PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مقاله چگونگي حفظ مشتريان اينترنتي



آبجی
27th April 2010, 07:40 PM
مولف/مترجم: مترجمان: آزاده باباقادري – عليرضا غروي رودسري

مقدمه:
اينترنت به طور اساسي محيطي کاملا متفاوت را براي تجارت ارائه کرده است. اين پديده (اينترنت) بر ايجاد رابطه با مشتريان و حفظ آنها اثر متناقضي دارد. از يک سو شرکتها را وارد عرصه اي جهاني مي کند و به آنها اين امکان را مي دهد تا مشتريان را به سرعت و با کمترين هزينه جذب کنند و ازسوي ديگر صنعت را با رقابت روزافزون روبرو مي سازد. درنتيجه روند حفظ مشتري را براي مدتي طولاني دشوار مي سازد.
مزاياي زير رقابت را در محيط تجارت الکترونيک افزايش داده و حفظ مشتري را دشوار مي کند:
1 – کاهش هزينه هاي جستجوي اطلاعات:

متن کامل مقاله (http://pnu-club.com/redirector.php?url=http%3A%2F%2Fsystem.parsiblog.c om%2F-710951.htm)

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد