PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : 7 تكنيك روانشناسي كه باعث فروش مي‌شود



B a R a N
23rd November 2010, 12:38 AM
با استفاده از 7 تكنيك روانشناسي در نامه‌هاي فروش، تا 257% افزايش نرخ درخواست را داشتيم و اگر شما نيز آنها را در تبليغات، نامه‌هاي فروش و تيترها و حتي اخبارها داشته باشيد، همين‌گونه خواهد بود.




دليل فعاليت خود را عنوان كنيد.

به مردم بگوييد كه چه كار مي‌كنيد و از مشتريان كارتان را پنهان نكنيد. آنها مي‌خواهند از شخصي معمولي كه چيزي درباره كارش مي‌دانند خريد كنند.
آيا براي توليد خود 25% تخفيف مي‌دهيد؟ به مردم بگوييد كه چرا كالاهاي فروشي‌تان محدود است. با اين عمل باعث مي‌شويد كه آنها به شما اطمينان كنند و از شما خريد كنند.




بيان جزئيات:

جزئيات را بيان كنيد و به عنوان مثال بگوييد كه چگونه 57/1 دلار در هفته كار مي‌كنيد، تا اينكه بگوييد 000/1 دلار در هفته درآمد داريد، با اين عمل باعث مي‌شويد كه مردم به شما اطمينان كنند و شما را باور داشته باشند.




كنجكاوي

همگي كنجكاو هستيم و مي‌خواهيم جواب سوالاتمان را بگيريم و اگر به ما بگويند نامه‌اي را باز نكنيم، تحريك مي‌شويم كه اين كار را انجام بدهيم و بفهميم كه داخلش چيست.
و بنابراين مي‌توان از تيترهايي چون: راز اين تبليغ را كشف كنيد استفاده نماييد، بنابراين خواننده مي‌خواهد بداند كه چه رازي در ميان است.
كنجكاوي باعث مي‌شود نامه‌اي كه فرستاده‌ايد باز شود و اين شيوه خوبي براي مقاله‌هاي تبليغاتي است مانند تيتر همين مقاله كه «7 تكنيك روانشناسي براي فروش» است.




ترس از دست دادن چيزي

مشتريان دوست دارند با خريد كالاي شما احساس كنند كه چيزي بدست آورده‌اند تا اينكه چيزي را از دست داده باشند. به اين خاطر است كه خط مشي‌ها و كالاهاي توليدي بايد محدود باشد.




سوالات

پرسيدن سوال يك روش ديگر براي ايجاد ارتباط با مردم است و باعث مي‌شود كه آنها به دنبال جوابي براي آن بيافتند و متوجه موضوع بشوند.




داستان‌ها

چيزي بهتر از داستان‌پردازي نمي‌تواند مفيد واقع شود و شما مي‌توانيد همانطور كه بسياري از نويسندگان تبليغاتي در نامه‌هاي فروششان استفاده مي‌كنند، درباره خودتان يا مشتري‌تان داستاني را عنوان كنيد.
يك داستان حقيقي از زندگي باعث مي‌شود كه شخص نسبت به شما اطمينان حاصل كرده و آن كالا را از شما بخرد.




با مشكلي مواجه شدن

هر محصول براي مشكل خاصي، راه حلي بيان مي‌كند. قبل از هرچيز مشكلات و مسائلي را عنوان كنيد كه افراد با آن مواجه هستند و بعد كه آنها را واقف به مشكلات ساختيد به آنها بفهمانيد كه كالاي توليدي چگونه اين مشكل را برطرف مي‌سازد.


روزنامه تفاهم

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد