MAHDIAR
20th December 2009, 09:14 PM
زمانيكه يك موتور جستجو صفحه شما را پيدا مي كند. بايد آن را فهرست كند ( آن را به بانك اطلاعاتي قابل جستجوي خود اضافه كند ) البته همراه با اطلاعاتي از سايت شما. اكنون موتورهاي جستجوي زيادي از برچسبهاي <META> استفاده مي كنند. كه به شما اجازه مي دهد كلمات كليدي و توصيف صفحه خود را در آن قرار دهيد اين به شما كنترل بيشتر مي دهد تا صفحه شما در طول يك جستجو چگونه نمايش داده شود و اغلب باعث ترافيك بيشتر به سايت شما مي شود.
بر چسبهاي <META> براي چند هدف مختلف مي توانند مورد استفاده قرار گيرند معمولاً شما بايد برچسبهاي <META> را در برچسبهاي <HEAD> در شروع صفجه خود قرار دهيد. براي بهبود بخشيدن به نتايج موتور جستجو ما از دو نشان مخصوص استفاده مي كنيم كه در زير مشاهده مي كنيد.
<meta name="description" content="توضيحات مربوط به صفحه در اينجا قرار مي گيرند">
<meta name="keywords" content="كلمات كليدي در اينجا قرار مي گيرند">
زمانيكه يك كاربرد در حال جستجو با موتور جستجويي كه از برچسبهاي متا و كلمات كليدي پشتيباني مي كند مي باشد اگر از كلمات كليدي يا برچسبهاي متاي موجود در سايت شما به عنوان عبارات مورد جستجو استفاده كند ممكن است سايت شما با آن تيتر در ليست ظاهر شود و در زير اين تيتر مقداري يا تمام كلماتي كه شما در توصيف صفحه خود در برچسبهاي متا قرار داده ايد قرار گيرد بهتر است كه توصيف صفحه داراي بيش از 200 كاراكتر (حروف و ..) نباشد. همچنين كلمات كليدي در نتايج جستجو ديده نمي شوند و بهتر است آنها را زير 1000 كاراكتر نگه داريد زيرا اگر بيش از اين باشد موتور جستجو اضافه آن را ناديده مي گيرد يا شما را از فهرست حذف مي كند ( براي جدا كردن كلمات كليدي احتياجي به ويرگول نيست) مثالي از موقعيت يك برچسب متاي واقعي:
<html>
<head>
<title>yadbegir.com</title>
<meta name="description" content="آموزش اينترنت و متا تگ ها در ياد بگير دات كام">
<meta name="keywords" content="yadbegir.com internet computer">
</head>
<body>
صفحه شما اينجا قرار مي گيرد
</body>
</html>
برچسبهاي متا در صفحه وب قابل ديدن نيستند مگر اينكه خود كاربر بخواهد آنها را ببيند.
بر چسبهاي <META> براي چند هدف مختلف مي توانند مورد استفاده قرار گيرند معمولاً شما بايد برچسبهاي <META> را در برچسبهاي <HEAD> در شروع صفجه خود قرار دهيد. براي بهبود بخشيدن به نتايج موتور جستجو ما از دو نشان مخصوص استفاده مي كنيم كه در زير مشاهده مي كنيد.
<meta name="description" content="توضيحات مربوط به صفحه در اينجا قرار مي گيرند">
<meta name="keywords" content="كلمات كليدي در اينجا قرار مي گيرند">
زمانيكه يك كاربرد در حال جستجو با موتور جستجويي كه از برچسبهاي متا و كلمات كليدي پشتيباني مي كند مي باشد اگر از كلمات كليدي يا برچسبهاي متاي موجود در سايت شما به عنوان عبارات مورد جستجو استفاده كند ممكن است سايت شما با آن تيتر در ليست ظاهر شود و در زير اين تيتر مقداري يا تمام كلماتي كه شما در توصيف صفحه خود در برچسبهاي متا قرار داده ايد قرار گيرد بهتر است كه توصيف صفحه داراي بيش از 200 كاراكتر (حروف و ..) نباشد. همچنين كلمات كليدي در نتايج جستجو ديده نمي شوند و بهتر است آنها را زير 1000 كاراكتر نگه داريد زيرا اگر بيش از اين باشد موتور جستجو اضافه آن را ناديده مي گيرد يا شما را از فهرست حذف مي كند ( براي جدا كردن كلمات كليدي احتياجي به ويرگول نيست) مثالي از موقعيت يك برچسب متاي واقعي:
<html>
<head>
<title>yadbegir.com</title>
<meta name="description" content="آموزش اينترنت و متا تگ ها در ياد بگير دات كام">
<meta name="keywords" content="yadbegir.com internet computer">
</head>
<body>
صفحه شما اينجا قرار مي گيرد
</body>
</html>
برچسبهاي متا در صفحه وب قابل ديدن نيستند مگر اينكه خود كاربر بخواهد آنها را ببيند.