Victor007
15th December 2009, 03:28 PM
خبرگزاري فارس: نشست علمي ـ پژوهشي سياستگذاري و تصميمگيري مبتني بر پژوهش امروز برگزار شد.
http://media.farsnews.com/Media/8707/Images/jpg/A0510/A0510654.jpg
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» نشست علمي ـ پژوهشي سياستگذاري و تصميمگيري مبتني بر پژوهش امروز در ساختمان شماره 5 وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
در اين نشست پيشكسوتان و بزرگان مرتبط با شوراي عالي آموزش و پرورش حضور داشتند.
اميرحسين خسرو پناهي، پژوهشگر در خصوص آسيبشناسي علوم انساني در اين نشست گفت: آنچه به عنوان يك دغدغه اصلي به شمار ميرود و بايد مورد بررسي قرار گيرد؛ آسيب شناسي دانشهاي انساني است كه در دانشگاهها و آموزش و پرورش صورت ميگيرد.
وي ادامه داد: منابع انساني، مديريت، سيستم آموزش و پرورش و كتابهاي درسي از اركاني هستند كه از اهميت زيادي برخوردارند و بايد مورد بررسي قرار گيرند.
اين پژوهشگر بيان داشت: گذارههاي علوم انساني بيانگر روابط انساني است كه با روش تجربي تبيين شدهاند بنابراين اگر علوم انساني را به معناي عام آسيبشناسي كنيم گرفتار جمعالمسائل ميشويم.
در پايان اين مراسم از پيشكسوتان مرتبط با شوراي عالي آموزش و پرورش تقدير شد.
http://media.farsnews.com/Media/8707/Images/jpg/A0510/A0510654.jpg
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» نشست علمي ـ پژوهشي سياستگذاري و تصميمگيري مبتني بر پژوهش امروز در ساختمان شماره 5 وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
در اين نشست پيشكسوتان و بزرگان مرتبط با شوراي عالي آموزش و پرورش حضور داشتند.
اميرحسين خسرو پناهي، پژوهشگر در خصوص آسيبشناسي علوم انساني در اين نشست گفت: آنچه به عنوان يك دغدغه اصلي به شمار ميرود و بايد مورد بررسي قرار گيرد؛ آسيب شناسي دانشهاي انساني است كه در دانشگاهها و آموزش و پرورش صورت ميگيرد.
وي ادامه داد: منابع انساني، مديريت، سيستم آموزش و پرورش و كتابهاي درسي از اركاني هستند كه از اهميت زيادي برخوردارند و بايد مورد بررسي قرار گيرند.
اين پژوهشگر بيان داشت: گذارههاي علوم انساني بيانگر روابط انساني است كه با روش تجربي تبيين شدهاند بنابراين اگر علوم انساني را به معناي عام آسيبشناسي كنيم گرفتار جمعالمسائل ميشويم.
در پايان اين مراسم از پيشكسوتان مرتبط با شوراي عالي آموزش و پرورش تقدير شد.