NeshaNi
21st May 2010, 01:03 PM
1- برای شروع راه موفقیت (http://njavan.com/forum/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fwww.tebyan.net%2Fs ocial%2Feloquenttalk%2Fsuccess%2F2004%2F11%2F29%2F 9493.html) ، داشتن یک ایده خوب تنها چیزی است که به آن نیاز دارید.
2- مشغولیت ذهنی تاجران موفق ، ارائه خدمات بهتر به مشتری است.
3-مشتری همیشه به دنبال بهترین و بیشترین است با پایین ترین قیمت ممکن.
4- توانایی شما در افزودن ارزش به محصولات و یا خدمات ، خود تعیین کننده موفقیت (http://njavan.com/forum/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fwww.tebyan.net%2Fs ocial%2Feloquenttalk%2Fsuccess%2F2004%2F12%2F8%2F9 609.html) شما در بازار است.
5- پیشرفت در تجارت نتیجه یافتنِ راه های سریع تر، ارزان تر، بهتر و آسان تر برای انجام یک کار است.
6- کارهایی را که منجر به موفقیت یا شکست (http://njavan.com/forum/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fwww.tebyan.net%2Fs ocial%2Feloquenttalk%2Fmanagement%2F2004%2F10%2F7% 2F8718.html) شما می شوند مشخص کنید و سپس با بهره گیری از این اطلاعات، برای داشتن عملکرد بهتر در هر زمینه برنامه ریزی کنید.
7- برای موفقیت در تجارت، باید ابتدا محصول یا خدمات بخصوصی را انتخاب کنید و سپس تمام توانایی خود را برای انجام کار (http://njavan.com/forum/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fwww.tebyan.net%2Fs ocial%2Feloquenttalk%2Fmanagement%2F2004%2F7%2F26% 2F7619.html) با بهترین روش به کار گیرید.
8- یکی از دلایل اصلی شکست در تجارت ، غیر تخصصی کار کردن است.
9- موفقیت در بازار در گرو تمرکز کامل بر روی مشتریان بخصوصی است که می توانند از ویژگی های خاص کالا یا خدمتی که ارائه می دهید بیشترین استفاده را ببرند.
10- تعیین و متمرکز کردن تلاشهایتان روی این گروه خاص و اصلی رمز سوددهی است.
11- اولین کار در مدیریت تعیین و بهبود بخشیدن به حوزه ای است که می توانید در آن برتر باشید.
12- هر رخدادی به میزان معینی احتمال وقوع دارد . برای افزایش احتمال وقوع رخداد مورد نظر خود ، تعداد موارد را افزایش دهید .
13- هر چقدر کارهای بیشتری را به دفعات بیشتر امتحان کنید، احتمال موفقیت شما نیز بیشتر می شود.
14- هر چقدر با وضوح بیشتری بدانید که چه می خواهید و حاضرید چه اقداماتی برای دستیابی به آن انجام دهید ، احتمال موفق شدن و رسیدن به آنچه می خواهید بیشتر می شود.
15- روشن بودن اهداف مورد نظر مانند مغناطیسی عمل می کند که اقبال را به سوی شما می کشد.
2- مشغولیت ذهنی تاجران موفق ، ارائه خدمات بهتر به مشتری است.
3-مشتری همیشه به دنبال بهترین و بیشترین است با پایین ترین قیمت ممکن.
4- توانایی شما در افزودن ارزش به محصولات و یا خدمات ، خود تعیین کننده موفقیت (http://njavan.com/forum/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fwww.tebyan.net%2Fs ocial%2Feloquenttalk%2Fsuccess%2F2004%2F12%2F8%2F9 609.html) شما در بازار است.
5- پیشرفت در تجارت نتیجه یافتنِ راه های سریع تر، ارزان تر، بهتر و آسان تر برای انجام یک کار است.
6- کارهایی را که منجر به موفقیت یا شکست (http://njavan.com/forum/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fwww.tebyan.net%2Fs ocial%2Feloquenttalk%2Fmanagement%2F2004%2F10%2F7% 2F8718.html) شما می شوند مشخص کنید و سپس با بهره گیری از این اطلاعات، برای داشتن عملکرد بهتر در هر زمینه برنامه ریزی کنید.
7- برای موفقیت در تجارت، باید ابتدا محصول یا خدمات بخصوصی را انتخاب کنید و سپس تمام توانایی خود را برای انجام کار (http://njavan.com/forum/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fwww.tebyan.net%2Fs ocial%2Feloquenttalk%2Fmanagement%2F2004%2F7%2F26% 2F7619.html) با بهترین روش به کار گیرید.
8- یکی از دلایل اصلی شکست در تجارت ، غیر تخصصی کار کردن است.
9- موفقیت در بازار در گرو تمرکز کامل بر روی مشتریان بخصوصی است که می توانند از ویژگی های خاص کالا یا خدمتی که ارائه می دهید بیشترین استفاده را ببرند.
10- تعیین و متمرکز کردن تلاشهایتان روی این گروه خاص و اصلی رمز سوددهی است.
11- اولین کار در مدیریت تعیین و بهبود بخشیدن به حوزه ای است که می توانید در آن برتر باشید.
12- هر رخدادی به میزان معینی احتمال وقوع دارد . برای افزایش احتمال وقوع رخداد مورد نظر خود ، تعداد موارد را افزایش دهید .
13- هر چقدر کارهای بیشتری را به دفعات بیشتر امتحان کنید، احتمال موفقیت شما نیز بیشتر می شود.
14- هر چقدر با وضوح بیشتری بدانید که چه می خواهید و حاضرید چه اقداماتی برای دستیابی به آن انجام دهید ، احتمال موفق شدن و رسیدن به آنچه می خواهید بیشتر می شود.
15- روشن بودن اهداف مورد نظر مانند مغناطیسی عمل می کند که اقبال را به سوی شما می کشد.