seo.nonegar1
18th April 2016, 10:23 AM
CRO در مقابل سئو در جهت افزایش ترافیک سایت (http://www.npco.net/demo/articles/742-cro-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%B3%D8%A6%D9%88.html)
امروزه CRO (نرخ تبدیل ورودی سایت به مشتری) در سئو (http://www.npco.net/behinesazi.htm) و طراحی وب (http://www.npco.net/) سایت نقش مهمی ایفا نموده و توصیه اکید بر استفاده از CRO در صورت عدم بکارگیری آن در ترکیب شیوه های بهینه سازی وب سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) می گردد.
سئو وب سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) به تنهایی قادر به کسب نتایج عالی در جهت منافع بازاریابی شرکت یا سازمان نخواهد بود. بنابراین علاوه بر تلاش برای افزایش تعداد کلیک و روند صعودی ترافیک و در نتیجه حصول جایگاه 1 یا 2 در نتایج گوگل، نیاز به بکارگیری مفهوم CRO نیز ضروری است.
در صورت آنالیز سایت گاهی این نتیجه دیده شده که با وجود ساخت سایت (http://www.npco.net/create-site.htm) و طراحی (http://www.npco.net/) مناسب آن و حضور در رده ده سایت برتر گوگل، با این حال مقوله عدم فروش یا کمینه فروش وجود دارد. بنابراین با بکارگیری اصول مباحث بهینه سازی سایت می توان کاربران را علاقمند به سایت و ترغیب به صرف زمان بیشتری برای بازدید از اکثر صفحات سایت نمود.
نرخ تبدیل بهینه سازی سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) از طریق(CRO) رویکردی فوق العاده است و در جهت افزایش تعداد کاربران ورودی از طریق موتورهای جستجو عمل می نماید.
و در این مقاله به بررسی سئو سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) در مقابل CRO و ادغام شیوه های موثر در هر دو حوزه برای کسب بهترین نتایج، پرداخته می شود.
در پروسه طراحی سایت (http://www.npco.net/) ، انتخاب کلمات کلیدی متناسب را در اولویت پروژه خود قرار داده و تا حدامکان از کلمات کلیدی با حجم مناسب و معقول و مرتبط با کسب و کار خود استفاده نمایید.
کلمات کلیدی شما باید به گونه ای باشد که علاوه بر افزایش ترافیک به جذب مشتری نیز کمک کنند. این را به یاد داشته باشید هنگامی که کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، در نهایت این کلمات به عنوان نمادی از شرکت، تبدیل می شوند. کلمات کلیدی با بار اطلاعاتی:
این کلمات کلیدی برای کمک به کاربران برای دریافت اطلاعات کافی درمورد یک موضوع و یا یک محصول خاص می باشد. برای جستجوی کلمات کلیدی اطلاعاتی می توانید جستجو خود را با کلماتی مانند (چگونه... ، راه هایی برای ، دانلود رایگان... ، راه کار های رایگان و ...) شروع نمایید. بعلاوه کلمات کلیدی با بار اطلاعاتی، به منظور جذب مشتری و افزایش فروش نیز قابل بهره برداری بوده ولی نباید برای کسب و کار فقط بر این موضوع تکیه نمود. کلمات کلیدی تجاری:
کلمات کلیدی تجاری می توانند طولانی تر باشند ولی این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر از کلمات کلیدی اطلاعاتی برای ساخت کلمات کلیدی تجاری استفاده کنید بهتر است. اگر تمرکز خود را بر کلمات کلیدی اطلاعاتی قراردهید شاهد افزایش چشم گیر ترافیک سایت خود خواهید بود.
فرصت های بهینه سازی خود را تجزیه و تحلیل کنید. اگر می خواهید کاربران را به خواندن مطالب و خرید از سایت خود وا دارید باید خود را بر ارائه محتوا معتبر و معرفی محصولات سایت خود متمرکز سازید.
امروزه CRO (نرخ تبدیل ورودی سایت به مشتری) در سئو (http://www.npco.net/behinesazi.htm) و طراحی وب (http://www.npco.net/) سایت نقش مهمی ایفا نموده و توصیه اکید بر استفاده از CRO در صورت عدم بکارگیری آن در ترکیب شیوه های بهینه سازی وب سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) می گردد.
سئو وب سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) به تنهایی قادر به کسب نتایج عالی در جهت منافع بازاریابی شرکت یا سازمان نخواهد بود. بنابراین علاوه بر تلاش برای افزایش تعداد کلیک و روند صعودی ترافیک و در نتیجه حصول جایگاه 1 یا 2 در نتایج گوگل، نیاز به بکارگیری مفهوم CRO نیز ضروری است.
در صورت آنالیز سایت گاهی این نتیجه دیده شده که با وجود ساخت سایت (http://www.npco.net/create-site.htm) و طراحی (http://www.npco.net/) مناسب آن و حضور در رده ده سایت برتر گوگل، با این حال مقوله عدم فروش یا کمینه فروش وجود دارد. بنابراین با بکارگیری اصول مباحث بهینه سازی سایت می توان کاربران را علاقمند به سایت و ترغیب به صرف زمان بیشتری برای بازدید از اکثر صفحات سایت نمود.
نرخ تبدیل بهینه سازی سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) از طریق(CRO) رویکردی فوق العاده است و در جهت افزایش تعداد کاربران ورودی از طریق موتورهای جستجو عمل می نماید.
و در این مقاله به بررسی سئو سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) در مقابل CRO و ادغام شیوه های موثر در هر دو حوزه برای کسب بهترین نتایج، پرداخته می شود.
در پروسه طراحی سایت (http://www.npco.net/) ، انتخاب کلمات کلیدی متناسب را در اولویت پروژه خود قرار داده و تا حدامکان از کلمات کلیدی با حجم مناسب و معقول و مرتبط با کسب و کار خود استفاده نمایید.
کلمات کلیدی شما باید به گونه ای باشد که علاوه بر افزایش ترافیک به جذب مشتری نیز کمک کنند. این را به یاد داشته باشید هنگامی که کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، در نهایت این کلمات به عنوان نمادی از شرکت، تبدیل می شوند. کلمات کلیدی با بار اطلاعاتی:
این کلمات کلیدی برای کمک به کاربران برای دریافت اطلاعات کافی درمورد یک موضوع و یا یک محصول خاص می باشد. برای جستجوی کلمات کلیدی اطلاعاتی می توانید جستجو خود را با کلماتی مانند (چگونه... ، راه هایی برای ، دانلود رایگان... ، راه کار های رایگان و ...) شروع نمایید. بعلاوه کلمات کلیدی با بار اطلاعاتی، به منظور جذب مشتری و افزایش فروش نیز قابل بهره برداری بوده ولی نباید برای کسب و کار فقط بر این موضوع تکیه نمود. کلمات کلیدی تجاری:
کلمات کلیدی تجاری می توانند طولانی تر باشند ولی این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر از کلمات کلیدی اطلاعاتی برای ساخت کلمات کلیدی تجاری استفاده کنید بهتر است. اگر تمرکز خود را بر کلمات کلیدی اطلاعاتی قراردهید شاهد افزایش چشم گیر ترافیک سایت خود خواهید بود.
فرصت های بهینه سازی خود را تجزیه و تحلیل کنید. اگر می خواهید کاربران را به خواندن مطالب و خرید از سایت خود وا دارید باید خود را بر ارائه محتوا معتبر و معرفی محصولات سایت خود متمرکز سازید.