PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : طراحي زيبا و قابليت‌هاي چندرسانه‌اي؛ عوامل اصلي خريد گوشي



Victor007
1st December 2009, 02:44 PM
خبرگزاري فارس: سامسونگ معتقد است طراحي زيبا و قابليت‌هاي چندرسانه‌اي مهم‌ترين مواردي هستند كه كاربر امروزي براي خريد گوشي جديد آن‌ها را مدنظر قرار مي‌دهد.


http://media.farsnews.com/Media/8808/Images/jpg/A0762/A0762260.jpg


به گزارش فارس به نقل از پي‌سي‌ورلد، شركت سامسونگ اعلام كرد كه در سال 2009 ميلادي بيش از 200 ميليون تلفن‌همراه را در سراسر جهان به‌فروش رسانده است و در اين ميان، از هر پنچ گوشي فروخته شده با مارك سامسونگ، يك گوشي به نمايشگر لمسي مجهز بوده است.
شركت كره‌اي سامسونگ در فصل سوم سال جاري ميلادي موفق شد نام خود را به عنوان دومين توليدكننده برتر تلفن‌همراه در جهان به ثبت برساند و بعد از شركت فنلاندي نوكيا قرار گيرد.
به گفته شركت تحقيقاتي IDC، بعد از نوكيا و سامسونگ شركت كره‌اي ال‌جي به عنوان بزرگترين توليدكننده تلفن‌همراه در جهان محسوب مي‌شود.
شركت سامسونگ از ابتداي سال جاري ميلادي تاكنون بيش از 50 ميليون گوشي لمسي را در دنيا به فروش رسانده است. اين شركت تا پايان ماه نوامبر سال گذشته توانسته بود فقط 10 ميليون گوشي لمسي را در دنيا بفروش برساند.
سامسونگ طي بيانيه‌اي اعلام كرد: افزايش فروش محصولات ما نشان مي‌دهد كه گوشي‌هاي لمسي به سرعت با بخش اعظم كاربران خود را وفق داده‌اند و محبوبيت فراواني بين آن‌ها دارند.
اين شركت معتقد است طراحي زيبا و قابليت‌هاي چندرسانه‌اي مهم‌ترين مواردي هستند كه كاربر امروزي براي خريد گوشي جديد آن‌ها را مدنظر قرار مي‌دهد.
قابليت لمسي امروز به يكي از عوامل اصلي در افزايش فروش گوشي‌ها تبديل شده است.
به گفته شركت تحقيقاتي Canalys، در فصل سوم سال جاري ميلادي 45 درصد از كل گوشي‌هاي فروخته شده در دنيا را گوشي‌هاي لمسي شامل شدند كه اين رقم از 31 درصد مدت مشابه سال قبل بيشتر بود.
نوكيا، RIM، اپل و HTC به‌ترتيب بيشترين سهم از بازار جهاني گوشي‌هاي هوشمند را در اختيار دارند و در مجموع توانسته‌اند 80 درصد بازار گوشي‌هاي هوشمند را از آن خود كنند.

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد