hossien
3rd January 2010, 10:19 AM
خلاصه
با توجه به استفاده از يک سامانه مديريت موتور (IPCO2003 EMS) دوگانه سوخت به جای دو EMS مستقل گاز و بنزين در طرح تبديل موتور سمند (XU7PJ/L3) به دوگانه سوز، فعاليتهای کاليبراسيون موتور در هر دو حالت گاز و بنزين بايستی انجام مي شد. لذا پس از آماده سازی موتور در آزمايشگاه و نصب تجهيزات لازم، اين فعاليتها تعريف و انجام شده است . در اين گزارش فعاليتهاي مربوط به کاليبراسيون موتور در حالت بنزينی ذکر شده و نتايج کاليبراسيون در حالت گازسوز نيز در ادامه خواهد آمد .
دانلود (http://uc-njavan.ir/uploder/files/y88/10-11-12/ENGINE_CALIBRAION_GASOLINE.PDF)
با توجه به استفاده از يک سامانه مديريت موتور (IPCO2003 EMS) دوگانه سوخت به جای دو EMS مستقل گاز و بنزين در طرح تبديل موتور سمند (XU7PJ/L3) به دوگانه سوز، فعاليتهای کاليبراسيون موتور در هر دو حالت گاز و بنزين بايستی انجام مي شد. لذا پس از آماده سازی موتور در آزمايشگاه و نصب تجهيزات لازم، اين فعاليتها تعريف و انجام شده است . در اين گزارش فعاليتهاي مربوط به کاليبراسيون موتور در حالت بنزينی ذکر شده و نتايج کاليبراسيون در حالت گازسوز نيز در ادامه خواهد آمد .
دانلود (http://uc-njavan.ir/uploder/files/y88/10-11-12/ENGINE_CALIBRAION_GASOLINE.PDF)