MAHDIAR
25th November 2009, 01:26 AM
بازار کامپیوتر رضا برای جلوگیری از به حاشیه رانده شدن بدنه اصلی تهیه و توزیع کالاهای it برای نخستین بار در پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ تهران حضور مییابد.
به گزارش فناوران حیدر مسیبی، رییس هیاتمدیره بازار کامپیوتر رضا با اعلام این خبر گفت: هیاتمدیره بازار کامپیوتر رضا برای جلوگیری از به حاشیه رانده شدن بدنه اصلی تهیه و توزیع کالاهای فناوری اطلاعات، به عنوان یکی از ارکان اصلی این بخش، در نمایشگاه بینالمللی الکامپ حضور مییابد.
مسیبی افزود: در سالهای اخیر واقعیتی تلخ بر بازار کامپیوتر حاکم بوده است به گونهای که عدهای کم از امکانات برخوردار بودهاند در حالی که فشاری روزافزون بر لایههای میانی و پایینی بازار وارد شده است.
وی ادامه داد: این فشارها شامل هزینه تورمی است که ادامه کار را برای فعالان بازار it سخت کرده است. به همین دلیل هیاتمدیره با تحلیل شرایط فعلی و آگاهی از نقاط قوت و ضعف خود تصمیم گرفت شیوهای نوین برای حضور قویتر در بازار برگزیند.
وی اضافه کرد: پس از نظرخواهی از واحدهای بازار رضا و پیشبینی میزان حضور اعضا، غرفهای به متراژ ۳۰۰ متر در نمایشگاه الکامپ رزرو شد که حدود ۸۰ متر آن به بخش vip هیاتمدیره بازار و ۲۲۰ متر مربع به غرفههای ۱۵ واحد شرکت کننده اختصاص داده شده است. هزینههای مربوطه با توجه به متراژ غرفهها به طور کل توسط اعضای شرکتکننده پرداخت شده است.
رییس هیاتمدیره بازار کامپیوتر رضا افزود: هدف نهایی ما از این مشارکت علاوه بر تثبیت و ارتقای جایگاه بازار رضا در بازار it کشور، افزایش همبستگی صنفی در این مجتمع کامپیوتری است و تداوم این حرکت در عرصههای مختلف میتواند سرآغاز ایجاد یکپارچگی صنفی باشد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این تجربه، راهگشای صنف پویای رایانه در غلبه بر مشکلات کلان صنفی و دسترسی به اتحادیه تخصصی رایانه باشد.
به گزارش فناوران حیدر مسیبی، رییس هیاتمدیره بازار کامپیوتر رضا با اعلام این خبر گفت: هیاتمدیره بازار کامپیوتر رضا برای جلوگیری از به حاشیه رانده شدن بدنه اصلی تهیه و توزیع کالاهای فناوری اطلاعات، به عنوان یکی از ارکان اصلی این بخش، در نمایشگاه بینالمللی الکامپ حضور مییابد.
مسیبی افزود: در سالهای اخیر واقعیتی تلخ بر بازار کامپیوتر حاکم بوده است به گونهای که عدهای کم از امکانات برخوردار بودهاند در حالی که فشاری روزافزون بر لایههای میانی و پایینی بازار وارد شده است.
وی ادامه داد: این فشارها شامل هزینه تورمی است که ادامه کار را برای فعالان بازار it سخت کرده است. به همین دلیل هیاتمدیره با تحلیل شرایط فعلی و آگاهی از نقاط قوت و ضعف خود تصمیم گرفت شیوهای نوین برای حضور قویتر در بازار برگزیند.
وی اضافه کرد: پس از نظرخواهی از واحدهای بازار رضا و پیشبینی میزان حضور اعضا، غرفهای به متراژ ۳۰۰ متر در نمایشگاه الکامپ رزرو شد که حدود ۸۰ متر آن به بخش vip هیاتمدیره بازار و ۲۲۰ متر مربع به غرفههای ۱۵ واحد شرکت کننده اختصاص داده شده است. هزینههای مربوطه با توجه به متراژ غرفهها به طور کل توسط اعضای شرکتکننده پرداخت شده است.
رییس هیاتمدیره بازار کامپیوتر رضا افزود: هدف نهایی ما از این مشارکت علاوه بر تثبیت و ارتقای جایگاه بازار رضا در بازار it کشور، افزایش همبستگی صنفی در این مجتمع کامپیوتری است و تداوم این حرکت در عرصههای مختلف میتواند سرآغاز ایجاد یکپارچگی صنفی باشد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این تجربه، راهگشای صنف پویای رایانه در غلبه بر مشکلات کلان صنفی و دسترسی به اتحادیه تخصصی رایانه باشد.