Bad Sector
5th February 2011, 08:51 PM
طراحی های طراح ایرانی شرکت لامبورگینی
داستان پیدایش لامبورگینی برمیگردد به دهه شصت میلادی (1963). زمانی که آقای فراچیو لامبورگینی در حال رانندگی فراری شخصی خود (Ferrari 250Countach را قبلا برای لامبورگینی طراحی کرده بود این بار طرح جدیدی را به جهان معرفی کرد و آن Diablo بود. سالها گذشت و مدلهایی با طراحیهای مختلف ساخته شد اما امسال طراح دیگری بنام Emil Baddal ایرانی الاصل GT) بود و متوجه بعضی اشکالات این خودرو شد و چون مسولان شرکت فراری جوابگو نبودند و اشکالات را برطرف نکردند تصمیم گرفت که خود اتومبیلی بسازد تا توان رقابت با فراری را داشته باشد. نتیجه نهایی آقای لامبورگینی خودروی Lamborghini 350 GT بود و بنابراین شرکت فوق سرعت لامبورگینی تاسیس شد. در سال 1990 آقای مارسلو گاندینی (طراح خودرو) که مدلهای Miura و طرحی جدید از مورسه لگوی LP670-4 SV را طراحی کرد. که تصاویر آنرا مشاهده میکنید. ایشان دو مدل concept دیگر برای فراری و بی ام دبلیو طراحی کردند اما آخرین کارشان همین لامبورگینی میباشد.
http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini02.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini03.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini04.jpg
http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini05.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini06.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini07.jpg
http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini08.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2010/01/lamborghini11.jpg
http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2010/01/lamborghini02.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2010/01/lamborghini09.jpg
داستان پیدایش لامبورگینی برمیگردد به دهه شصت میلادی (1963). زمانی که آقای فراچیو لامبورگینی در حال رانندگی فراری شخصی خود (Ferrari 250Countach را قبلا برای لامبورگینی طراحی کرده بود این بار طرح جدیدی را به جهان معرفی کرد و آن Diablo بود. سالها گذشت و مدلهایی با طراحیهای مختلف ساخته شد اما امسال طراح دیگری بنام Emil Baddal ایرانی الاصل GT) بود و متوجه بعضی اشکالات این خودرو شد و چون مسولان شرکت فراری جوابگو نبودند و اشکالات را برطرف نکردند تصمیم گرفت که خود اتومبیلی بسازد تا توان رقابت با فراری را داشته باشد. نتیجه نهایی آقای لامبورگینی خودروی Lamborghini 350 GT بود و بنابراین شرکت فوق سرعت لامبورگینی تاسیس شد. در سال 1990 آقای مارسلو گاندینی (طراح خودرو) که مدلهای Miura و طرحی جدید از مورسه لگوی LP670-4 SV را طراحی کرد. که تصاویر آنرا مشاهده میکنید. ایشان دو مدل concept دیگر برای فراری و بی ام دبلیو طراحی کردند اما آخرین کارشان همین لامبورگینی میباشد.
http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini02.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini03.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini04.jpg
http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini05.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini06.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini07.jpg
http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2009/07/lamborghini08.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2010/01/lamborghini11.jpg
http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2010/01/lamborghini02.jpg http://www.toxel.com/wp-content/uploads/2010/01/lamborghini09.jpg