Victor007
16th December 2009, 11:13 AM
نوکیا جدیدترین طرح خدمات پس از فروش خود را در ایران مورد بررسی قرار داد. سرویس پیام کوتاه نوکیا که اخیرا به منظور تشخیص اصالت گارانتی گوشی در ایران راهاندازی شده است، خدمتی متفاوت از نوکیاست که در راستای استراتژی حمایت از مصرفکننده ارائه ميگردد.
علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران در این باره گفت: «طرح پیام کوتاه نوکیا که به منظور تشخیص اصالت گارانتی گوشیها در ایران راهاندازی شده است به همراه سایر خدمات نوکیا در این زمینه، مثل مرکز تلفن پاسخگوی فارسی و کیوسکهای چک کردن شماره سریال، در راستای تعهدی است که نوکیا همواره نسبت به بازار ایران داشته است. ما همیشه در تلاشیم تا خدمات پس از فروش نوکیا را در ایران گسترش داده و در راستای استراتژی حمایت از حقوق مصرفکننده در ایران گام برداریم. او سپس ادامه داد: «بالا بردن آگاهی مصرفکنندگان نسبت به تشخیص گارانتیهای اصل از متفرقه از اهداف مهم این طرح بوده و این سرویس تاکنون توانسته است به خوبی ما را در رسیدن به این مهم یاری رساند.» سپس هومن معصوميراد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت: «افزایش آگاهی عمومينسبت به گارانتی کشوری به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران همواره در صدر اهداف ما بوده است و تاسیس سرویس پیام کوتاه نیز دقیقا منطبق با این سیاست نوکیاست. کاربران اکنون با این سرویس، با هرنوع سیمکارت ایرانسل یا همراه اول در هر کجای ایران که باشند همواره ميتوانند با ارسال شماره سریال گوشی خود به سامانه 200023013 در مدت کوتاهی از اصالت گارانتی گوشی خود اطلاع یافته و همچنین میزان اعتبار گارانتی گوشی خود را به همراه تاریخ انقضای گارانتی آن مطابق با تقویم فارسی دریافت کنند.» او در ادامه به بررسی آماری عملکرد این سرویس پرداخت و افزود: «از 18 مهر که این سرویس در ایران راهاندازی شده است تاکنون 163 هزار پیام کوتاه دریافت گردیده که از بین آنها 128 هزار شماره سریال قابل قبول بوده است. 11 هزار شماره سریال از میان این تعداد شامل گارانتی کشوری معتبر نوکیا بوده و مابقی شامل این گارانتی نبودهاند. این تعداد نشاندهنده آن است که خدمات پس از فروش نوکیا توانسته است در این مدت به تعداد زیادی از مصرفکنندگان در زمینه اصل نبودن گارانتی گوشیهایشان اطلاعرسانی کند.»
علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران در این باره گفت: «طرح پیام کوتاه نوکیا که به منظور تشخیص اصالت گارانتی گوشیها در ایران راهاندازی شده است به همراه سایر خدمات نوکیا در این زمینه، مثل مرکز تلفن پاسخگوی فارسی و کیوسکهای چک کردن شماره سریال، در راستای تعهدی است که نوکیا همواره نسبت به بازار ایران داشته است. ما همیشه در تلاشیم تا خدمات پس از فروش نوکیا را در ایران گسترش داده و در راستای استراتژی حمایت از حقوق مصرفکننده در ایران گام برداریم. او سپس ادامه داد: «بالا بردن آگاهی مصرفکنندگان نسبت به تشخیص گارانتیهای اصل از متفرقه از اهداف مهم این طرح بوده و این سرویس تاکنون توانسته است به خوبی ما را در رسیدن به این مهم یاری رساند.» سپس هومن معصوميراد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت: «افزایش آگاهی عمومينسبت به گارانتی کشوری به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران همواره در صدر اهداف ما بوده است و تاسیس سرویس پیام کوتاه نیز دقیقا منطبق با این سیاست نوکیاست. کاربران اکنون با این سرویس، با هرنوع سیمکارت ایرانسل یا همراه اول در هر کجای ایران که باشند همواره ميتوانند با ارسال شماره سریال گوشی خود به سامانه 200023013 در مدت کوتاهی از اصالت گارانتی گوشی خود اطلاع یافته و همچنین میزان اعتبار گارانتی گوشی خود را به همراه تاریخ انقضای گارانتی آن مطابق با تقویم فارسی دریافت کنند.» او در ادامه به بررسی آماری عملکرد این سرویس پرداخت و افزود: «از 18 مهر که این سرویس در ایران راهاندازی شده است تاکنون 163 هزار پیام کوتاه دریافت گردیده که از بین آنها 128 هزار شماره سریال قابل قبول بوده است. 11 هزار شماره سریال از میان این تعداد شامل گارانتی کشوری معتبر نوکیا بوده و مابقی شامل این گارانتی نبودهاند. این تعداد نشاندهنده آن است که خدمات پس از فروش نوکیا توانسته است در این مدت به تعداد زیادی از مصرفکنندگان در زمینه اصل نبودن گارانتی گوشیهایشان اطلاعرسانی کند.»