آبجی
12th December 2009, 12:08 PM
به گزارش ictpress ، مدیران پیسیکام میگویند : تصمیم دارند تا برند نتگیر را ظرف یکسال آینده به برندی شناخته شده و برتر در بازار تجهیزات ارتباطی کشور مبدل کنند.
به گفته مدیران این شرکت، یکی از انگیزههای مهم آنها برای تامین تقاضای بازار داخل در زمینه محصولات شبکه، افزایش بیرویه تجهیزات نامطمئن و نامرغوب در بازار ایران است که نتیجه نهایی آن کاهش کیفیت و سایر مولفههای مشتریمداری در بازار خواهد بود.
به همین دلیل هم، پیسیکام در سمینار تخصصی نتگیر از افزایش سطح رضایتمندی مشتریان به عنوان یکی از اساسیترین سیاستهای تجاری این شرکت نام برده و تاکید و تمرکز خاصی بر ارائه خدمات گارانتی قابل اتکا میکند.
این شرکت برای افزایش سهم بازار خود،علاوه بر اجرای پروژههای تبلیغاتی و همچنین اتخاذ سیاستهای فروش مناسب از حیث قیمتگذاری کالا و خدمات، ارائه خدمات پشتیبانی مشتریمحور را در دستور کار خود قرار داده است.
شریفی راد مدیر كالای نت گیر در پی سی كام ، یکی از مولفههای موثر در تحقق اهداف این شرکت را برخورداری از نیروی متخصص و ورزیده عنوان میکند و میگوید: با وجود چنین ظرفیتی، توانایی و قابلیت های لازم برای مشتریمداری و تداوم ارتباط با مشتریان را در اختیار داریم .
بنابر این گزارش : پیسیکام، از سال ۱۳۷۵ به این سو در زمینه واردات و عرضه قطعات اصلی کامپیوتر مانند مادربورد، هارد دیسک، حافظه موقت و پردازنده مرکزی و همینطور لوازم جانبی فعالیت کرده و به عنوان نماینده فروش برندهای مطرح زیادی در بازار فناوری کشورحضور داشته است.
امیر متین احمدی مدیر شركت اوستا بعنوان نمایندگی كالای نت گیر نیز در سمینار تخصصی نتگیر از همکاری با شرکت پی سی كام برای تامین نیاز بازار داخل به تجهیزات استاندارد و با کیفیت شبکه خبر میدهد و اضافه میکند: امیدواریم با تکیه بر نیروی کارآمد هر دو شرکت، بتوانیم محصولات و خدمات شایسته مصرفکنندگان ایرانی به بازار عرضه کنیم.
او در این خصوص می افزاید : گارانتی تعویض ارائه می دهیم و به دنبال حركت های نوین و زیبایی محصول قابل ارائه به مشتری هستیم.
با تقویت هسته مركزی ضمن پشتیبانی كردن مناسب از نمایندگی های شهرهای مختلف آنها را در تكریم ارباب رجوع در ارائه بهینه محصولات یاری می دهیم.
این موضوع از طریق ۵ محور اصلی تحقق می یابد: بهترین قیمت در ارائه محصول به نمایندگی ها ، گارانتی تعویض كالا، تبیین استراتژی های فروش و تبلیغات، ایجاد هسته مركزی و پشتیبانی مناسب از نمایندگی های فروش و نهایتا توجه خاص به توسعه بازار و مبحث فروش برای درآمد زایی
به گفته مدیران این شرکت، یکی از انگیزههای مهم آنها برای تامین تقاضای بازار داخل در زمینه محصولات شبکه، افزایش بیرویه تجهیزات نامطمئن و نامرغوب در بازار ایران است که نتیجه نهایی آن کاهش کیفیت و سایر مولفههای مشتریمداری در بازار خواهد بود.
به همین دلیل هم، پیسیکام در سمینار تخصصی نتگیر از افزایش سطح رضایتمندی مشتریان به عنوان یکی از اساسیترین سیاستهای تجاری این شرکت نام برده و تاکید و تمرکز خاصی بر ارائه خدمات گارانتی قابل اتکا میکند.
این شرکت برای افزایش سهم بازار خود،علاوه بر اجرای پروژههای تبلیغاتی و همچنین اتخاذ سیاستهای فروش مناسب از حیث قیمتگذاری کالا و خدمات، ارائه خدمات پشتیبانی مشتریمحور را در دستور کار خود قرار داده است.
شریفی راد مدیر كالای نت گیر در پی سی كام ، یکی از مولفههای موثر در تحقق اهداف این شرکت را برخورداری از نیروی متخصص و ورزیده عنوان میکند و میگوید: با وجود چنین ظرفیتی، توانایی و قابلیت های لازم برای مشتریمداری و تداوم ارتباط با مشتریان را در اختیار داریم .
بنابر این گزارش : پیسیکام، از سال ۱۳۷۵ به این سو در زمینه واردات و عرضه قطعات اصلی کامپیوتر مانند مادربورد، هارد دیسک، حافظه موقت و پردازنده مرکزی و همینطور لوازم جانبی فعالیت کرده و به عنوان نماینده فروش برندهای مطرح زیادی در بازار فناوری کشورحضور داشته است.
امیر متین احمدی مدیر شركت اوستا بعنوان نمایندگی كالای نت گیر نیز در سمینار تخصصی نتگیر از همکاری با شرکت پی سی كام برای تامین نیاز بازار داخل به تجهیزات استاندارد و با کیفیت شبکه خبر میدهد و اضافه میکند: امیدواریم با تکیه بر نیروی کارآمد هر دو شرکت، بتوانیم محصولات و خدمات شایسته مصرفکنندگان ایرانی به بازار عرضه کنیم.
او در این خصوص می افزاید : گارانتی تعویض ارائه می دهیم و به دنبال حركت های نوین و زیبایی محصول قابل ارائه به مشتری هستیم.
با تقویت هسته مركزی ضمن پشتیبانی كردن مناسب از نمایندگی های شهرهای مختلف آنها را در تكریم ارباب رجوع در ارائه بهینه محصولات یاری می دهیم.
این موضوع از طریق ۵ محور اصلی تحقق می یابد: بهترین قیمت در ارائه محصول به نمایندگی ها ، گارانتی تعویض كالا، تبیین استراتژی های فروش و تبلیغات، ایجاد هسته مركزی و پشتیبانی مناسب از نمایندگی های فروش و نهایتا توجه خاص به توسعه بازار و مبحث فروش برای درآمد زایی