Geek
5th February 2010, 07:46 PM
http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgp/bdb/1236404/88B15BC1F6FCCB383BB0228D55EAB16D_x600.jpg
چند روز پیش شماره ی جدید مجله ی معتبر GamePro منتشر شد.نکته ای که این شماره از GamePro را بر سر زبان ها می انداخت پیشنمایش اختصاصی این مجله برای بازی Halo Reach بود.با منتشر شدن این مجله اطلاعاتی که در پیش نمایش آمده است در اختیار علاقه مندان به این بازی بزرگ قرار گرفت که با هم در زیر این اطلاعات را به طور خلاصه مرور میکنیم :
- GamePro توانسته است 2 مرحله از Reach را به طور کامل بازی کند.
- ویژگی های اصلی و بنیادین بازی همگی تیره تر شده اند.
- در ریچ شما فقط بر روی سطح سیاره به بازی میپردازید.این بدان معنی است که از محیط های زیر زمینی و همچنین فضایی در بازی خبری نیست.
- تنوع محیطی بازی بسیار بیشتر شده است.در طول 2 مرحله ای که GamePro انجام داده است آنها شاهد سرزمین های پر از تپه , مناطق پر درخت با پوشش گیاهی انبوه , ساختمان هایی که با سبک معماری گوتیک ساخته شده اند , آزمایشگاه های مختلف , محل های صنعتی و همچنین مناطق شهری وسیعی بوده اند.
- کات سین های جدید و متفاوت , Bungie میخواهد با روایت کردن بعضی قسمت های بازی با استفاده از دوربین های لرزان حس کثیفی و تیرگی را بهتر منتقل کند.
- برای اولین بار در این سری از تکنیک موشن کپچر برای حرکات شخصیت ها و همچنین صحنه های سینمایی استفاده شده است.
- طراحی دشمنان بگونه ای است که آنان بی رحم تر و کریه تر جلوه میکنند.
- دشمنان جدیدی با نام Skirmisher در بازی وجود دارند که ما را به یاد shackal های Halo 1 میندازند.
- بانجی قصد دارد تعداد دشمنانی که میتوانند به طور همزمان در صفحه ظاهر شوند را دوبرابر کند.
- بر خلاف تصور همگان انجین به کار رفته در بازی جدید نیست و سازندگان آن را انجین به شدن تغییر یافته ی هیلو 3 مینامند.
- هوش مصنوعی (AI) بسیار بهتر شده است و ما با یک هوش مصنوعی کامل طرف هستیم.
- قابلیت دویدن سریع جدیدی برای طی کردن مسافت های طولانی به بازی اضافه شده است.
- تفنگ های جدیدی به بازی اضافه شده اند که از میان آنها میتوان DMR (کاوننت ها از ان استفاده میکنند) و Neadler Rilfe را نام برد.
- وسیله ی پروازی جدیدی به نام Falcon به بازی اضافه شده است که مانند هلکوپتر های امروزی است.البته شباهت هایی هم با warthog های نسخه های قبلی دارد.
- ارتباط برقرار کردن با مردم عادی نقش بیشتری در داستان بازی دارد.
- سیستم آب و هوایی جدیدی در بازی وجود دارد.
- در این پیش نمایش هیچ اطلاعاتی درباره ی قسمت چند نفره آورده نشده است.
این مجله به طور خلاصه اشاره کرده است Halo Reach در نگاه اول مارا به یاد Halo 3 میندازد که با بهترین المان های HALO 1 (مراحل بزرگ , احساس ازادی عمل در انجام ماموریت ها) و همچنین مبارزات Halo 2 ترکیب شده است که نتیجه عنوانی استثنایی میباشد.
چند روز پیش شماره ی جدید مجله ی معتبر GamePro منتشر شد.نکته ای که این شماره از GamePro را بر سر زبان ها می انداخت پیشنمایش اختصاصی این مجله برای بازی Halo Reach بود.با منتشر شدن این مجله اطلاعاتی که در پیش نمایش آمده است در اختیار علاقه مندان به این بازی بزرگ قرار گرفت که با هم در زیر این اطلاعات را به طور خلاصه مرور میکنیم :
- GamePro توانسته است 2 مرحله از Reach را به طور کامل بازی کند.
- ویژگی های اصلی و بنیادین بازی همگی تیره تر شده اند.
- در ریچ شما فقط بر روی سطح سیاره به بازی میپردازید.این بدان معنی است که از محیط های زیر زمینی و همچنین فضایی در بازی خبری نیست.
- تنوع محیطی بازی بسیار بیشتر شده است.در طول 2 مرحله ای که GamePro انجام داده است آنها شاهد سرزمین های پر از تپه , مناطق پر درخت با پوشش گیاهی انبوه , ساختمان هایی که با سبک معماری گوتیک ساخته شده اند , آزمایشگاه های مختلف , محل های صنعتی و همچنین مناطق شهری وسیعی بوده اند.
- کات سین های جدید و متفاوت , Bungie میخواهد با روایت کردن بعضی قسمت های بازی با استفاده از دوربین های لرزان حس کثیفی و تیرگی را بهتر منتقل کند.
- برای اولین بار در این سری از تکنیک موشن کپچر برای حرکات شخصیت ها و همچنین صحنه های سینمایی استفاده شده است.
- طراحی دشمنان بگونه ای است که آنان بی رحم تر و کریه تر جلوه میکنند.
- دشمنان جدیدی با نام Skirmisher در بازی وجود دارند که ما را به یاد shackal های Halo 1 میندازند.
- بانجی قصد دارد تعداد دشمنانی که میتوانند به طور همزمان در صفحه ظاهر شوند را دوبرابر کند.
- بر خلاف تصور همگان انجین به کار رفته در بازی جدید نیست و سازندگان آن را انجین به شدن تغییر یافته ی هیلو 3 مینامند.
- هوش مصنوعی (AI) بسیار بهتر شده است و ما با یک هوش مصنوعی کامل طرف هستیم.
- قابلیت دویدن سریع جدیدی برای طی کردن مسافت های طولانی به بازی اضافه شده است.
- تفنگ های جدیدی به بازی اضافه شده اند که از میان آنها میتوان DMR (کاوننت ها از ان استفاده میکنند) و Neadler Rilfe را نام برد.
- وسیله ی پروازی جدیدی به نام Falcon به بازی اضافه شده است که مانند هلکوپتر های امروزی است.البته شباهت هایی هم با warthog های نسخه های قبلی دارد.
- ارتباط برقرار کردن با مردم عادی نقش بیشتری در داستان بازی دارد.
- سیستم آب و هوایی جدیدی در بازی وجود دارد.
- در این پیش نمایش هیچ اطلاعاتی درباره ی قسمت چند نفره آورده نشده است.
این مجله به طور خلاصه اشاره کرده است Halo Reach در نگاه اول مارا به یاد Halo 3 میندازد که با بهترین المان های HALO 1 (مراحل بزرگ , احساس ازادی عمل در انجام ماموریت ها) و همچنین مبارزات Halo 2 ترکیب شده است که نتیجه عنوانی استثنایی میباشد.