PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : خبر پخش تبليغات تلويزيوني براي موتور جست‌وجوي گوگل



s@ba
9th February 2010, 09:26 AM
در اين تبليغ ويژگي‌هاي موتور جست‌وجوي اين شركت شامل قابليت‌هاي ترجمه نمايش داده شد؛ اين تبليغ تجاري كه «عشق پاريسي» نام داشت، كاربر اينترنتي را نشان مي‌داد كه براي اظهار علاقه به يك نفر در فرانسه از گوگل استفاده مي‌كند.

گوگل معمولا براي تبليغ محصولاتش از تبليغات تلويزيوني استفاده نمي‌كند با اين همه سال گذشته از تلويزيون براي تبليغ مرورگر كروم بهره برد. اين تبليغات كه توسط كارمندان ژاپني گوگل طراحي شده بودند ابتدا در سايت ويديويي يوتيوب به نمايش درآمدند.
تبليغ نمايش درآمده در مسابقات قهرماني ليگ فوتبال نيز منبع مشابهي داشت و يكي از مجموعه ويديوهايي بود كه بيش از سه ماه در يوتيوب نمايش داده شدند.
اريك اشميت، مدير اجرايي گوگل، در توضيح اين اقدام اظهار كرد كه اين شركت تصميم نداشت تبليغي در تلويزيون نمايش دهد، با اين همه به دليل واكنش مثبت در يوتيوب، تصميم گرفت اين ويديو را براي مخاطبان گسترده‌تري نشان دهد.
طبق اعلام سي بي اس كه شبكه پخش كننده اين بازي‌ها است، هزينه پخش 30 ثانيه تبليغات در اين بازي‌ها از 30 ميليون دلار فراتر مي‌رود.


فاکس ورلد

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد