PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خبر تغيير سياست حفاظت از داده هاي كاربران در شركت ياهو



diamonds55
28th December 2008, 04:18 PM
امروز شركت ياهو اعلام كرد كه دورهء حفظ اطلاعات رفتار كاربران را از 13 ماه به 3 ماه كاهش خواهد داد. بعد از سه ماه، اين شركت اطلاعات هويتي كاربران را حذف خواهد كرد تا اطلاعات به كاربر يا كاربران خاص قابل رديابي نباشد.

معاون سياستگزاري در شركت ياهو عنوان داشت كه با اين تغيير شركتش مرز جديدي را در حوزهء استاندارد حفاظت از اطلاعات خصوصي كاربران تعيين مي كند. اين خط مشي جديد بر رقبايي مثل گوگل و مايكروسافت فشار خواهد آورد تا اقدامات مشابهي در جهت حفاظت از اطلاعات خصوصي كاربران انجام دهند.

گوگل عنوان داشت اطلاعات آدرس هاي اينترنتي را در گزارشات خود بعد از 9 ماه حذف مي كند. مدت زمان حذف اطلاعات شخصي افراد در اين شركت قبلاً 18 ماه بود. مايكروسافت اطلاعات شخصي افراد را تا 18 ماه حفظ مي كند، اما اعلام كرد كه در صورتي كه ما بقي صنعت پذيراي استاندارد جديد باشد، اين بازه ء زماني به زودي به 6 ماه كاهش پيدا خواهد كرد. معاون سياستگذاري ياهو بيان داشت كه يكسال طول كشيد تا مدت زمان مناسب را بدون صدمه زدن به سودآوري شركتش تعيين كند. اين شركت از اطلاعات شخصي افراد استفاده مي كند تا تبليغات متناسب با نيازهاي ايشان را بر روي صفحات وب به نمايش بگذارد. هدف از سياست جديد ايجاد اعتماد بين كاربران و شركت ياهو مي باشد.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد