s@ba
9th January 2010, 07:58 PM
خبرگزاري فارس: Olli-Pekka Kallasvuo رييس شركت نوكيا مي گويد اين شركت استراتژي جديدي را براي افزايش حضور در كشورهاي در حال توسعه تدوين كرده و قصد دارد محصولات تازه اي متناسب با نياز اين كشورها عرضه كند.
http://media.farsnews.com/Media/8509/Images/jpg/A0245/A0245778.jpg
به نقل از سي نت، وي تصريح كرد سياست نوكيا عرضه گوشي هاي ارزان قميت براي مردمي است كه در روز كمتر از يك دلار درآمد دارند.
وي به عنوان نمونه گوشي 32 دلاري را به نمايش گذاشت و گفت قيمت اين گوشي در 5 سال اخير بيش از 300 درصد كاهش يافته است.
به گفته وي، براي فتح اين بازارها بايد با مردم و فرهنگ اين كشورها آشنا شد. نوكيا با توجه به اين مساله توانسته به بيش از 800 ميليون نفر بي سواد در نقاط مختلف جهان گوشي بفروشد. همچنين با توجه به كمبود برق در بسياري از كشورهاي در حال توسعه بايد گوشي هايي طراحي شوند كه شارژ آنها براي استفاده طولاني مدت در حداقل زمان ممكن باشد.
وي افزود: نبايد تصور كرد همه اهالي كشورهاي در حال توسعه به دنبال استفاده از گوشي هاي ارزان هستند زيرا بسياري از آنها به استفاده از گوشي هاي هوشمند و دسترسي به خدمات پيشرفته ارزش افزوده علاقه دارند.
http://media.farsnews.com/Media/8509/Images/jpg/A0245/A0245778.jpg
به نقل از سي نت، وي تصريح كرد سياست نوكيا عرضه گوشي هاي ارزان قميت براي مردمي است كه در روز كمتر از يك دلار درآمد دارند.
وي به عنوان نمونه گوشي 32 دلاري را به نمايش گذاشت و گفت قيمت اين گوشي در 5 سال اخير بيش از 300 درصد كاهش يافته است.
به گفته وي، براي فتح اين بازارها بايد با مردم و فرهنگ اين كشورها آشنا شد. نوكيا با توجه به اين مساله توانسته به بيش از 800 ميليون نفر بي سواد در نقاط مختلف جهان گوشي بفروشد. همچنين با توجه به كمبود برق در بسياري از كشورهاي در حال توسعه بايد گوشي هايي طراحي شوند كه شارژ آنها براي استفاده طولاني مدت در حداقل زمان ممكن باشد.
وي افزود: نبايد تصور كرد همه اهالي كشورهاي در حال توسعه به دنبال استفاده از گوشي هاي ارزان هستند زيرا بسياري از آنها به استفاده از گوشي هاي هوشمند و دسترسي به خدمات پيشرفته ارزش افزوده علاقه دارند.