PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اصول درست طراحی سایت فروشگاه اینترنتی



mona39
7th March 2016, 05:08 PM
در حال حاضر با توسعه فناوری و بالا رفتن دانش طراحی سایت و همگانی شدن این دانش، کسب و کار‌ها برای پررونق کردن کسب و کار خود به سمت طراحی سایت روی می‌آوردند. یکی از گونه‌های طراحی سایت که در حال حاضر مخاطبان بسیاری را یافته، طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی می‌باشد. در این زمانه افراد به خاطر نداشتن وقت برای خرید‌های مفصل، خیلی از آن‌ها برای خرید به فروشگاه‌های اینترنتی می‌روند. طراحی فروشگاه اینترنتی قسمتی از طراحی سایت می‌باشد که با استفاده از ماژول‌ها و کدهای ویژه طراحی می‌گردد.


مشتریان و مخاطبان محصولات مختلف، به خاطر مشغله زیاد و یا ترافیک سرسام آور و دشواری دسترسی، کمتر به منظور خرید به فروشگاه‌های حضوری می‌روند و بیشتر تلاش می‌نمایند محصولشان را بوسیله اینترنت دنبال و از‌‌ همان طریق هم خرید کنند.


طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای دارندگان کسب و کار‌ها و فروشندگان، از جمله مهم‌ترین موضوعات در بازار این زمانه می‌باشد. همه این اشخاص بایست با طراحی سایت فروشگاه‌های اینترنتی و دارا بودن انحصاری آن، سهم بازار را در این عرصه به دست بگیرند.





طراحی سایت فروشگاه اینترنتی (http://www.portalsaz.com/fa/design-online-store) و سایت خرید و فروش محصول و کالا‌ها، از جمله مهارت‌های اصلی شرکت ما می‌باشد.




اصلیترین نکته‌ای که بایست بدان توجه شود آن است که طراحی سایت فروشگاه شما، یک وی‌ترین شبانه روزی و بدون محدودیت مکانی و زمانی می‌باشد.





خصوصیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی


خصوصیت‌های عام یک طراحی فروشگاه اینترنتی، نشان دادن محصول، سیستم سرچ و سیستم خرید کالا‌ها می‌باشد.
سیستم نشان دادن محصول به حالت جذاب و بعد از آن سیستم خرید ذقیق و مورد اعتماد و البته سهل، خصوصیت مهمی برای حفظ کاربران و مشتریان در فروشگاه می‌باشد.


در طراحی فروشگاه اینترنتی (http://www.portalsaz.com/fa/design-online-store) موردی که بایست مراعات گردد، طراحی بهینه آن برای موتور جستجوگر بخصوص گوگل و سایر موتور‌های جستجوگر است. به این دلیل که فروشگاهی که کاربری به آن نیاید هر اندازه نیز حرفه‌ای و مدرن و دقیق باشد، بازدهی برای دارندگان آن نخواهد داشت.
نتیجه اینکه خصوصیت‌های عمده فروشگاه اینترنتی، نخست دقیق بودن و مطابق با اصول روز سایت سازی بر مبنای بهینه سازی سایت و گوگل و نتیجه ترغیب کاربران برای آمدن و سر زدن به فروشگاه می‌باشد. بعد حفظ مشتری با بهره گیری از امکانات به روز و دقیق می‌باشد.

نشان دادن کالاهای شبیه به هم و مقایسه‌ای بودن کالا‌ها در سایت، پرداخت آنلاین، داشتن سیستم حراجی، سیستم برچشب و ارتباط میان صفحه‌ها، طبقه بندی دقیق با جزییات قابل دسترسی، دارا بودن فیلدهای کامل برای محصول، ابزاری برای مقایسهٔ فیلدهای گوناگون محصولات، سرچ پیشرفته بر مبنای فیلدهای محصولات در طبقه بندی‌های متفاوت، نشان دادن پرسش‌های رایج و سیستم پشتیبانی و ارتباط با واحدهای فروش و مالی و غیره از سایر خصوصیتهایی می‌باشد که طرای سایت فروشگاهی بایست دارا باشند و در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مدنظر باشند
امکانات طراحی سایت (http://www.portalsaz.com/) فروشگاه‌های اینترنتی
طراحی انحصاری بر مبنای خواسته دارندگان سایت و کاربرپسند بودن آن
قسمت نظرات کاربران در باره با هر محصول، خبر، مقاله و...
قسمت تبلیغات بنری و تصویری و فلشی
ثبت نامحدود منوهای داخل هم در سایت
طراحی و فشرده سازی صفحه‌ها برای بالا بردن سرعت لود فروشگاه اینترنتی
مراعات همه نکته‌های امنیتی و ضمانت غیر قابل هک بودن سایت فروشگاه اینترنتی
قسمت تماس با ما و فرستادن پیام‌های الکترونیکی به ایمیل‏های مدیر سایت
قسمت گالری عکس با امکان تعریف آلبوم و تصاویر بدون محدودیت
پدید آوردن صفحه‌های بدون محدودیت در جهت پوشش مطالب سایت
بهینه سازی سایت قدرتمند و کدنویسی اصولی و به روز براساس آخرین الگوریتم‌های گوگل
قسمت اسلاید عکس‌های بالای سایت و با جلوه‌های جذاب
قسمت مدیران و رده‌های دسترسی آن‌ها
تنظیم واژه‌های کلیدی سایت برای هر صفحه به صورت تفکیک شده برای بهینه سازی سایت قوی‏‌تر
تنظیم کد آمار سایت به حالت داینامیک و امکان بهره گیری از چند کد آماری در سایت
امکان افزودن محصولات بدون محدودیت
امکان طبقه بندی کالا‌ها به حالت کاملا داینامیک
امکان سرچ پیشرفته محصولات بر مبنای فیلدهای مورد نیاز
امکان وصل شدن به سیستم فیلد داینامیک نظیر سایت دیجی کالا
اتصال تارنمای فروشگاهی به شبکه‌های اجتماعی فیسبوک، تویی‌تر، اینستاگرام
توانایی عرضه پیش فاکتور به مشتری‌ها در موقع پرداخت
امکان پرداخت آنلاین با بانک‌های پاسارگاد و ملی و...
پشتیبانی تخصصی و آموزش رایگان پنل مدیریت و آموزش بهینه سازی سایت حرفه‌ای به طور رایگان
هماهنگ سازی طراحی سایت با آنالیزور گوگل آنالیتیکس و وب مس‌تر تولز برای تحلیل آماری فروشگاه و سرانجام بالا بردن آن در موتورهای جستجوگر
طراحی سایت رسپانسیو و واکنش گرا در صورت تقاضای مشتری برای هماهنگی رزولیشن سایت با سایر دستگاه‌ها

iwheel
29th May 2016, 11:38 AM
طراحی فروشگاه اینترنتی کاربردیفروشگاه اینترنتی در سالهای اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند. از این رو هرچه طراحی فروشگاه اینترنتی، کاربر پسندتر و کاربردی تر باشد بدین معنی است که شما نسبت به ربا خود در جایگاه بالاتری قرار خواهید گرفت. در این بخش 5 راه برای طراحی فروشگاه اینترنتی کاربردی (http://sitedesignshop.com/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C) برای شما عزیزان و علاقه مندان به طراحی فروشگاه اینترنتی (http://sitedesignshop.com/) ارائه می دهیم.

1. عضویت و call-to-action

ترفند اول در طراحی فروشگاه اینترنتی، ارائه گزینه عضویت و call-to-action ساده و کاربردی است. از طولانی کردن فرم عضویت پرهیز کنید. زیرا این امر موجب بی حوصلگی و در نتیجه لغو فرآیند خرید خواهد شد. در بخش عضویت شما نیازی به اطلاع از شغل کاربر، محل دقیق زندگی، و تلفن افراد ندارید. تنها چیزی که در هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی در بخش عضویت باید قرار دهید، آدرس ایمیل و رمز عبور است. علاوه بر این دکمه call-to-action را در طراحی فروشگاه اینترنتی (http://sitedesignshop.com/) دست کم نگیرید. این گزینه در جلب توجه کاربر و کاربردی شدن فروشگاه اینترنتی بسیار موثر است. در هنگام طراحی این دکمه در طراحی فروشگاه اینترنتی به رنگ ، اندازه ، فونت، محل قرار گیری آن در فروشگاه اینترنتی و غیره دقت نمایید.
http://sitedesignshop.com/Administrator/files/UploadFile/aweb24.ir-news-17.jpg


2. خرید بدون نیاز به عضویت

یکی از گزینه هایی که خریداران اینترنتی به شدت از آن متنفر هستند، تکمیل فرم عضویت قبل از انجام فرآیند خرید است. بهتر است ابتدا به کاربر اجازه دهید وارد فروشگاه اینترنتی شما شود و محصولات شما را بررسی کنید سپس در مرحله خرید به آنها پیشنهاد دهید که با عضویت در سایت، فرآیند خرید در دفعات بعدی را راحت تر انجام دهند. این روشتا حد زیادی موجب افزایش فروش، جلب رضایت مشتری و کاهش لغو فرآیند خرید می شود.

3. ساختار جستجو

جستجو این امکان را برای مشتری فراهم می کند تا آنچه را که می خواهد سریع تر بیابد و در نتیجه از خرید خود رضایت بیشتری خواهد داشت. جستجو در طراحی فروشگاه اینترنتی (http://sitedesignshop.com/) بسیار توصیه می شود.

4. ناوبری مرحله به مرحله (Breadcrumb Navigation)

ارائه ناوبری مرحله به مرحله در طراحی فروشگاه اینترنتی این امکان را برای کاربر فراهم می کند که در هر مرحله از فرآیند خرید بتواند به مراحل قبلی رفته و اطلاعات خود را ویرایش نماید.

5. سبد خرید

از مهم ترین فاکتورها در طراحی فروشگاه اینترنتی کاربردی، سبد خرید است. سبد خرید این امکان را ایجاد می کند تا متری بتواند ابتدا به طور کامل در فروشگاه اینترنتی جستجو کند و تمام محصولات خود را انتخاب کرده و در نهایت به تکمیل فرآیند خرید بپردازد.

منبع: شرکت طراحی سایت (http://sitedesign-co.com) مبنا

استفاده از تمامی مطالب سایت تنها با ذکر منبع آن به نام سایت علمی نخبگان جوان و ذکر آدرس سایت مجاز است

استفاده از نام و برند نخبگان جوان به هر نحو توسط سایر سایت ها ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد