دوست عزیز، به سایت علمی نخبگان جوان خوش آمدید

مشاهده این پیام به این معنی است که شما در سایت عضو نیستید، لطفا در صورت تمایل جهت عضویت در سایت علمی نخبگان جوان اینجا کلیک کنید.

توجه داشته باشید، در صورتی که عضو سایت نباشید نمی توانید از تمامی امکانات و خدمات سایت استفاده کنید.
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 24 , از مجموع 24

موضوع: رفع معضل...

  1. #21
    استعدادهای برتر
    رشته تحصیلی
    تخصص=ایده پردازی +ارزیابی محصول
    نوشته ها
    2,940
    ارسال تشکر
    18,873
    دریافت تشکر: 9,270
    قدرت امتیاز دهی
    11671
    Array
    حسین متقی's: پر حرف

    پیش فرض پاسخ : رفع معضل...

    من تحقیق کردم
    دیدم غیر همسطح کردن یه چهار راه به طور متوسط 10 میلیارد تومن هزینه در بر داره(حال حاضر)
    و نهایتا با تکنولوژی های روز بسازند و عمر بالا و زیبایی بالا و نورپردازی خاص میشه 20 میلیارد تومن
    پس خیلی خیلی خیلی میصرفه چهار راه هارو غیر همسطح بسازند

    مثلا اگر به جای این 6000میلیارد تومنی که تو صدر و تونل نیایش خرج دارند میکنن و بعد جرثقیل های ساخت پل صدذر رو بندازند دور
    و بعد طبق اعلام راهنمایی و راندگی تونل نیایش هیچ تاثییری در ترافیک تهران نداشته
    میومدند 300تا چهار راه در تهران رو طی 3سال غیر همسطح میکردند
    میتونستند 1 دقیقه در هر چراغ ضربدر تعداد خودروهای شهر ضربدر ساعات شبانه روز برای خودروهای در ترافیک کم کنند
    یعنی اگر من میخواستم از 10 تا از این چراغها رد بشم و تو هرکدوم 1تا 5دقیقه تو ترافیک وایسم(ترافیک یک دقیقه ای تو 2تا چراغ میتونه 2برابر بشه)
    ایعنی 10تا 20 دقیقه تو ترافیک میبودم
    این ترافیک ها حذف میشد
    و هرکدام از تهرانی ها در هر سفر بین 10 دقیقه تا نیم ساعت زودتر میرسیدند
    این یعنی نصف کردن ترافیک تهران
    شایدم نابودی ترافیک تهران

    و به صورت کلی تر به این کار بعضی اقایون.....(تصمیم گیرنده در این کار)..... میگن کار رضا شاهی
    کارای گنده ای که هدفش جلب نظر عمومیه مردمه و تبلیغات
    نه کار کردن و حل کردن مشکل مردم
    و به صورت بهتر و خوش بینانه یعنی محاسبه نکردند و فقط خواستن یه کاری کرده باشند و بیسواد هستند که من دارم تو خونه از سر بیکاری اینطوری محاسبه میکنم و اونا اونجا............
    ویرایش توسط حسین متقی : 5th March 2013 در ساعت 01:51 AM

    http://news.iranema.ir/ سامانه هوشمند جمع آوری و انتشار اخبار روز ایران

  2. 7 کاربر از پست مفید حسین متقی سپاس کرده اند .


  3. #22
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    معماری
    نوشته ها
    2,014
    ارسال تشکر
    10,146
    دریافت تشکر: 10,426
    قدرت امتیاز دهی
    25393
    Array
    SaSaMc2's: جدید25

    پیش فرض پاسخ : رفع معضل...

    سلام...

    ممنون حسين مت عزيز...

    دقيقا همينطور هست...

    و معبر غير هم سطح چه زير گذر ها و چه پل ها و تونلها و ايجاد بزرگراه ها...

    تنها راه حل معضل ترافيك سنگين هستند...

    اما مديران شهري به علت كم رونق شدن اماكن تجاري حاشيه پل ها...

    و كاهش اعتراضات كسبه و ايجاد امنيت شغلي براي خودشون و تبليغات شاخ غول شكوندن تغيير تاكتيك ميدن...

    البته دوطبقه سازي و تونل هم يه جور معبر غير هم سطح هستند...

    كه بار تبليغاتيشون از عملكردشون مهمتره...


  4. 7 کاربر از پست مفید SaSaMc2 سپاس کرده اند .


  5. #23
    دوست آشنا
    رشته تحصیلی
    biology
    نوشته ها
    1,174
    ارسال تشکر
    2,896
    دریافت تشکر: 9,418
    قدرت امتیاز دهی
    341
    Array
    zolfa's: جدید134

    پیش فرض پاسخ : رفع معضل...

    سلام
    جالب بود ممنون
    یعنی با این طرحی که ارائه دادین مشکل قابل حله؟
    خدایا ...

    تا پاکم نکردی خاکم نکن...

  6. 4 کاربر از پست مفید zolfa سپاس کرده اند .


  7. #24
    استعداد برتر سایت
    رشته تحصیلی
    معماری
    نوشته ها
    2,014
    ارسال تشکر
    10,146
    دریافت تشکر: 10,426
    قدرت امتیاز دهی
    25393
    Array
    SaSaMc2's: جدید25

    پیش فرض پاسخ : رفع معضل...

    نقل قول نوشته اصلی توسط zolfa نمایش پست ها
    سلام
    جالب بود ممنون
    یعنی با این طرحی که ارائه دادین مشکل قابل حله؟
    سلام...

    ممنون...

    بله با كمي تغييرات در زوايا و درنظر نگرفتن هزينه و محدوديتهاي مكاني...

    در حقيقت ما در هر حالتي توي اين طرح 3 باند از هر طرف براي عبور مستقيم در اتوبان داريم...

    باند چهارم كه در تقاطع اضافه شده و شيب هدايت به باند پايين مشكل رو تا 70% حل ميكنه...

    - - - به روز رسانی شده - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط zolfa نمایش پست ها
    سلام
    جالب بود ممنون
    یعنی با این طرحی که ارائه دادین مشکل قابل حله؟
    سلام...

    ممنون...

    بله با كمي تغييرات در زوايا و درنظر نگرفتن هزينه و محدوديتهاي مكاني...

    در حقيقت ما در هر حالتي توي اين طرح 3 باند از هر طرف براي عبور مستقيم در اتوبان داريم...

    باند چهارم كه در تقاطع اضافه شده و شيب هدايت به باند پايين مشكل رو تا 70% حل ميكنه...


  8. 3 کاربر از پست مفید SaSaMc2 سپاس کرده اند .


صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •