PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خبر راهکاری جدید در زمینه خدمات موسوم به گارانتی طلایی



MAHDIAR
7th April 2010, 11:14 AM
(http://www.ramehr.com/archives/category/hardware-news)

ایتنا- اسوس به عنوان یکی از سازندگان قطعات کامپیوتری در دنیا ،جدیدترین سیاست‌های خود را در زمینه خدمات پس از فروش قطعات مادربرد و کارت گرافیک اعلام کرد.

بر این اساس تمامی مادربردها و کارت‌های گرافیک شامل گارانتی سه ساله بوده که در دوره یکسال اول پس از تولید، قطعه خراب با قطعه نو به صورت فوری تعویض و از آن به عنوان گارانتی طلایی یاد می‌شود.
لازم به ذکر است که گارانتی طلایی در بازه زمانی یکساله اول شامل تمامی سری مادربردها و کارت‌های گرافیک اسوس خواهد بود. اسوس اعلام کرد توزیع‌کنندگان رسمی محصولات این کمپانی در ایران نیز خدمات یاد شده را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند مگر در مواردی که خرابی قطعه به دلیل خطاهای ناشی از عدم استفاده صحیح کاربر و یا خرابی در حین حمل‌ونقل و یا سایر مواردی که کالا را از گارانتی خارج کند.
بدین ترتیب این کمپانی با ارائه این خدمت متمایز و با هدف مشتری‌مداری، گامی بزرگ دیگری در جهت ارائه خدمات بهتربه مشتریان خود در ایران برداشته است.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد