Amir
16th October 2009, 09:08 PM
مردم ما چه مردم صبوري هستند چقد كم توقع چقد.. خوب بگذريم هنوز خيلي وقت نيست كه مردم صف ميكشيدند براي سيم كارت تلفن همراه و همه يادمونه كه مصيبتي بود و چه اشتياقي و چه دلالي و چه پولهايي كه با رانت هاي اطلاعاتي به جيب بعضيها رفت و بعضيها رو يه شبه ره صد ساله رفتند ...
تو اين بساط گروني سيم كارت و كمبود .. يه فرشته نجات اومد كه اپراتور واقعي دوم نام گرفت و كلي درخشيد قيمت سيم كارتهاش امروز شد يه اسكناس 5 توماني و اگه حسابگر تر دو توماني .. واقعان هم فرشته بود همه رو موبيل دار كرد شهري و روستايي و خلاصه همه ..خدا خيرشون بده لااقل از دنيا جا نمونيم .. اينا تعريف بود حقا استارت خوبي بود .. اما حرف من از حقوق شهروند ..نه حقوق مصرف كننده نه حقوق خريدار يك محصوله .. خدمات يك شركت مسئله اينكه هر محصولي مدتي تو كشور تا جا بيفته خوب كار ميكنه و بعد ديگه ميره در جهت سود اوري و خوب مسئله اينكه اينقد اينا گنده ميشن كه ديگه هر چيزي رو ميتونن به خورد ملت بدند اينو تقريبا هر روز ميبينم .. اما در مورد ايرانسل خودمون با اگهي ها هزار تا در روز ..يه هفته است كه با اشكال مواجه شده .. يك هفته در قرن بيست و يكم كه حرف از ثانيه است اشكال براي شركتي كه اگهي هاي تبليغاتيش رو شب و روز داريم ميبينيم ..
واقعان حقوق مصرف كننده و مردم چه اهميتي اين وسط داره كساني كه اعتماد ميكنند و مشترك يا مصرف كننده يك محصول ميشند .. خيلي زنننده است اگه مديران يه شركت اينقد قابليت حل مشكلات و مسائل شركت و جلب رضايت مشتريانشون رو نداشته باشند ولي شب و روز مردم رو تشويق و ترغيب كنند به خريد و استفاده در حاليكه امكاناتشون رو در اين حد گسترش نداده باشند من به عنوان يه مشتري ميگم كه اين اشاعه دروغ بازي كردن با اعتماد مردم و زير سوال بردن ارگانهاي و سازمانهاي نظارتي كشور هستش .. به حقوق مردم و مصرف كنندگان احترام بذارينو تلاش كنيد در جهت جلب رضايت و ارائه خدمات مفيدتر و يا در صورت ناتواني از بازار خريد مردم كنار بريد
تو اين بساط گروني سيم كارت و كمبود .. يه فرشته نجات اومد كه اپراتور واقعي دوم نام گرفت و كلي درخشيد قيمت سيم كارتهاش امروز شد يه اسكناس 5 توماني و اگه حسابگر تر دو توماني .. واقعان هم فرشته بود همه رو موبيل دار كرد شهري و روستايي و خلاصه همه ..خدا خيرشون بده لااقل از دنيا جا نمونيم .. اينا تعريف بود حقا استارت خوبي بود .. اما حرف من از حقوق شهروند ..نه حقوق مصرف كننده نه حقوق خريدار يك محصوله .. خدمات يك شركت مسئله اينكه هر محصولي مدتي تو كشور تا جا بيفته خوب كار ميكنه و بعد ديگه ميره در جهت سود اوري و خوب مسئله اينكه اينقد اينا گنده ميشن كه ديگه هر چيزي رو ميتونن به خورد ملت بدند اينو تقريبا هر روز ميبينم .. اما در مورد ايرانسل خودمون با اگهي ها هزار تا در روز ..يه هفته است كه با اشكال مواجه شده .. يك هفته در قرن بيست و يكم كه حرف از ثانيه است اشكال براي شركتي كه اگهي هاي تبليغاتيش رو شب و روز داريم ميبينيم ..
واقعان حقوق مصرف كننده و مردم چه اهميتي اين وسط داره كساني كه اعتماد ميكنند و مشترك يا مصرف كننده يك محصول ميشند .. خيلي زنننده است اگه مديران يه شركت اينقد قابليت حل مشكلات و مسائل شركت و جلب رضايت مشتريانشون رو نداشته باشند ولي شب و روز مردم رو تشويق و ترغيب كنند به خريد و استفاده در حاليكه امكاناتشون رو در اين حد گسترش نداده باشند من به عنوان يه مشتري ميگم كه اين اشاعه دروغ بازي كردن با اعتماد مردم و زير سوال بردن ارگانهاي و سازمانهاي نظارتي كشور هستش .. به حقوق مردم و مصرف كنندگان احترام بذارينو تلاش كنيد در جهت جلب رضايت و ارائه خدمات مفيدتر و يا در صورت ناتواني از بازار خريد مردم كنار بريد