شبکه ایران: یکی از تعهدات اصلی شرکت های خودرو سازی بزرگ دنیا ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و راضی نگه داشتن مشتریان خود است، تعهدی که گاهی برای این شرکتها دردسرساز میشود.
در میان عکسهای برتر واشنگتن پست عکسی از نمایشگاه بین المللی خودرو کوئینگ دائو چین دیده میشود که چند مرد در حال خرد کردن یک مازراتی 423 هزار دلاری هستند.
در شرح این عکس آمده: صاحب این مازوراتی در اعتراض به خدمات ضعیف پس از فروش شرکت تولید کننده مازراتی از چند مرد خواسته که با پتک به جان خودرو گرانقیمتش افتاده و آن را خرد کنند.
شرکت تولید کننده مازراتی به جای اینکه قطعه خراب شده این ماشین را تعویض یا تعمیر کند پول خرید یک قطعه نو را به خریدار داده بود که این مساله باعث ناراحتی صاحب خودرو شده بود و صاحب خودرو در نمایشگاه بین المللی چین اعتراض خود را با خرد کردن ماشین چند صد هزار دلاری خود نشان داده بود.
منبع : برترینها
علاقه مندی ها (Bookmarks)