moji5
13th August 2010, 10:50 PM
*همايون حميدي: از سال 90 سعي داريم تمام نيازهاي ايرانيان را از طريق اين سامانهها پاسخگو باشيم تا تمامي ايرانيان در داخل و خارج از كشور بتوانند از بستر الكترونيكي فراهم شده استفاده كنند *تمامي مكاتبات دستگاههاي اجرايي از طريق شبكه پيام دولت فراهم خواهد شد
معاون هماهنگي خدمات مديريت دفتر رياست جمهوري:
امضاى رئيس جمهور از ماه آينده الكترونيكي ميشود
*همايون حميدي: از سال 90 سعي داريم تمام نيازهاي ايرانيان را از طريق اين سامانهها پاسخگو باشيم تا تمامي ايرانيان در داخل و خارج از كشور بتوانند از بستر الكترونيكي فراهم شده استفاده كنند
*تمامي مكاتبات دستگاههاي اجرايي از طريق شبكه پيام دولت فراهم خواهد شد
معاون هماهنگي خدمات مديريت دفتر رياست جمهوري از راهاندازي سيستم پيام دولت و سامانه خدمات رساني به مردم تا پايان سال جاري خبر داد و گفت: در اين راستا از ماه آينده رئيس جمهور از امضاي الكترونيكي استفاده ميكند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، همايون حميدي صبح امروز سه شنبه در همايش توسعه كاربردهاي شبكه اختصاصي دولت در حضور مديران فناوري اطلاعات و ارتباطات دستگاههاي اجرايي گفت: از ماه آينده سيستم مديريتي رياست جمهوري بدون كاغذ شده و استفاده از قلم نوري براي تاييد دستورالعملهاي رئيس جمهور در دستور كار قرار خواهد گرفت.
وي افزود: به اين ترتيب سرعت و ايمني اطلاعات در مورد گزارشهاي مديريتي به رئيس جمهور افزايش مييابد.
حميدي با بيان اينكه خدمت رساني به مردم با سرعت، دقت، كيفيت و امانتداري از جمله محورهاي اساسي دولت دهم در سال همت مضاعف و كار مضاعف است، گفت: اين امر مستلزم ارائه خدمات كانالي دستگاهها در شبكه الكترونيك است تا ارتباط تنگاتنگ ميان مردم و دولت فراهم شود.
وي با اشاره به چالشهاي مهم در بحث رسيدن به دولت الكترونيك به سرمايه انساني، كيفيت خدمات و اطلاعات به هنگام مديريت اشاره كرد و افزود: آنچه رضايتمندي ذينفعان را در اين سيستم به همراه دارد، ارتقا خدمات در بستر ديجيتالي است.
معاون هماهنگي خدمات مديريت دفتر رياست جمهوري گفت: براي ارتقاي اين كيفيت بايد به شكوفايي استعدادها و بهره گيري نخبگان جامعه توجه شود.
وي با اشاره به فعالسازي سيستم پيام دولت و سامانه خدمات رساني به مردم تا پايان سال 89 خاطرنشان كرد: از سال 90 سعي داريم تمام نيازهاي ايرانيان را از طريق اين سامانهها پاسخگو باشيم تا تمامي ايرانيان در داخل و خارج از كشور بتوانند از بستر الكترونيكي فراهم شده استفاده كنند.
حميدي با اشاره به سامانه مديريت الكترونيك خدمات كشور كه نيازمند مركز مديريت اطلاعات كشور است، تصريح كرد: در بحث فناوري اطلاعات از جهت سرمايه انساني و منابع مالي با مشكلي مواجه نيستيم به طوري كه در تمامي مقاطع تحصيلي از فناوري اطلاعات استفاده ميشود و از سرمايه انساني نيز بهرهگيريهاي لازم به عمل آمده اما در بحث فراهم كردن تصميمسازي ديجيتالي براي توسعه فضاي مجازي با مشكلاتي روبرو هستيم. وي ادامه داد: با فراهم كردن تصميم سازي ديجيتالي بخشي از نيازها و انتظارات مردم از دولت را پاسخگو خواهيم بود.
معاون هماهنگي خدمات مديريت دفتر رياست جمهوري گفت: در حال حاضر سيستم مكاتبات دستگاههاي اجرايي با ايجاد سامانه پيام دولت براي 1950 دستگاه برقرار شده و تا پايان سال تمامي دستگاهها در اين سامانه قرار ميگيرند.
به گفته وي به اين ترتيب تمامي مكاتبات دستگاههاي اجرايي از طريق شبكه پيام دولت فراهم خواهد شد.
منبع: پايگاه اطلاع رساني دولت
پايگاه اطلاع رساني دولت (http://www.dolat.ir/Nsite/FullStory/?Id=190710)
معاون هماهنگي خدمات مديريت دفتر رياست جمهوري:
امضاى رئيس جمهور از ماه آينده الكترونيكي ميشود
*همايون حميدي: از سال 90 سعي داريم تمام نيازهاي ايرانيان را از طريق اين سامانهها پاسخگو باشيم تا تمامي ايرانيان در داخل و خارج از كشور بتوانند از بستر الكترونيكي فراهم شده استفاده كنند
*تمامي مكاتبات دستگاههاي اجرايي از طريق شبكه پيام دولت فراهم خواهد شد
معاون هماهنگي خدمات مديريت دفتر رياست جمهوري از راهاندازي سيستم پيام دولت و سامانه خدمات رساني به مردم تا پايان سال جاري خبر داد و گفت: در اين راستا از ماه آينده رئيس جمهور از امضاي الكترونيكي استفاده ميكند.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، همايون حميدي صبح امروز سه شنبه در همايش توسعه كاربردهاي شبكه اختصاصي دولت در حضور مديران فناوري اطلاعات و ارتباطات دستگاههاي اجرايي گفت: از ماه آينده سيستم مديريتي رياست جمهوري بدون كاغذ شده و استفاده از قلم نوري براي تاييد دستورالعملهاي رئيس جمهور در دستور كار قرار خواهد گرفت.
وي افزود: به اين ترتيب سرعت و ايمني اطلاعات در مورد گزارشهاي مديريتي به رئيس جمهور افزايش مييابد.
حميدي با بيان اينكه خدمت رساني به مردم با سرعت، دقت، كيفيت و امانتداري از جمله محورهاي اساسي دولت دهم در سال همت مضاعف و كار مضاعف است، گفت: اين امر مستلزم ارائه خدمات كانالي دستگاهها در شبكه الكترونيك است تا ارتباط تنگاتنگ ميان مردم و دولت فراهم شود.
وي با اشاره به چالشهاي مهم در بحث رسيدن به دولت الكترونيك به سرمايه انساني، كيفيت خدمات و اطلاعات به هنگام مديريت اشاره كرد و افزود: آنچه رضايتمندي ذينفعان را در اين سيستم به همراه دارد، ارتقا خدمات در بستر ديجيتالي است.
معاون هماهنگي خدمات مديريت دفتر رياست جمهوري گفت: براي ارتقاي اين كيفيت بايد به شكوفايي استعدادها و بهره گيري نخبگان جامعه توجه شود.
وي با اشاره به فعالسازي سيستم پيام دولت و سامانه خدمات رساني به مردم تا پايان سال 89 خاطرنشان كرد: از سال 90 سعي داريم تمام نيازهاي ايرانيان را از طريق اين سامانهها پاسخگو باشيم تا تمامي ايرانيان در داخل و خارج از كشور بتوانند از بستر الكترونيكي فراهم شده استفاده كنند.
حميدي با اشاره به سامانه مديريت الكترونيك خدمات كشور كه نيازمند مركز مديريت اطلاعات كشور است، تصريح كرد: در بحث فناوري اطلاعات از جهت سرمايه انساني و منابع مالي با مشكلي مواجه نيستيم به طوري كه در تمامي مقاطع تحصيلي از فناوري اطلاعات استفاده ميشود و از سرمايه انساني نيز بهرهگيريهاي لازم به عمل آمده اما در بحث فراهم كردن تصميمسازي ديجيتالي براي توسعه فضاي مجازي با مشكلاتي روبرو هستيم. وي ادامه داد: با فراهم كردن تصميم سازي ديجيتالي بخشي از نيازها و انتظارات مردم از دولت را پاسخگو خواهيم بود.
معاون هماهنگي خدمات مديريت دفتر رياست جمهوري گفت: در حال حاضر سيستم مكاتبات دستگاههاي اجرايي با ايجاد سامانه پيام دولت براي 1950 دستگاه برقرار شده و تا پايان سال تمامي دستگاهها در اين سامانه قرار ميگيرند.
به گفته وي به اين ترتيب تمامي مكاتبات دستگاههاي اجرايي از طريق شبكه پيام دولت فراهم خواهد شد.
منبع: پايگاه اطلاع رساني دولت
پايگاه اطلاع رساني دولت (http://www.dolat.ir/Nsite/FullStory/?Id=190710)