مديرکل روابط عمومي سازمان تنظیم مقررات نبود اسناد دفاتر خدمات ارتباطي در برخي دفاتر پستي را ناشي از تاخير پست در توزيع عنوان کرد.
به گزارش موبنا دکتر محمد رضا فرنقی زاد با اشاره به گزارش هاي دريافتي که موجبات نارضايتي متقاضيان را فراهم کرده است تصريح کرد: در حال حاضر اين مشکل رفع شده است و متقاضيان مي توانند با مراجعه به هر دفتر خدمات ارتباطي اسناد اين دفاتر را تهيه کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات به منظور توسعه و گسترش دفاتر فوق الذکر در سطح کشور، اين سازمان در نظر دارد بر اساس شرايط به اعطاي پروانه دفتر خدمات فن آوري اطلاعات و ارتباطات (پيشخوان دولت) اقدام کند، لذا از کليه متقاضيان دعوت مي شود به مراکز پستي سراسر کشور مراجعه و نسبت به دريافت فرم هاي مربوطه اقدام کنند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)