diamonds55
12th November 2008, 11:31 PM
تحقيقي که اخيراً در مورد کاربري پست الکترونيک در کشور فرانسه به عمل آمده است حاکي است که سهم تجارت و تبليغات در پيام هاي دريافتي رو به رشد بوده است. از هر سه کاربر اينترنت 2 نفر خبرنامه هاي اينترنتي دريافت مي کنند. از هر چهار کاربر سه نفر به پيام هاي تبليغاتي توجه مي کنند. بيش از 40% از کاربران نيز به انجام خريدهاي ويژه و مسابقات دعوت مي شوند.
آماري از کاربري هاي پست الکترونيک در اين کشور به شرح زير است:
94% -- مکاتبات فردي و تجاري
68% -- دريافت خبرنامه ها
57% -- اخبار و تبليغات تجاري
47% -- دعوت به خريدهاي ويژه
44% -- دعوت به شرکت در مسابقات
24% -- تبليغات متفرقه
7% -- ساير
http://www.systemgroup.net/image/image_gallery?img_id=79067&t=1226391691109
آماري از کاربري هاي پست الکترونيک در اين کشور به شرح زير است:
94% -- مکاتبات فردي و تجاري
68% -- دريافت خبرنامه ها
57% -- اخبار و تبليغات تجاري
47% -- دعوت به خريدهاي ويژه
44% -- دعوت به شرکت در مسابقات
24% -- تبليغات متفرقه
7% -- ساير
http://www.systemgroup.net/image/image_gallery?img_id=79067&t=1226391691109