PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : محبوبيت گوشي‌هاي دو سيم‌كارته



آبجی
21st July 2010, 05:52 PM
تقاضا براي تلفن‌هاي همراهي كه دو سيم‌كارت در آن‌ها جاي مي‌گيرد، رشد بالايي در هند يافته است.

به گزارش ايسنا، به گفته آنشول گوپتا، تحليلگر ارشد گارتنر، تلفن‌هاي دو سيم‌كارته حدود 15 درصد از فروش بازار تلفن همراه اين كشور را تشكيل مي‌دهند و اين بازار به سرعت در حال رشد است.

نوكيا نيز قصد دارد Nokia C2 را كه نخستين تلفن همراه دو سيم‌كارته اين شركت است، تا چند ماه آينده به بازار هند وارد كند.

سامسونگ، رقيب اين شركت نيز اعلام كرده كه تلفن‌هاي دو سيم‌كارته‌اي كه در سه ماهه دوم سال گذشته عرضه كرد، حدود 12 تا 15 درصد از تلفن‌هاي همراه فروخته شده اين شركت در سال جاري در هند را تشكيل مي‌دهند كه به گفته سخنگوي سامسونگ، نسبت به هشت درصد در سال گذشته افزايش يافته‌اند.

اين بازار بيش‌تر به‌وسيله كاربراني هدايت مي‌شود كه خواهان سوئيچ بين اپراتورهاي مختلف براي بهره بردن از بهترين قراردادهاي اشتراك هستند. كاربران تجاري و حرفه‌يي نيز ممكن است از اين تلفن‌ها براي داشتن شماره مخصوص تماس‌هاي شخصي و كاري استفاده كنند.

به گفته تحليلگران گارتنر، بازار تلفن‌هاي همراه دو سيم‌كارته در هند در حال حاضر در اختيار گوشي‌هاي داراي برند داخلي و فروشندگان چيني است.

چنين فروشندگاني رقابت فزاينده‌اي را براي مهره‌هاي بزرگي مانند نوكيا ايجاد مي‌كنند كه از 101.54 ميليون دستگاه فروخته شده در بازار تلفن همراه هند در سال گذشته، 54.1 درصد سهم داشت.

فروشندگان هندي و چيني با نفوذ به بازار تلفن همراه ارزان‌قيمت، تركيبي از امكانات مانند سيم‌كارت دوتايي، بلندگوي قوي و عمر باتري حداكثر تا يك ماه را عرضه مي‌كنند و با حذف امكاناتي مانند دوربين و واي فاي از اين نوع تلفن‌هاي همراه، در عوض برروي ويژگي‌هايي مانند عمر باتري كار مي‌كنند كه در بازارهاي روستايي بسيار مهم محسوب مي‌شود.

بر اساس آمارهاي رسمي مقامات هندي، اين كشور تا پايان ماه مي 617.5 ميليون مشترك تلفن همراه داشت.



http://www.unwiredview.com/wp-content/uploads/2007/10/samsung-d880-duos-dual-sim-card-phone.jpg

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد