آبجی
17th July 2010, 11:56 AM
برتری سامسونگ در بازار صفحهنمایشهای اطلاعات دیجیتال پیشرو در بازار رو به رشد با استفاده از قابهای بسیار باریک در صفحهنمایشهای lcd شرکت سامسونگ یکی از برترین تولیدکنندگان مطرح در زمینه رسانههای دیجیتال و فناوریهای مربوط به آن، با معرفی صفحهنمایشهای با قاب باریک، که به طور خاص برای فعالیتهای تبلیغاتی، نمایش فیلم در اندازه های بزرگ ساخته شده، جایگاه برتر خود را در بازار صفحهنمایشهای اطلاعات دیجیتال (did) تقویت کرده است. سامسونگ با ارائه مجموعه متنوعی از این نمایشگرها توانسته رکورد فروش 100 هزار دستگاه از این محصول در ماه آوریل 2010 را به ثبت برساند و حضور خود در این بازار را گسترش دهد.
طبق گزارش موسسه تحقیقاتی DisplaySearch، پیشبینی میشود که متقاضیان صفحهنمایشهای DID تا شش سال آینده چهار برابر شود و از 2.23 میلیون دستگاه در سال 2010 به 9.09میلیون دستگاه در سال 2016 افزایش یابد. DisplaySearch در این گزارش به سهم بازار سامسونگ که خود یکی از تولیدکنندگان عمده صفحهنمایشهای DID است اشاره کرده که در سال 2009 با فروش 436 هزار دستگاه به 41.9 درصد رسیده و پیشبینی کرده است که این میزان امسال به 48.8 درصد افزایش یابد. در پشت پرده این رکوردها، مجموعه متنوعی از راهکارهای سامسونگ در زمینه صفحهنمایشها و تولید محصولات با کیفیت قرار گرفته است
(http://www.donyakala.com/article_articledetail/articleid_306.htm)
.
طبق گزارش موسسه تحقیقاتی DisplaySearch، پیشبینی میشود که متقاضیان صفحهنمایشهای DID تا شش سال آینده چهار برابر شود و از 2.23 میلیون دستگاه در سال 2010 به 9.09میلیون دستگاه در سال 2016 افزایش یابد. DisplaySearch در این گزارش به سهم بازار سامسونگ که خود یکی از تولیدکنندگان عمده صفحهنمایشهای DID است اشاره کرده که در سال 2009 با فروش 436 هزار دستگاه به 41.9 درصد رسیده و پیشبینی کرده است که این میزان امسال به 48.8 درصد افزایش یابد. در پشت پرده این رکوردها، مجموعه متنوعی از راهکارهای سامسونگ در زمینه صفحهنمایشها و تولید محصولات با کیفیت قرار گرفته است
(http://www.donyakala.com/article_articledetail/articleid_306.htm)
.