Victor007
10th December 2009, 12:55 PM
http://www.inn.ir/iran_media/image/2009/12/340121209_orig.jpg
گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در حالی که برخی مدارس ترجیح میدهند آموزش دختران و پسران از هم جدا باشد اما منتقدان معتقدند چنین اقدامی روند رشد اجتماعی کودکان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
در مدرسهای بنام "موولشم" در منطقه "اسکس" انگلیس اموزش دختران و پسران تا سن 14سالگی جدا از هم است.
اکنون برخی دانشگاهیان معتبر در انگلیس میگویند: روز به روز بر شمار مدارسی که به چنین شیوهای از آموزش تمایل پیدا میکنند افزوده میشود.
دکتر کریس نیکلاس رئیس مدرسه مولشم که در آن آموزش دختران و پسران از هم جدا است در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: "این شیوه آموزش کودکان برای آنها مفید است و این شیوه کارایی دانش اموزان را افزایش میدهد".
او گفت: "این شیوه تاثیری بر روند اجتماعی شدن کودکان ندارد و باعث نمیشود که آنها به انسانهای متفاوت تبدیل شوند".
مدارک جمع آوری شده در مدرسه موولشم منطقه اسکس انگلیس نشان میدهد: "دختران و پسران که بطور جدا از هم تحصیل میکنند در رشته هایی مانند ریاضی، علوم و زبان انگلیسی کارکرد بهتری پیدا میکنند".
گزارش شبکه ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در حالی که برخی مدارس ترجیح میدهند آموزش دختران و پسران از هم جدا باشد اما منتقدان معتقدند چنین اقدامی روند رشد اجتماعی کودکان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
در مدرسهای بنام "موولشم" در منطقه "اسکس" انگلیس اموزش دختران و پسران تا سن 14سالگی جدا از هم است.
اکنون برخی دانشگاهیان معتبر در انگلیس میگویند: روز به روز بر شمار مدارسی که به چنین شیوهای از آموزش تمایل پیدا میکنند افزوده میشود.
دکتر کریس نیکلاس رئیس مدرسه مولشم که در آن آموزش دختران و پسران از هم جدا است در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: "این شیوه آموزش کودکان برای آنها مفید است و این شیوه کارایی دانش اموزان را افزایش میدهد".
او گفت: "این شیوه تاثیری بر روند اجتماعی شدن کودکان ندارد و باعث نمیشود که آنها به انسانهای متفاوت تبدیل شوند".
مدارک جمع آوری شده در مدرسه موولشم منطقه اسکس انگلیس نشان میدهد: "دختران و پسران که بطور جدا از هم تحصیل میکنند در رشته هایی مانند ریاضی، علوم و زبان انگلیسی کارکرد بهتری پیدا میکنند".