SOURCE MOBILE
24th September 2008, 10:32 AM
اولتیماتوم وزیر
http://www.mobna.com/mambots/content/multithumb/thumbs/b.150.100.16777215.0.stories.news.1000tarhonaghash i06.jpg
بیستم شهریورماه سال جاری وزیر ارتباطات، اپراتور دوم تلفن همراه را ملزم به افزایش کیفیت خدمات خود کرد اپراتوری که به منظور افزایش تعداد مشترکانش از هیچ کوششی دریغ نمیکند، از جوایز عجیب و غریب گرفته است
تا ارسال پیامکهایی برای افزایش شارژ و وعدههایی که حتی شنیدن آنها تعجببرانگیز است چه برسد به عملیاتی شدن آنها.
اما این که در روز جهانی ارتباطات از اپراتور دوم به دلیل حرکت رو به جلو در افزایش تعداد مشترکان تقدیر و تشکر میشود و بعد از مدتی عالیترین مقام وزارت به آن می دهد، بیانگر چیست؟!
این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست که در حال حاضر بدترین شبکه ارتباطی در اختیار این اپراتور است، ارسال پیامکهایی با مفهوم مشترک گرامی به دلیل پارهای از اختلالها در حال حاضر ارایه موجودی صورتحساب میسر نیست یا به دلیل برخی اختلالهای شبکه ارتباطی ایرانسل 2 ساعت با اختلال مواجه میشود که بعد از چند روز هم تجاوز می کند و ... جملگی بیانگر آن است که این اپراتور تنها به فکر جذب مشترک است و در ارایه خدمات کوچکترین اهمیتی برای مشترک قائل نیست. اگر این اپراتور میتواند گنج، سکه، هواپیمای 2 نفره، ویلا و ... به مشترکانش هدیه بدهد، آیا نمیتواند کیفیت شبکه ارتباطی خود را افزایش دهد؟
از سویی دیگر طبق اخبار منتشر شده با ورود این اپراتور به کشور به دلیل فعال شدن سیم کارت با ورود چند عدد، مشترکان تکمیل سند سیم کارت خود را به باد فراموشی میسپارند و در حال حاضر سیم کارتهای اپراتور دوم عاملی برای مزاحمت محسوب میشوند، مزاحمانی که با خیال آسوده اقدام به مزاحمت و مردم آزاری میکنند و از این مساله مطمئن هستند که هیچ گاه به دام نمیافتند! در نتیجه بهتر نیست این اپراتور چارهای برای مزاحمان بیسند و رفع اختلالها بیندیشد تا این که با انواع و اقسام تبلیغات سعی در جذب مشترک بیشتر بکند؟!
آیا اولتیماتوم وزیر ارتباطات میتواند چارهساز باشد؟!
http://www.mobna.com/mambots/content/multithumb/thumbs/b.150.100.16777215.0.stories.news.1000tarhonaghash i06.jpg
بیستم شهریورماه سال جاری وزیر ارتباطات، اپراتور دوم تلفن همراه را ملزم به افزایش کیفیت خدمات خود کرد اپراتوری که به منظور افزایش تعداد مشترکانش از هیچ کوششی دریغ نمیکند، از جوایز عجیب و غریب گرفته است
تا ارسال پیامکهایی برای افزایش شارژ و وعدههایی که حتی شنیدن آنها تعجببرانگیز است چه برسد به عملیاتی شدن آنها.
اما این که در روز جهانی ارتباطات از اپراتور دوم به دلیل حرکت رو به جلو در افزایش تعداد مشترکان تقدیر و تشکر میشود و بعد از مدتی عالیترین مقام وزارت به آن می دهد، بیانگر چیست؟!
این نکته بر هیچ کس پوشیده نیست که در حال حاضر بدترین شبکه ارتباطی در اختیار این اپراتور است، ارسال پیامکهایی با مفهوم مشترک گرامی به دلیل پارهای از اختلالها در حال حاضر ارایه موجودی صورتحساب میسر نیست یا به دلیل برخی اختلالهای شبکه ارتباطی ایرانسل 2 ساعت با اختلال مواجه میشود که بعد از چند روز هم تجاوز می کند و ... جملگی بیانگر آن است که این اپراتور تنها به فکر جذب مشترک است و در ارایه خدمات کوچکترین اهمیتی برای مشترک قائل نیست. اگر این اپراتور میتواند گنج، سکه، هواپیمای 2 نفره، ویلا و ... به مشترکانش هدیه بدهد، آیا نمیتواند کیفیت شبکه ارتباطی خود را افزایش دهد؟
از سویی دیگر طبق اخبار منتشر شده با ورود این اپراتور به کشور به دلیل فعال شدن سیم کارت با ورود چند عدد، مشترکان تکمیل سند سیم کارت خود را به باد فراموشی میسپارند و در حال حاضر سیم کارتهای اپراتور دوم عاملی برای مزاحمت محسوب میشوند، مزاحمانی که با خیال آسوده اقدام به مزاحمت و مردم آزاری میکنند و از این مساله مطمئن هستند که هیچ گاه به دام نمیافتند! در نتیجه بهتر نیست این اپراتور چارهای برای مزاحمان بیسند و رفع اختلالها بیندیشد تا این که با انواع و اقسام تبلیغات سعی در جذب مشترک بیشتر بکند؟!
آیا اولتیماتوم وزیر ارتباطات میتواند چارهساز باشد؟!