B a R a N
22nd November 2010, 03:33 PM
همواره تفكر بازاريابي داشته باشيد.
يك پوشه براي نگهداري هر نوع ايدهخوبي كه به ذهنتان ميرسد، اختصاص دهيد و نمونهي نامههاي مستقيم پستي، آگهيهاي تبليغاتي چشمگير و هر نوشته يا كاغذي كه مربوط به امور تبليغات ميشود را در آن نگهداري كنيد تا در آينده بتوانيد در نتيجهي هر جرقهاي در ذهنتان (اصطلاحاً طوفان ذهني Brainstorm) از آنها استفاده كنيد.
بازار را هدف گذاري كنيد.
هر نوع تحول، تغيير و توسعهاي را در روند صنعت، اقتصاد و صنايع در ارتباط با حرفه خود زير نظر داشته باشيد. رقباي خود را به خوبي بشناسيد و پوشه و فايلي را براي بررسي عملكردهاي هريك از آناناختصاص دهيد.
محصولات، خدمات و علايم تجاري خود را گسترش دهيد.
محصول يا خدمات جديدي خلق كنيد و آنها را به روز نگه داريد. اسامي و عناوين تجاري خوب براي محصولات يا خدمات جديد بسيار حياتي هستند. محصولات و خدمات خود را همواره نو و بههنگام كنيد تا مشتريان پيشرفت شما را مشاهدهكنند.
يك تيم تشكيل دهيد.
يك تيم مشاوران بازاريابي يا روابط عمومي متشكل از كاركنان كليدي درون سازمان خود و خارج از سازمان تشكيل دهيد. در همايشهاي تخصصي شركت كنيد. نشريات تخصصي بازاريابي را مطالعه كنيد. به منظور رسيدن به گزينههاي صحيح، با متخصصان بازاريابي خارج از سازمانتان مشاوره كنيد.
بودجه اختصاص دهيد.
در حال حاضر چه مقدار پول يا بودجه صرفبازاريابي ميكنيد؟ چه مقدار تمايل داريد كه بپردازيد؟ درصدي از درآمد ناخالص را كه ميتواند به بازاريابي اختصاص داده شود، تعيين كنيد. سعي كنيد كه يا از طريقآگهي و تبليغ و چه از طريق روابط عمومي به صورت ماهانه در بازار حضور خود را اعلام كنيد.
خود را در اذهان زنده و حاضر نگه داريد.
روزنامهاي يا نشريهاي منتشركنيد. مقالاتي عرضه كنيد. وب سايت راه اندازي كنيد. در پايين هر پست الكترونيكيكه ميفرستيد، بخش متحدالشكلي را كه شامل اطلاعات تماس، آدرس وب سايت و شعار باشد را اختصاص دهيد. به موكلان يا مشتريان خود، كارت پستي اعم از تبريك، دعوت يا غيره و يا كارت پستي الكترونيكي بفرستيد تا ارتباط تان با آنهاحفظ شود.
با نشريات ارتباط داشته باشيد.
بخشي را براي ارتباط با نشريات و كارخبري تشكيل دهند. اطمينان حاصل كنيد كه با نشريهاي كار كنيد كه سرويسخبري online دارد و داراي صفحات تصويري با كيفيت بالاست.
به سازمانهاي اجتماعي - محلي و همچنين گردهماييها بپيونديد.
با سخنرانان در كنفرانسهايي كه شركت ميكنيد، تماس بگيريد.
به تماسها و سفارشات به سرعت پاسخ دهيد.
اگر به هر دليلي در دسترسنبوديد، تماس گيرنده را به شخص ديگري كه جانشين شما هستند، ارجاع دهيد.
بخشي از وب سايت خود را به نيازهاي مشتريان اختصاص دهيد.
اطمينان حاصل كنيد كه براي مراجعه كنندگان به وب سايت و كلاً مردم، تماسبا شما آسان است. هميشه و در همه حال، تماسها و پيامها را پيگيري كنيد.
تبليغ كنيد.
يك بروشور جديد از محصولات و خدمات خود تهيه كنيد و يا آنها را در صورت موجود بودن به شكل بهتري تغيير دهيد. سعي كنيد شماره تماسي داشته باشيد كه به راحتي قابل يادآوري باشد. روي تمام محصولاتتبليغاتي، آدرس وب، ايميل و شعار خود را همواره بگنجانيد.
در نمايشگاهها، حامي مالي غرفههاي معروف شويد.
گردهمائيهايي را دردفتر خود ترتيب دهيد يا در يك سمينار و كنفرانس يا گردهمايي، سخنراني ايرادكنيد.
براي نشريات يا روزنامههاي محلي، مجلات بازرگاني محلي و نشريات بازرگاني- تجاري ستون سرمقالهاي بنويسيد.
مقالهاي چاپ كنيد و آن را براي صنف خود بفرستيد.
www.systemgroup.net
يك پوشه براي نگهداري هر نوع ايدهخوبي كه به ذهنتان ميرسد، اختصاص دهيد و نمونهي نامههاي مستقيم پستي، آگهيهاي تبليغاتي چشمگير و هر نوشته يا كاغذي كه مربوط به امور تبليغات ميشود را در آن نگهداري كنيد تا در آينده بتوانيد در نتيجهي هر جرقهاي در ذهنتان (اصطلاحاً طوفان ذهني Brainstorm) از آنها استفاده كنيد.
بازار را هدف گذاري كنيد.
هر نوع تحول، تغيير و توسعهاي را در روند صنعت، اقتصاد و صنايع در ارتباط با حرفه خود زير نظر داشته باشيد. رقباي خود را به خوبي بشناسيد و پوشه و فايلي را براي بررسي عملكردهاي هريك از آناناختصاص دهيد.
محصولات، خدمات و علايم تجاري خود را گسترش دهيد.
محصول يا خدمات جديدي خلق كنيد و آنها را به روز نگه داريد. اسامي و عناوين تجاري خوب براي محصولات يا خدمات جديد بسيار حياتي هستند. محصولات و خدمات خود را همواره نو و بههنگام كنيد تا مشتريان پيشرفت شما را مشاهدهكنند.
يك تيم تشكيل دهيد.
يك تيم مشاوران بازاريابي يا روابط عمومي متشكل از كاركنان كليدي درون سازمان خود و خارج از سازمان تشكيل دهيد. در همايشهاي تخصصي شركت كنيد. نشريات تخصصي بازاريابي را مطالعه كنيد. به منظور رسيدن به گزينههاي صحيح، با متخصصان بازاريابي خارج از سازمانتان مشاوره كنيد.
بودجه اختصاص دهيد.
در حال حاضر چه مقدار پول يا بودجه صرفبازاريابي ميكنيد؟ چه مقدار تمايل داريد كه بپردازيد؟ درصدي از درآمد ناخالص را كه ميتواند به بازاريابي اختصاص داده شود، تعيين كنيد. سعي كنيد كه يا از طريقآگهي و تبليغ و چه از طريق روابط عمومي به صورت ماهانه در بازار حضور خود را اعلام كنيد.
خود را در اذهان زنده و حاضر نگه داريد.
روزنامهاي يا نشريهاي منتشركنيد. مقالاتي عرضه كنيد. وب سايت راه اندازي كنيد. در پايين هر پست الكترونيكيكه ميفرستيد، بخش متحدالشكلي را كه شامل اطلاعات تماس، آدرس وب سايت و شعار باشد را اختصاص دهيد. به موكلان يا مشتريان خود، كارت پستي اعم از تبريك، دعوت يا غيره و يا كارت پستي الكترونيكي بفرستيد تا ارتباط تان با آنهاحفظ شود.
با نشريات ارتباط داشته باشيد.
بخشي را براي ارتباط با نشريات و كارخبري تشكيل دهند. اطمينان حاصل كنيد كه با نشريهاي كار كنيد كه سرويسخبري online دارد و داراي صفحات تصويري با كيفيت بالاست.
به سازمانهاي اجتماعي - محلي و همچنين گردهماييها بپيونديد.
با سخنرانان در كنفرانسهايي كه شركت ميكنيد، تماس بگيريد.
به تماسها و سفارشات به سرعت پاسخ دهيد.
اگر به هر دليلي در دسترسنبوديد، تماس گيرنده را به شخص ديگري كه جانشين شما هستند، ارجاع دهيد.
بخشي از وب سايت خود را به نيازهاي مشتريان اختصاص دهيد.
اطمينان حاصل كنيد كه براي مراجعه كنندگان به وب سايت و كلاً مردم، تماسبا شما آسان است. هميشه و در همه حال، تماسها و پيامها را پيگيري كنيد.
تبليغ كنيد.
يك بروشور جديد از محصولات و خدمات خود تهيه كنيد و يا آنها را در صورت موجود بودن به شكل بهتري تغيير دهيد. سعي كنيد شماره تماسي داشته باشيد كه به راحتي قابل يادآوري باشد. روي تمام محصولاتتبليغاتي، آدرس وب، ايميل و شعار خود را همواره بگنجانيد.
در نمايشگاهها، حامي مالي غرفههاي معروف شويد.
گردهمائيهايي را دردفتر خود ترتيب دهيد يا در يك سمينار و كنفرانس يا گردهمايي، سخنراني ايرادكنيد.
براي نشريات يا روزنامههاي محلي، مجلات بازرگاني محلي و نشريات بازرگاني- تجاري ستون سرمقالهاي بنويسيد.
مقالهاي چاپ كنيد و آن را براي صنف خود بفرستيد.
www.systemgroup.net