سلام...
يكي از اهداف اصلي راه اندازي اين بحث پرورش خلاقيت هست...
پيچ يك سو رو با پيچ گوشتي باز ميكنن...
ولي نه با پيچ گوشتي چهار سو...
حتما از ابزار هايي كه نوشتم استفاده كنيد...
توي زندگي چهار راهي رو شايد نتوني بي چراغ رد كني...
ولي اين تمرين باعث ميشه سر دو راهيا اصلي زندگي با اعتماد به نفس راه درست رو انتخاب كني...
مثل يه پازل از يه گوشه برو جلو...
بهت قول ميدم ميتوني مهدي عزيز...![]()
سلام...
از رو من كشيدي؟
خيلي جالب بود...
منم توي جاده كشيدم...
و همين طرح بود...
البته اين طرح ابتدايي هست و 30% كار، البته از اين متد...
من الان تا 60 % ديگه رو كشيدم...
تا آخر هفته شايد موفق بشم...
شايدم امكان پذير نباشه...
ممنون...
دوستا ميتونن با گوشي هم از كشيده خودشون عكس بگيرن بفرستن...![]()
سلام رئيس جون...
خيلي وقتا كعبه و بت خو نه ها رو بايد بهونه كرد...
من و كه ميشناسي...
گذشته و حال و كه پريد...
شايد عاقبت به خير شديم...
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
در حقيقت ما اينجا چيزي رو از دست نميديم...
ما وقت و نيرو و زمين رو سرمايه گذاري ميكنيم...
تا بتونيم مسير زندگي رو هموارتر كنيم...
هميشه واسه بچه كوچيكا براي مثال قانون از مبحث دزدي استفاده ميكنن...
براي آدم بزرگا هم مثال چراغ راهنمايي رو ميارن...
من به كمك شما ميخوام قانون رو دور بزنم...
ولي در جهت قانون مند تر شدن...
يه شمشير سه لبه...
در حقيقت شما آموزگاريد و من شاگرد...
ميخوام پيدا كنم يه واقعيت مهم رو...
ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
دوستان همينطور كه ديدن در طرح حسين مت چراغ قرمز ديگه وجود نداره...
ولي سهولت عبور و مرور هنوز بدست نيومده...
پس راه بسياري تا رسيدن به هدف متوسط باقي مونده...
با تشكر از همكاري همگي...![]()
سلام به بهترین دوستانم که همشون تو این تاپیک هستن.
سلام...
از رو من كشيدي؟
خيلي جالب بود...
منم توي جاده كشيدم...
و همين طرح بود...
البته اين طرح ابتدايي هست و 30% كار، البته از اين متد...
من الان تا 60 % ديگه رو كشيدم...
تا آخر هفته شايد موفق بشم...
شايدم امكان پذير نباشه...
ممنون...
دوستا ميتونن با گوشي هم از كشيده خودشون عكس بگيرن بفرستن...![]()
![]()
من فکر میکنم راه حل داره.یکم سخته اما داره.
این طرحی که برادر حسین و برادر ساسان گفتن همون طرحی هست که ما میخوایم از چراغ قرمز رد شیم این کارو میکنیمیعنی اول به راست متمایل میشیم بعدش پشت سرو نگاه میکنیم اگه چیزی نبود دور میزنیم.
در وهله اول همین طرح به ذهن آدم میرسه اما همون دور زدن خودروهایی که میخواستن به چپ بپیچن یا مستقیم برن کارو گره میندازه.و درست همینجاست که دردسر شروع میشه.
من 2تا مدل تو ذهنمه که باید یجورایی با هم ترکیبشون کنم.هنوز به جواب نرسیدم.
تو کل مسئله ما با اونایی که میخوان به راست بپیچن کاری نداریم.مشکل اونایی هستن که به چپ میپیچن و مستقیم میرند.مشکل چپ رو درست کنیم.مستقیم ها میمونن.مشکل مستقیم رو درست میکنیم چپی ها میمونن
شاید مجبور شیم از 2تا 4راه ترکیبی و محدود استفاده کنیم.ببخشید دیگه هنوز نتونستم قدمی بردارم.
سلام
ممنون از ایجاد بحث و دعوت بنده
با وجود اساتید صاحب نظر اظهار نظر بنده حمل بر بی ادبی نباشه
ولی کاش حداقل فضا و ارتفاع وبار ترافیکی و... رو تعریف میکردین
اینطوری بیشتر میشه رو موضوع فوکوس کرد
بازم ممنون![]()
خدایا ...
تا پاکم نکردی خاکم نکن...
سلام...
اتفاقا نظرات شماست كه مهمه...
والا اين كشور صدها دكتري ترافيك داره كه سر كوچه بن بستا هم ورود ممنوع ميزنن...
در شروع آشنايي با طراحي محدوديت نبايد وجود داشته باشه...
ولي اينطوري هم نشه كه تخيل و توهم نقش اصلي رو بازي كنن...
تعداد باند اصلي حداكثر 4 لاين براي رفت 4 لاين برگشت...
فرعي 2 رفت و 2 برگشت...
از آكس تقاطع به در محور اصلي تا 150 متر در هر طرف...
و فرعي 50 متر به هر طرف دستتون بازه...
ترافيك روان و نرمال...
مهمترين لذت در زندگي، كمك به سايرين براي برنده شدن است. حتي اگر به قيمت آهسته تر رفتن و تغيير در نتيجه مسابقه اي باشد كه ما در آن شركت داريم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)