seo.nonegar1
9th April 2016, 01:19 PM
شناسایی سایت های مفید برای موفقیت در جامعه هدف طراحی سایت و سئو (http://www.npco.net/demo/articles/736-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%81%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%88-%D8%B3%D8%A6%D9%88.html)
آگاهی کامل از بازار هدف تنها یکی از 5 اقدام ضروری برای موفقیت در عرصه رقابت طراحی (http://www.npco.net/index.htm) و سئو سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) می باشد. برای پیشی گرفتن از رقبا، شناسایی مخاطبان خود در داخل و خارج مرزهای جغرافیایی و کشف سایت های بازدید شده توسط آنها و بکارگیری این دانش در جهت منافع شرکت امری کلیدی است. گام اول-شناسایی افرادی که بخشی از مخاطبان هدف ما هستند افرادی که در دنیای وب، جستجوی های متنوع معین دارند و از سایت های مشخص بازدید می کنند، در پی این جستجو، نرم افزار، فایل و یا محصولات مختلفی از سایت هایی با سئو (http://www.npco.net/behinesazi.htm) قوی، خریداری یا دانلود می نمایند. برای کشف هرآنچه، این افراد در دنیای دیجیتال و بازار پررقیب طراحی سایت (http://www.npco.net/index.htm) در حال انجام هستند، می توان با نمونه ای چون مثال زیر شروع نمود. بر فرض اگر عرضه محصولی منحصرا برای نویسندگانی خاص باشد، می توان با دنبال نمودن نویسنده ای مستقل(X) که برای نشریه های مختلف فعالیت می کند، جامعه آماری بالایی از مخاطبان وی و پیروان آن را شناسایی نمود.
برای شروع، با جستجوی نام شخص X در گوگل و یافتن پروفایل هایی که در سایت های مختلف ایجاد نموده و در صورت وجود حساب کاربری در توییتر، و اشتراک گذاری مقالات و نوشته هایش در سایت های مختلف، کنکاش در شبکه های اجتماعی مورد علاقه اش، به راحتی می توان مخاطبان وی و علاقمندان به فعالیت های او و سایت های دنبال کننده توسط وی که از طراحی وب سایت (http://www.npco.net/index.htm) حرفه ای نیز برخوردارند، را یافت و اینگونه می توان با جستجوی فعالیت های یک شخص به آمار بالایی از سایت ها و مخاطبان مدنظر خود دست یافت. گام دوم- جمع آوری نتایج جستجو در این مرحله با گردآوری نتایج جستجوی مرحله اول، می توان دامنه هایی که چندین بار برای کلمات کلیدی مختلف دارای رتبه و امتیازی بالایی هستند را یافت و لیستی از این دامنه ها را ایجاد نمود. گام سوم-انتشار و بسط لیست ها پس از تهیه لیست دامنه هایی که در رتبه بندی کلمات کلیدی هدف دارای رتبه بالایی بوده و در نتایج اولیه جستجو می باشند و به عبارتی ساخت سایت (http://www.npco.net/create-site.htm) و سئو وب سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) پیشرفته ای دارند، کافی است با بهره گیری از ابزارهای موجود در وب، دامنه های مشابه، دامنه منظور را یافت و با اضافه کردن واژه ها یا کلمات مرتبط در انتهای دامنه آن، سایت های مشابه را در حوزه فعالیت آنها را نیز یافت. گام چهارم-بررسی مخاطبان هدف با فیلتر نمودن مخاطبان هدف از سایت های لیست و بسط داده شده، با ارسال یا اشتراک فرمی، آنها را برای تکمیل این پرسشنامه دعوت نمایید. در این فرم سوالی با این مضمون (سه مورد از سایت های موردعلاقه خود برای منابع نگارش مستقل را نام ببرید) مطرح گردد. اینگونه تعداد سایت های مدنظر خود برای کشف مخاطبان و بازار هدف را افزایش داده و گام نخستی برای پیشبرد ارتباط دوسویه با مخاطبان ایجاد نمایید. این ارتباط از طریق اتصال به پروفایل آنها در لینکداین و یا دنبال کردن آنها در توییتر و یا سایر شبکه های اجتماعی و یا از طریق ایمیل صورت می گیرد.
آگاهی کامل از بازار هدف تنها یکی از 5 اقدام ضروری برای موفقیت در عرصه رقابت طراحی (http://www.npco.net/index.htm) و سئو سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) می باشد. برای پیشی گرفتن از رقبا، شناسایی مخاطبان خود در داخل و خارج مرزهای جغرافیایی و کشف سایت های بازدید شده توسط آنها و بکارگیری این دانش در جهت منافع شرکت امری کلیدی است. گام اول-شناسایی افرادی که بخشی از مخاطبان هدف ما هستند افرادی که در دنیای وب، جستجوی های متنوع معین دارند و از سایت های مشخص بازدید می کنند، در پی این جستجو، نرم افزار، فایل و یا محصولات مختلفی از سایت هایی با سئو (http://www.npco.net/behinesazi.htm) قوی، خریداری یا دانلود می نمایند. برای کشف هرآنچه، این افراد در دنیای دیجیتال و بازار پررقیب طراحی سایت (http://www.npco.net/index.htm) در حال انجام هستند، می توان با نمونه ای چون مثال زیر شروع نمود. بر فرض اگر عرضه محصولی منحصرا برای نویسندگانی خاص باشد، می توان با دنبال نمودن نویسنده ای مستقل(X) که برای نشریه های مختلف فعالیت می کند، جامعه آماری بالایی از مخاطبان وی و پیروان آن را شناسایی نمود.
برای شروع، با جستجوی نام شخص X در گوگل و یافتن پروفایل هایی که در سایت های مختلف ایجاد نموده و در صورت وجود حساب کاربری در توییتر، و اشتراک گذاری مقالات و نوشته هایش در سایت های مختلف، کنکاش در شبکه های اجتماعی مورد علاقه اش، به راحتی می توان مخاطبان وی و علاقمندان به فعالیت های او و سایت های دنبال کننده توسط وی که از طراحی وب سایت (http://www.npco.net/index.htm) حرفه ای نیز برخوردارند، را یافت و اینگونه می توان با جستجوی فعالیت های یک شخص به آمار بالایی از سایت ها و مخاطبان مدنظر خود دست یافت. گام دوم- جمع آوری نتایج جستجو در این مرحله با گردآوری نتایج جستجوی مرحله اول، می توان دامنه هایی که چندین بار برای کلمات کلیدی مختلف دارای رتبه و امتیازی بالایی هستند را یافت و لیستی از این دامنه ها را ایجاد نمود. گام سوم-انتشار و بسط لیست ها پس از تهیه لیست دامنه هایی که در رتبه بندی کلمات کلیدی هدف دارای رتبه بالایی بوده و در نتایج اولیه جستجو می باشند و به عبارتی ساخت سایت (http://www.npco.net/create-site.htm) و سئو وب سایت (http://www.npco.net/behinesazi.htm) پیشرفته ای دارند، کافی است با بهره گیری از ابزارهای موجود در وب، دامنه های مشابه، دامنه منظور را یافت و با اضافه کردن واژه ها یا کلمات مرتبط در انتهای دامنه آن، سایت های مشابه را در حوزه فعالیت آنها را نیز یافت. گام چهارم-بررسی مخاطبان هدف با فیلتر نمودن مخاطبان هدف از سایت های لیست و بسط داده شده، با ارسال یا اشتراک فرمی، آنها را برای تکمیل این پرسشنامه دعوت نمایید. در این فرم سوالی با این مضمون (سه مورد از سایت های موردعلاقه خود برای منابع نگارش مستقل را نام ببرید) مطرح گردد. اینگونه تعداد سایت های مدنظر خود برای کشف مخاطبان و بازار هدف را افزایش داده و گام نخستی برای پیشبرد ارتباط دوسویه با مخاطبان ایجاد نمایید. این ارتباط از طریق اتصال به پروفایل آنها در لینکداین و یا دنبال کردن آنها در توییتر و یا سایر شبکه های اجتماعی و یا از طریق ایمیل صورت می گیرد.