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: مجوز لازم برای جذب 300 نفر آتش‌نشان و راننده در قم اخذ شده است.

    پرتال دانشگاهی به نقل از مهدی متقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری‌ها اظهار کرد: هدف از این کار تحقق شایسته‌سالاری و افزایش سطح کیفی نیروهای شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه این نهاد است.

    وی افزود: اداره کل شهری و شوراهای استانداری قم به همین منظور پیگیری‌های فراوانی برای اخذ مجوز لازم به منظور برگزاری آزمون استخدامی صورت داد و موفق شد مجوز لازم برای جذب 300 نفر کارشناس، آتش‌نشان و راننده آتش‌نشان را از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور کسب کند.

    مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم با بیان اینکه داوطلبان این آزمون می‌توانند از 22 تا 26 اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند گفت: پرتال استانداری قم شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را منعکس کرده است.
    وی ادامه داد: آزمون سازمان آتش‌نشانی قم دارای دو بخش علمی و عملی خواهد بود و تمهیدات لازم برای این منظور در نظر گرفته شده‌اند.

    متقیان از برگزاری این آزمون در هفت کلانشهر به صورت همزمان خبر داد و عنوان داشت: بر اساس آمار موجود تاکنون 10 هزار و 800 نفر در آزمون‌های گذشته پذیرش، جذب و به کار مشغول شده‌اند.
    مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم با تاکید بر تصویب چارت جدید شهرداری قم تصریح کرد: به این ترتیب مقدمات لازم برای استخدام پیمانی نیرو در شهرداری قم فراهم خواهد شد.


    استخداماستخدام قماستخدام آتش نشان در قماستخدام سازمان آتش نشانی در قم



    استخدام کارشناس در شرکت آواپزشک در قم



    شرکت تولیدی و صنعتی آواپزشک تولید کننده تجهیزات یک بار مصرف پزشکی از متخصصین باانگیزه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای کارخانه خود واقع در شهرستان آشتیان استان مرکزی دعوت به همکاری می نماید.

    برای ساکنین استان های قم و مرکزی سرویس رفت و آمد در نظر گرفته شده است.


    کارشناس
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    محل استخدام : قم , مرکزی
    شرایط : با سابقه کار
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی صنایع , مهندسی مکانیک , مهندسی برق , مدیریت , کامپیوتر، حسابداری، روان شناسی صنعتی،


    ارسال رزومه عکس دار به همراه سوابق اجرایی به آدرس:

    hrm@avapezeshk.com




    استخداماستخدام قماستخدام کارشناس در قم





    استخدام کاردان و کارشناس علوم آزمایشگاهی,کارمند بهداشت عمومی,بهداشت محیط در اداره انتقال خون استان البرز

    اداره انتقال خون استان البرز از میان فارغ التحصیلان خانم و متاهل رشته پزشکی جهت گذراندن طرح نیروی انسانی دعوت به همکاری می نماید.


    کاردان و کارشناس علوم آزمایشگاهی
    مقطع تحصیلی : فوق دیپلم , کارشناسی
    جنسیت : زن
    محل استخدام : البرز


    پرستاری
    مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
    جنسیت : زن
    محل استخدام : البرز


    مامائی
    مقطع تحصیلی : فوق دیپلم , کارشناسی
    جنسیت : زن
    محل استخدام : البرز


    بهداشت محیط
    مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
    جنسیت : زن
    محل استخدام : البرز


    بهداشت عمومی
    مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
    جنسیت : زن
    محل استخدام : البرز



    متقاضیان می توانند به اداره کل انتقال خون استان البزر واقع در کرج، خیابان 45متری گلشهر، چهارراه گلزار، به سمت گلزار غربی، جنب درمانگاه دکتر شاهرخی مراجعه و یا با شماره تلفن 33516367-026 در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.

    انقضا:23 اردیبهشت



    استخداماستخدام کارمند بهداشت محیطاستخدام کرجاستخدام اداره انتقال خون کرج



    استخدام راننده,مکانیک و صندوقدار در استخدام شرکت داداش برادر در کرج




    شرکت داداش برادر (آیدین) جهت تکمیل کادر مرکز پخش کرج از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.

    صندوقدار
    مقطع تحصیلی : دیپلم
    جنسیت : مرد
    حداکثر سن : 32 سال
    محل استخدام : کرج
    شرایط : ارائه ضمانت نامه ملکی- ساکن شهر کرج


    راننده و مکانیک
    تخصص های مورد نیاز : آشنایی با تعمیرات خودروهای بنزینی- ساکن شهر کرج
    مقطع تحصیلی : دیپلم
    جنسیت : مرد
    حداکثر سن : 32 سال
    محل استخدام : کرج،
    شرایط : داشتن ضامن معتبر

    متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36656840-026 تماس حاصل نموده و برای تکمیل فرم گزینش با همراه داشتن یک قطعه عکس به آدرس کرج- شهرک صنعتی سیمین دشت- ابتدای ورودی شهرک- خیابان اول شرقی (کنار جاده اصلی کرج- شهریار)- شرکت داداش برادر (آیدین)، از ساعت 9 صبح الی 16 مراجعه فرمایند.

    انقضا:24 اردیبهشت



    استخداماستخدام کرجاستخدام صندوقداراستخدام مسئول انباراستخدام مکانیک






    استخدام مهندس برق,مکانیک,شیمی,الکترونیک در شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در کرمان



    استخدام کارشناس,تکنسین,مدیر و مهندس در یک شرکت مهندسی در کرمان



    مهلت ارسال رزومه 21 اردیبهشت ماه




    استخداماستخدام کرماناستخدام کارشناس در کرماناستخدام مهندس درکرمان



    استخدام فارغ التحصیلان علوم بانکی,اقتصاد,حسابداری,آمار, کامپیوتر و مهندسی صنایع در بانک کارآفرین در شهر گنبد کاووس

    بانک کارآفرین به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز جهت افتتاح شعبه جدید خود در شهر گنبد کاووس، از متقاضیان ذیل دعوت به همکاری مینماید.
    فارغ التحصیلان لیسانس در رشته های علوم بانکی، ریاضی، اقتصاد، حسابداری، آمار، کامپیوتر، مهندسی صنایع و مدیریت که واجد شرایط زیر باشند:

    مشاغل: علوم بانکی، ریاضی، اقتصاد، حسابداری، آمار، کامپیوتر، مهندسی صنایع و مدیریت – گنبد کاوس
    ۱ـ دارا بودن حداقل معدل ۱۵
    ۲ ـ حداکثر سن ۲۸ سال تمام ، متولدین ۰۱/۰۱/۶۴ به بعد.
    ۳ـ دارا بودن گواهینامه ICDL
    4ـ آشنائی کافی به زبان انگلیسی.
    ۵ـ تندرستی و توانائی جسمانی و روانی.
    ۶- دارا بودن کارت پایان خدمت برای آقایان.
    داوطلبان حائز شرایط می توانند درخواستهای خود را از طریق نمابر ۲۶۲۱۴۹۸۶-۰۲۱ یا آدرس ایمیل jobs@karafarinbank.ir جهت بررسی، ارسال نمایند.


    استخداماستخدام گلستاناستخدام گنبد کاووساستخدام بانک کارآفرین در گنبد کاووس




    استخدام کارمند,مدیر و صندوقدار در شرکت رایتل در مشهد





    شرکت رایتل در نظر دارد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود در شهرهای مشهد، شیراز و یزد از متقاضیان دارای شرایط استخدام نماید.

    کارمند مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : آشنایی با اصول و مفاهیم فروش، آشنایی با اصول رفتار با مشتری، داشتن تجربه در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش، آشنایی با برنامه های نرم افزاری office
    مقطع تحصیلی : فوق دیپلم , کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد


    مسئول مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : تسلط بر اصول و مفاهیم فروش، برنامه ریزی فروش و تحلیل بازار، تجربه مدیریت تیم های فروش، آشنایی کامل با برنامه های نرم افزاری Office
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مدیریت , اقتصاد، آمار، سایر رشته های مرتبط،


    صندوقدار مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : آشنا با نرم افزارهای مالی، استانداردهای حسابداری، تسلط بر تهیه صورت های مالی، تهیه گزارشات داخلی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد
    رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری , مدیریت مالی

    hrsa@rightel.i



    استخداماستخدام کارمنداستخدام کارمند در مشهداستخدام مدیر در مشهداستخدام کارمند صندوقداراستخدام مشهداستخدام شرکت رایتل در مشهد




    استخدام کارمند و مدیر در شرکت رایتل در یزد



    شرکت رایتل در نظر دارد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود در شهرهای مشهد، شیراز و یزد از متقاضیان دارای شرایط استخدام نماید.

    کارمند مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : آشنایی با اصول و مفاهیم فروش، آشنایی با اصول رفتار با مشتری، داشتن تجربه در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش، آشنایی با برنامه های نرم افزاری office
    مقطع تحصیلی : فوق دیپلم , کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد


    مسئول مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : تسلط بر اصول و مفاهیم فروش، برنامه ریزی فروش و تحلیل بازار، تجربه مدیریت تیم های فروش، آشنایی کامل با برنامه های نرم افزاری Office
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مدیریت , اقتصاد، آمار، سایر رشته های مرتبط،


    صندوقدار مرکز خدمات مشتریان
    تخصص های مورد نیاز : آشنا با نرم افزارهای مالی، استانداردهای حسابداری، تسلط بر تهیه صورت های مالی، تهیه گزارشات داخلی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    محل استخدام : مشهد , شیراز , یزد
    رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری , مدیریت مالی

    hrsa@rightel.i



    استخداماستخدام یزداستخدام کارمند در یزداستخدام صندوقدار در یزد





    استخدام مهندس برق,مخابرات,پلیمیر,الکترون ک,فیزیک و کارمند صادرات در یزد






    استخداماستخدام یزداستخدام مهندس در یزد







    دعوت به همکاری در مقاطع دیپلم و دانشجو در صنایع رباتیک آراد در یزد


    صنایع رباتیک آراد بزرگترین تولید کننده رباتهای آموزشی در کشور از علاقه مندان فارغ التحصیل و دانشجو در رشته های زیر دعوت به همکاری می نماید.

    امید که بتوانیم این حرکت آموزشی را همچون 7 سال گذشته مقتدارانه به سمت تعالی سوق دهیم.



    از علاقمندان در زمینه های کاری دعوت میشود تا در صورت تمایل آدرس ایمیل به همراه نام و نام خانوادگی ، رشته و شهر محل سکونت خود را به شماره 09154358349 ( مهندس سوادی ) تا تاریخ 92/2/26 پیامک نمایند.
    شرح جامعی از فعالیت ها و مباحث اقتصادی برای متقاضیان ارسال میگردد که می بایست فرم ارسالی همراه اطلاعات را تکمیل نموده و به همکاران ما ایمیل نمایید.
    واحد جذب و پذیرش صنایع رباتیک آراد:
    Email: aradrobo05@yahoo.com


    Www.Aradrobo.Com




    استخداماستخدام یزداستخدام در یزد



    استخدام سرپرست مالی,برنامه ریزی,اداری,کارشناس منابع انسانی ,فروش و مترجم در شرکت سینره


    شرکت سینره از واجدین شرایط دعوت به همکاری می نماید.

    1-شرکت سینره- سرپرست حسابداری مالی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداقل سابقه کار : 6سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری


    2- سرپرست برنامه ریزی و کنترل پروژه
    تخصص های مورد نیاز : مسلط به برنامه ریزی عملیاتی و msp
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    حداقل سابقه کار : 4سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : مهندسی صنایع


    3- کارشناس حسابداری
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : حسابداری , مدیریت،


    4- کارشناس R&D
    تخصص های مورد نیاز : کارشناس فرمولاسیون،
    مقطع تحصیلی : کارشناسی , کارشناسی ارشد , دکترا
    جنسیت : زن
    حداقل سابقه کار : 2سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : شیمی


    5- کارشناس منابع انسانی
    تخصص های مورد نیاز : تسلط کامل به نرم افزارهای office
    مقطع تحصیلی : تمام مقاطع تحصیلی
    جنسیت : زن
    حداکثر سن : 30 سال
    حداقل سابقه کار : 2سال
    محل استخدام : تهران


    6- مترجم متون انگلیسی
    تخصص های مورد نیاز : مسلط به Office و search اینترنتی
    مقطع تحصیلی : کارشناسی
    جنسیت : زن
    حداکثر سن : 30 سال
    محل استخدام : تهران
    رشته های تحصیلی قابل قبول : زبان انگلیسی


    7- کارشناس فروش حضوری تهران و حومه
    مقطع تحصیلی : دیپلم , فوق دیپلم , کارشناسی , کارشناسی ارشد
    حداکثر سن : 30 سال
    حداقل سابقه کار : 1سال
    محل استخدام : تهران , اسلام شهر , رباط کریم , شهر قدس


    8- کارپرداز
    مقطع تحصیلی : دیپلم
    محل استخدام : تهران
    شرایط : دارای موتور سیکلت و گواهی نامه موتور با ضامن معتبر و ترجیحا دارای سابقه کار

    HRM@tezlabs.com

    فکس: 22924868




    استخداماستخدام مترجماستخدام کارشناس فروشاستخدام کارشناساستخدام سرپرست







    استخدام منشی,کارشناس,کاردان,تکنسین برق,حسابرس و مسئول انبار در شرکت تعاونی رنگ و رزین الوان


    شرکت تعاونی رنگ و رزین الوان تولید کننده انواع رنگهای ساختمانی و صنعتی واقع در کیلومتر ۲۰ جاده کرج جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد مشروحه زیر دعوت به همکاری می نماید.

    تکنسین برق صنعتی

    مقطع تحصیلی : دیپلم به بالا

    حداقل سابقه کار : دارای سابقه کار

    جنسیت : مرد

    تعداد:۴ نفر

    توانایی ها و شرایط شغلی : آشنایی کامل باسیستمهای برق صنعتی

    حسابرس داخلی

    مدرک تحصیلی : لیسانس حسابداری یا بالاتر

    جنسیت: مرد

    سابقه شغلی : ۵ سال

    تعداد:۱ نفر

    توضیحات : تسلط کامل به مباحث حسابداری و حسابرسی

    مسئول انبار

    مدرک تحصیلی : دیپلم / فوق دیپلم

    جنسیت: مرد

    سابقه شغلی : ۵ سال

    تعداد: ۲ نفر

    توضیحات : تسلط کامل به امور انبار داری و سرپرستی انبارها ، آشنایی با کاربری رایانه و امکان ارائه رضایت نامه از محل کار قبلی
    مدیر داخلی

    مقطع تحصیلی : دیپلم به بالا

    حداقل سابقه کار : دارای سابقه کار

    جنسیت : مرد

    تعداد: ۱ نفر

    توانایی ها و شرایط شغلی : آشنایی با کاربری رایانه ،حداکثر ۵۵ ساله ( باز نشستگان در اولویت می باشند)، ترجیحا بومی بودن در شهر مورد تقاضا، آشنا به امور مدیریت داخلی سازمانها

    کارشناس حسابداری

    مدرک تحصیلی : لیسانس حسابداری

    جنسیت: مرد

    سابقه شغلی : ۲ سال

    تعداد: ۳ نفر

    توضیحات : تسلط بر روش های اجرایی مالی و کدینگ ها و بررسی و کنترل حساب ها و نرم افزار office

    منشی

    مدرک تحصیلی : دیپلم یا فوق دیپلم

    جنسیت: زن

    سابقه شغلی : ۲ سال

    تعداد: ۲ نفر

    توضیحات : آشنایی به روش های دفتر داری و منشی گری و Office و پاسخگویی به تلفن



    برنامه نویس حرفه ای کامپیوتر

    مدرک تحصیلی : دیپلم / فوق دیپلم/ لیسانس

    جنسیت: مرد

    سابقه شغلی : ۲سال

    تعداد: ۳ نفر

    توضیحات : تسلط کامل به برنامه نویسی



    تکنسین سخت افزار

    مدرک تحصیلی: دیپلم/فوق دیپلم

    جنسیت: مرد

    سابقه شغلی: ۲ سال

    تعداد: ۲ نفر

    توضیحات: تسلط کامل به مباحث سخت افزاری

    متقاضیان می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی ارسال نمایند.

    ساکنین غرب تهران و کرج در اولویت می باشند.

    فاکس : ۸۸۳۰۳۳۸۹

    ایمیل : info@alvanpaint.com

    انقضا:3 خرداد



    استخدام تخصص های گوناگون

    استخدام مسئول انبار

    استخدام کارشناس

    استخدام منشی

    استخدام مسئول انبار

    استخدام مسئول انبار


  2. 10 کاربر از پست مفید Almas Parsi سپاس کرده اند .


  3. #2
    دوست آشنا
    نوشته ها
    707
    ارسال تشکر
    9,787
    دریافت تشکر: 5,088
    قدرت امتیاز دهی
    16342
    Array

    پیش فرض پاسخ : جدیدترین موارد استخدامی کل کشوری (پرتال دانشگاهی کشوری)

    بسم الله الرحمان الرحیم
    سلام
    ممونم از مطلبت دوست خوبم
    ولی من الان دچار افسردگی شدم

    با این حداقل سابقه کار ها.
    اون بنده خدایی که دنبال کارهه باید
    از جایی شروع کنه....

    ​​​

  4. 5 کاربر از پست مفید aty.a سپاس کرده اند .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 14th March 2010, 06:01 PM
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 7th December 2009, 09:11 AM
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: 27th November 2008, 05:24 PM

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •