Rez@ee
15th April 2011, 02:16 PM
تریلوژی اخراجیها به همین 3 قسمت محدود نمی شود واین را ادامه شلمچه ،جبهه وصبح دوکوهه آقای دهنمکی می دانم بچه هایی مثل دهنمکی از روی بیکاری و کسب درآمد پا به عرصه های پر درد سر سینما و مطبوعات و هنرنمی گذارند انها برای دیده شدن درد های خود و بچه هایی که سالهای سال از نظر رسانه ملی و مدیران این مملکت سانسور شدند و دغدغه های انقلاب اسلامی که توسط نظام بروکراسی فرهنگی کشورمان ذبح می شود وخواسته های ملتمسانه امام المسلمین در حوزه فرهنگ که نادیده گرفته می شود وارد این عرصه های هولناک می شوند.
اخراجیهای 3 در واقع تصویر همین دغدغه هاست . باز گویی حرفهای نگفته است. یک بیانیه مفصل است علیه خواص. علیه خواصی که به تعبیر امیر مومنان هزینه هایشان برای حاکمیت سنگین است.یک بیانیه است علیه« الاغ زاده» هایی که خونشان رنگین تر از خون مردم است که توی یک خیابان جوان مردم و یک« الاغ زاده» دستگیر میشود جوان مردم باید به دادگاه معرفی شود ولی« الاغ زاده» آزاد می شود .همان« الاغ زاده» هایی که توی ماشین فلان می روند مدرسه غیر انتفاعی فلان،دور از بچه های مردم که مبادا« حرفهای خاک بر سری» یاد بگیرند ولی بزرگ که می شوند «می ...»به «جا نماز آب کشیده» پدر شان .خدا جای حق نشسته می دانید یزید هم آقا زاده بود . دهنمکی انفعال رسانه ملی در زمانهای حساس را بخاطر مدیران محافظه کار کار نابلد هم خوب تصویر کرده دهنمکی این بیانیه را خوب تصویر کرده و زحمتشان بابت سازماندهی و کنترل جمعیت دو هزار نفری برای تصویر کردن لشکر کشیهای خیابانی هم قابل ستایش است.
اخراجیها ی3 یک اثر کمدی تراژیک است که از شکل طنز که گفته اند گریه کردن قاه قاه است پیشی گرفته برای اینکه تا روزها اشکهایی که توی تاریکی سینما با پشت دست پاکشان کرده بودی هنوز باید پاکش کنی
اخراجیهای 3 علیرغم اخراجی های 1 و2 دارای درام بهتری از حیث داستانی است . ارتباط خوبش با اخراجیهای 2 عالیست .و استفاده از تکنیکهای جدید تصویر برداری برای مخاطب آماتور هم قابل تشخیص است. اما متاسفانه دستپاچگی و عجله در دیالوگها توی ذوق میزند. جویدگی کلمات واستفاده از جملات بیهوده بخصوص در صحبتهای نامزدها زیاد دیده می شود روشن است که نتوانسته دیالوگ بازیگران را خوب سازمان دهد و هدفمند سازد.شاید خوب باشد آقای دهنمکی درآینده برای بیان دغدغه هایمان قالب جدی را هم تجربه کند هر چند قالب جدی برای بیان این حرفها باید بابتش هزینه داد.در هر حال اخراجیهای 3 بهتر از اخراجیهای 1 و2 می تواند مخاطب را به سینما بکشد
اخراجیهای 3 در واقع تصویر همین دغدغه هاست . باز گویی حرفهای نگفته است. یک بیانیه مفصل است علیه خواص. علیه خواصی که به تعبیر امیر مومنان هزینه هایشان برای حاکمیت سنگین است.یک بیانیه است علیه« الاغ زاده» هایی که خونشان رنگین تر از خون مردم است که توی یک خیابان جوان مردم و یک« الاغ زاده» دستگیر میشود جوان مردم باید به دادگاه معرفی شود ولی« الاغ زاده» آزاد می شود .همان« الاغ زاده» هایی که توی ماشین فلان می روند مدرسه غیر انتفاعی فلان،دور از بچه های مردم که مبادا« حرفهای خاک بر سری» یاد بگیرند ولی بزرگ که می شوند «می ...»به «جا نماز آب کشیده» پدر شان .خدا جای حق نشسته می دانید یزید هم آقا زاده بود . دهنمکی انفعال رسانه ملی در زمانهای حساس را بخاطر مدیران محافظه کار کار نابلد هم خوب تصویر کرده دهنمکی این بیانیه را خوب تصویر کرده و زحمتشان بابت سازماندهی و کنترل جمعیت دو هزار نفری برای تصویر کردن لشکر کشیهای خیابانی هم قابل ستایش است.
اخراجیها ی3 یک اثر کمدی تراژیک است که از شکل طنز که گفته اند گریه کردن قاه قاه است پیشی گرفته برای اینکه تا روزها اشکهایی که توی تاریکی سینما با پشت دست پاکشان کرده بودی هنوز باید پاکش کنی
اخراجیهای 3 علیرغم اخراجی های 1 و2 دارای درام بهتری از حیث داستانی است . ارتباط خوبش با اخراجیهای 2 عالیست .و استفاده از تکنیکهای جدید تصویر برداری برای مخاطب آماتور هم قابل تشخیص است. اما متاسفانه دستپاچگی و عجله در دیالوگها توی ذوق میزند. جویدگی کلمات واستفاده از جملات بیهوده بخصوص در صحبتهای نامزدها زیاد دیده می شود روشن است که نتوانسته دیالوگ بازیگران را خوب سازمان دهد و هدفمند سازد.شاید خوب باشد آقای دهنمکی درآینده برای بیان دغدغه هایمان قالب جدی را هم تجربه کند هر چند قالب جدی برای بیان این حرفها باید بابتش هزینه داد.در هر حال اخراجیهای 3 بهتر از اخراجیهای 1 و2 می تواند مخاطب را به سینما بکشد