امیر خدادادی : شاید یکی از بهترین کانالهای تبلیغات، تلویزیون باشه که مخاطبان بیشماری رو پوشش میده.اما بعضی از شرکتها با تبلیغات بی هدف و بی معنای خود تنها بودجه خود را به سطل زباله میریزن. یکی از این شرکتها بنظرم پنیر پیتزای دالیا هست.البته نظر شخصی بنده است.در ابتدا، تبلیغ با این پیام از طرف گوینده شروع میشه : "امروز مـــیخوام پنـــیــر موزارلای کــم چرب دالـــیا رو بهتــون معرفــی کنــم!"
با ورود کاراکتر کارتونی به صحنه، مخاطب آماده ی دریافت پیام میشه ولی ناگهان بطور ناباورانه ای کلا مسیر تبلیغ تغییر میکنه و تبدیل به گفتگویی بی محتوا و محاوره ای بین کاراکتر و گوینده میشه بطوریکه هدف تبلیغ کاملا فراموش میشه و حتی از کوچکترین مزیتهای رقابتی محصول حرفی به میون نمیاد.
در پایان این سوال در ذهن امثال من ایجاد میشه که هدف از این تبلیغ چیه؟!
شخصا گاهی پیش خودم فکر میکنم شاید محتوایی در پس این تبلیغ بوده که از ذهن من دور مونده ولی هربار که اون رو میبینم به بی محتوایی اش پی میبرم.
محمود محمدیان : بعضی از افراد ظاهرا از تبلیغ پنیر دالیا اعصابشان خورد شده بود. من که ندیده ام . دوست گرامی با نام مستعار س . ب محبت کردند و در خصوص تبلیغ پنیر پیتزای دالیا کسب اطلاع کردند که بدون تغییر به سمع و نظر شما می رسد. ایشان می گوید
سلام.در رابطه با پنیر پیتزای دالیا من با مدیر روابط عمومی شرکت صحبت کردم و خیلی صریح و واضح و بامنطق تبلیغات ، تیزرشون رو نقد کردم و ایشون بعد از گوش دادن به حرف هام در حالی که فکر نمی کنم خیلی هم متوجه صحبت های من شده باشن اظهار کردن که هیچ کمپین یا برنامه مدونی ندارن و فقط صرفا می خواستن پنیر پیتزای رژیمی شون رو تبلیغ کنن.
او در ادامه گفت که ما اونقدر مشتری داریم که نیازی به تبلیغ نداریم و این تیزر فقط برای اطلاع رسانی بابت محصول جدید بوده!!!!! که چقدر هم خوب معرفی شد !!
در رابطه با کاراکتر هم فرمودند که این اتفاقی که برای کاراکترشون می افته در تیزر مبین اینکه با محصول جدید جایی برای چربی و چاقی نیست ! سعی کردم حرف های مدیر را تا اونجا که می شه بدون تحریف ارایه کنم. قضاوت با خودتون.....
منبع : کافه بازاریابی
علاقه مندی ها (Bookmarks)