Victor007
29th October 2009, 09:11 PM
حسين بيژني در گفتوگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با تاكيد بر اين كه آخرين سري از اتوبوسهاي گازسوز ار در اول مهرماه سال جاري از وزارت كشور تحويل نگرفتهايم، يادآور شد: از قبل اعلام كرده بوديم كه اتوبوسها را تحويل نميگيريم و رييس شوراي شهر تهران هم در نامهاي مجزا اين موضوع را اعلام كرده است.
وي با بيان اين كه شهر تهران بيشتر از هر شهري اتوبوس گازسوز تحويل گرفته است، اظهار كرد: مشكلات شهر تهران به جهت كيفيت كم اتوبوسهاي گازسوز و جايگاههاي سوخت گاز بسيار زياد است و به هيچ وجه امكان تحويل اتوبوس گازسوز جديد را نداريم و به همين دليل آخرين سري اتوبوسهاي تحويلي وزارت كشور را قبول نكرديم.
مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه با بيان اين كه تاكنون بيشتر از سهممان هم اتوبوس گازسوز تحويل گرفتهايم، خاطرنشان كرد: سقف 50 درصد اتوبوس گازسوز و 50 درصد اتوبوس ديزل در مورد تهران بيش از حد تعهد رعايت شد و از سقف 50 درصد اتوبوس گازسوز هم بيشتر شده است.
وي تصريح كرد: بهتر است وزارت كشور ساير كلانشهرها و شهرها را براي دريافت اتوبوسهاي گازسوز ترغيب كند.
بيژني در پاسخ به اين سوال كه پس سهم اتوبوس شهر تهران در زماني كه وزارت كشور تنها اتوبوس گازسوز آماده تحويل دارد، چه ميشود؟ به ايسنا گفت: وظيفه وزارت كشور تامين اتوبوس ديزلي است و آنها هم به خوبي اطلاع دارند كه شهر تهران ديگر توان تحويل اتوبوس گازسوز را ندارد.
وي همچنين در مورد فعال بودن جايگاههايي سوخت cng اتوبوسهاي نيز يادآور شد: عملكرد مسوولان براي روي پا نگهداشتن جايگاههاي سوخت بهتر از سال قبل بود، اما هنوز هم نقصهايي وجود دارد.
مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه با بيان اين كه سرعت رفع مشكل جايگاههاي سوخت cng اتوبوسهاي گازسوز بيشتر شده است، تصريح كرد: در حال حاضر 20 درصد اتوبوسهاي گاز سوز براي سوختگيري از شبكه حمل و نقل خارج ميشوند.
وي با بيان اين كه شهر تهران بيشتر از هر شهري اتوبوس گازسوز تحويل گرفته است، اظهار كرد: مشكلات شهر تهران به جهت كيفيت كم اتوبوسهاي گازسوز و جايگاههاي سوخت گاز بسيار زياد است و به هيچ وجه امكان تحويل اتوبوس گازسوز جديد را نداريم و به همين دليل آخرين سري اتوبوسهاي تحويلي وزارت كشور را قبول نكرديم.
مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه با بيان اين كه تاكنون بيشتر از سهممان هم اتوبوس گازسوز تحويل گرفتهايم، خاطرنشان كرد: سقف 50 درصد اتوبوس گازسوز و 50 درصد اتوبوس ديزل در مورد تهران بيش از حد تعهد رعايت شد و از سقف 50 درصد اتوبوس گازسوز هم بيشتر شده است.
وي تصريح كرد: بهتر است وزارت كشور ساير كلانشهرها و شهرها را براي دريافت اتوبوسهاي گازسوز ترغيب كند.
بيژني در پاسخ به اين سوال كه پس سهم اتوبوس شهر تهران در زماني كه وزارت كشور تنها اتوبوس گازسوز آماده تحويل دارد، چه ميشود؟ به ايسنا گفت: وظيفه وزارت كشور تامين اتوبوس ديزلي است و آنها هم به خوبي اطلاع دارند كه شهر تهران ديگر توان تحويل اتوبوس گازسوز را ندارد.
وي همچنين در مورد فعال بودن جايگاههايي سوخت cng اتوبوسهاي نيز يادآور شد: عملكرد مسوولان براي روي پا نگهداشتن جايگاههاي سوخت بهتر از سال قبل بود، اما هنوز هم نقصهايي وجود دارد.
مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه با بيان اين كه سرعت رفع مشكل جايگاههاي سوخت cng اتوبوسهاي گازسوز بيشتر شده است، تصريح كرد: در حال حاضر 20 درصد اتوبوسهاي گاز سوز براي سوختگيري از شبكه حمل و نقل خارج ميشوند.