*AM@NDA*
17th April 2010, 01:10 AM
مردها به طور ميانگين روزانه 43 دقيقه را صرف خيره شدن به 10 زن مختلف مي کنند که اين ميزان برابر با 259 ساعت يا تقريبا 11 روز در سال است که در فاصله بين 18 تا 50 سالگي بالغ بر 11 ماه و 11 روز مي شود.
به نوشته ديلي تلگراف، محققان دريافتهاند که تنها اين نوع مردها نيستند که جنس مخالف را ستايش مي کنند بلکه زنها نيز روزانه 20 دقيقه را صرف نگاه کردن به 6 مرد مختلف مي کنند. اين ميزان نيز برابر با 6 ماه به طور کلي بين 18 تا 50 سالگي است.
مارک آيرلند سخنگوي مرکز کوداک لنز ويژن که اين نظرسنجي را انجام داده است، گفت: مردها مشهور به نگاه کردن به زنها هستند، اما جالب است بدانيم که آنها واقعا چه مدت را صرف اين کار مي کنند. به طور کلي يک سال از زندگي مردان صرف قفل کردن چشمهاي آنها بر روي جنس مخالف مي شود.
وي افزود: علاوه بر اين زمان بايد متوجه بود که مردان اگر بخواهند زني را تحت تأثير قرار دهند حتي حاضر به ول کردن کار خود و توقف فعاليتهاي کاري تا انجام اين کار هستند.
اين نظر سنجي بر روي 3 هزار نفر نشان داد که سوپرمارکت مهمترين نقطه تبادل اين نگاههاست و بعد از آن مشروب فروشيها و کلوپهاي شبانه قرار دارند.
اما در حالي که اکثريت مردان و زنان از اينکه کسي به آنها نگاه کند، احساس مورد توجه قرار گرفتن مي کنند، اما افراد بيشتر دوست دارند به آنها نگاه نشود. مردها با 19 درصد در برابر زنها با 9 درصد معتقدند از اينکه کسي به آنها خيره شود، احساس خوشحالي مي کنند.
يک سوم از شرکت کنندگان در اين تحقيق با همسر خود بر سر اينگونه نگاهها بحث داشته اند و يک نفر از هر 10 نفر کارشان به جدايي از همسرشان کشيده است.
16درصد دختران از اين کار احساس ناراحتي کرده و 20 درصد نيز مي گويند اين کار آنها را خجالت زده مي کند. بيشاز 40 درصد زنان چشم را اولين جذابيتي دانستهاند که در نگاه اول به چشم آنها رسيده است، در حاليکه همين تعداد از مردان معتقدند که چشم آنها در ابتدا مجذوب وضع کلي بدن زن مي شود.5نقطه مهمي که در آن مردان زنان را زير نظر دارند عبارتند از سوپرمارکت، مشروب فروشيها، کلوپهاي شبانه، محل کار و مغازه ها و 5 نقطه مهمي که در آن زنان مردان را زير نظر دارند عبارتند از: مشروب فروشيها، مغازه ها، وسايل نقليه عمومي، سوپرمارکتها و محل کار.
به نوشته ديلي تلگراف، محققان دريافتهاند که تنها اين نوع مردها نيستند که جنس مخالف را ستايش مي کنند بلکه زنها نيز روزانه 20 دقيقه را صرف نگاه کردن به 6 مرد مختلف مي کنند. اين ميزان نيز برابر با 6 ماه به طور کلي بين 18 تا 50 سالگي است.
مارک آيرلند سخنگوي مرکز کوداک لنز ويژن که اين نظرسنجي را انجام داده است، گفت: مردها مشهور به نگاه کردن به زنها هستند، اما جالب است بدانيم که آنها واقعا چه مدت را صرف اين کار مي کنند. به طور کلي يک سال از زندگي مردان صرف قفل کردن چشمهاي آنها بر روي جنس مخالف مي شود.
وي افزود: علاوه بر اين زمان بايد متوجه بود که مردان اگر بخواهند زني را تحت تأثير قرار دهند حتي حاضر به ول کردن کار خود و توقف فعاليتهاي کاري تا انجام اين کار هستند.
اين نظر سنجي بر روي 3 هزار نفر نشان داد که سوپرمارکت مهمترين نقطه تبادل اين نگاههاست و بعد از آن مشروب فروشيها و کلوپهاي شبانه قرار دارند.
اما در حالي که اکثريت مردان و زنان از اينکه کسي به آنها نگاه کند، احساس مورد توجه قرار گرفتن مي کنند، اما افراد بيشتر دوست دارند به آنها نگاه نشود. مردها با 19 درصد در برابر زنها با 9 درصد معتقدند از اينکه کسي به آنها خيره شود، احساس خوشحالي مي کنند.
يک سوم از شرکت کنندگان در اين تحقيق با همسر خود بر سر اينگونه نگاهها بحث داشته اند و يک نفر از هر 10 نفر کارشان به جدايي از همسرشان کشيده است.
16درصد دختران از اين کار احساس ناراحتي کرده و 20 درصد نيز مي گويند اين کار آنها را خجالت زده مي کند. بيشاز 40 درصد زنان چشم را اولين جذابيتي دانستهاند که در نگاه اول به چشم آنها رسيده است، در حاليکه همين تعداد از مردان معتقدند که چشم آنها در ابتدا مجذوب وضع کلي بدن زن مي شود.5نقطه مهمي که در آن مردان زنان را زير نظر دارند عبارتند از سوپرمارکت، مشروب فروشيها، کلوپهاي شبانه، محل کار و مغازه ها و 5 نقطه مهمي که در آن زنان مردان را زير نظر دارند عبارتند از: مشروب فروشيها، مغازه ها، وسايل نقليه عمومي، سوپرمارکتها و محل کار.