Farahnaz_J
9th January 2016, 04:03 PM
مراحل راه اندازي فروشگاه اينترنتي , براي شما که قصد راه اندازي فروشگاه آنلاين داريد !
قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي داريد؟ بهتر است قبل از طراحي فروشگاه اينترنتي يا سفارش راه اندازي فروشگاه ساز به شرکت طراحي سايت اين مقاله را تا پايان و به دقت مطالعه کنيد ! در اين مقاله با مراحل و شيوه راه اندازي فروشگاه اينترنتي به طول کامل آشنا ميشويد . از لحظه ثبت دامين مناسب تا انتخاب شرکت طراحي سايت و نرم افزار فروشگاه ساز و راه اندازي فروشگاه اينترنتي بطور کامل همراه با ابزار و تجهيزات بازاريابي اينترنتي و تبليغات اينترنتي توضيح داده شده است .
http://s3.picofile.com/file/8231902368/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%DB%8C% D8%AA_%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D B%8C_2.jpg
انتخاب شرکت طراحي سايت مناسب براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي
از گام اول از چند شرکت طراحي سايت را کانديد کنيد . براي انتخاب شرکت طراحي سايت مناسب کافيست به وب سايت اين شرکت ها مراجعه و نمونه کارها ، تلفن ثابت و آدرس و همچنين تعرفه و امکانات نرم افزارفروشگاه ساز اين شرکت هاي طراحي سايت را با يکديگر مقايسه کنيد. “ بهترين شرکت هاي طراحي ” در ايران را در گوگل جستجو کنيد . پس از جستجوي صحيح و مقايسه وب سايت شرکت هاي ثبت دامين و هاستينگ و يا شرکت هاي طراحي وب سايت براي طراحي فروشگاه آنلاين مطابق با مراحل زير اقدام ميشود :
مرحله 1 – ثبت دامنه مناسب
ثبت دامين (دامنه) مناسب مهمترين و اولين گام راه اندازي وب سايت و فروشگاه اينترنتي ميباشد . کوتاه بودن ؛ امکان به خاطر سپردن ؛ مفهوم بودن ؛ سادگي از برخي از ويژگي هاي يک دامنه مناسب ميباشد . ثبت دامنه همانند ثبت نام تجاري يا انتخاب نام براي شرکت ميباشد ولي قواعدي دارد. براي ثبت دامنه اگر قصد داريد وب سايت شما در گوگل اول باشدو ميخواهيد بازاريابي اينترنتي و تبليغات اينترنتي را بعد از طراحي سايت بصورت حرفه اي انجام دهيد بهتر است ” راهنماي ثبت دامين مناسب ” را مطالعه نماييد .
مرحله 2 – خريد هاستينگ مناسب
هاستينگ فروشگاه اينترنتي از نظر تعداد بازديدکنندگان فروشگاه و استقبالي که کاربران پس از راه اندازي فروشگاه اينترنتي ميکنند از اهميت ويژه اي برخوردار است . براي خريد هاستينگ مناسب از شرکت هاي هاستينگ مناسب شما کافيست چند شرکت هاستينگ را با کمک مشاورين IT و يا دوستاني که اطلاعات بيشتري در مورد انتخاب هاستينگ مناسب براي شما دارند انتخاب کنيد .
سايت هاي شرکت هاستينگ مورد نظرتان رابررسي کنيد و با بهره گيري از نظرات شرکت طراحي سايت خود نسبت به خريد هاست ويندوز يا خريد هاست لينوکس اقدام کنيد . بهتر است طراحي فروشگاه اينترنتي و ثبت دامين و هاستينگ شما توسط يک شرکت هاستينگ و طراحي سايت انجام شود که در سالهاي آتي ارائه خدمات آموزش و پشتيباني و همچنين تمديد خدمات دامين و هاستينگ براي شما راحتتر صورت گيرد . .
طراحي فروشگاه اينترنتي , فروشگاه ساز , نرم افزار طراحي فروشگاه اينترنتي , نرم افزار فروشگاه ساز , راه اندازي فروشگاه اينترنتي , فروشگاه ساز فارسي
مرحله 3 – نرم افزار فروشگاه ساز مناسب ! با ثبت دامين و هاستينگ شما مرحله اول و دوم طراحي فروشگاه اينترنتي خود را به پايان رسانده ايد .
يکي از مراحل مهم براي راه اندازي سايت و يا فروشگاه ؛ انتخاب نرم افزار طراحي سايت يا فروشگاه ميباشد . اگر بخواهيد مديريت و بروز رساني کالاها ، قيمت ها ؛ محتواي فروشگاه اينترنتي را خودتان انجام دهيد ؛مسلما نرم افزار فروشگاه سازي براي شما مناسب است که قابليت توليد و مديريت محتواي فروشگاه اينترنتي را داشته باشد .
روش انتخاب شرکت طراحي سايت , انتخاب نرم افزار فروشگاه ساز !
براي مقايسه و مشاهده فهرست بهترين شرکت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي ميتوانيد از موتورهاي جستجوگر کمک بگيريد و يا با استفاده از آگهي هاي روزنامه چند شرکت طراحي سايت را براي سفارش نرم افزار طراحي فروشگاه اينترنتي يافته و با يکديگر مقايسه کنيد .
با مقايسه نمونه فروشگاه هاي اينترنتي طراحي شده + ظاهر سايت شرکت طراحي وب از لحاظ گرافيکي و امکانات + مشخص بودن محل شرکت طراحي سايت + وجود تلفن ثابت پشتيباني و فروش براي شرکت طراحي وب + ابزار آموزش و پشتيباني پيشرفته مانند گفتگوي آنلاين و سيستم مديريت ارتباط با مشتريان (تيکتينگ) + قيمت فروشگاه ساز + مشاهده و استعلام روزنامه رسمي شرکت طراحي سايت + مطالعه سابقه و تاريخچه شرکت طراحي سايت و . . . مقايسه مواردي ديگر که ميتوان براحتي با مراجعه به سايت شرکت طراحي وب اين مقايسه را انجام داد .
هيچوقت با يک ايده اوليه و فقط با بررسي قيمت فروشگاه اينترنتي را راه اندازي نکنيد ؛ چراکه اينکار دقيقا مانند اين است که براي کسب و کاري که هيچ اطلاعي از آن نداريد بخواهيد در يک کوچه يک مغازه ارزان اجاره کنيد . مسلما بعد ازمدت کوتاهي با خسارت زياد مغازه را پس ميدهيد و کسب و کار جديد شما با شکست مواجه ميشويد .
مرحله 4 – طراحي قالب فروشگاه اينترنتي
طراحي قالب سايت | طراحي قالب فروشگاه اينترنتي | طراحي قالب اختصاصي | طراحي سایت فروشگاهی (http://jahansite.com/?p=4091#9) ظاهر فروشگاه اينترنتي در جذب مخاطب و بازديدکنندگان از اهميت ويژه اي برخوردار است . بطور معمول طراحي قالب اختصاصي فروشگاه اينترنتي توسط شرکت طراحي سايت ي که نرم افزار فروشگاه ساز را از آن تهيه کرده ايد انجام ميگردد .
مرحله 5 - طراحي صفحات وب , ورود تصاوير و مشخصات کالا و خدمات در فروشگاه ساز :
شما ميتوانيد اطلاعات اوليه مانند محتواي صفحات مربوط به منوها و زير منوها را همراه با تعدادي از کالاها مربوط به گروه هاي کالاي متفاوت را براي شرکت طراحي سايت ارسال کنيد . نحوه جمع آوري و ارسال اطلاعات متن و تصويري مربوط به فروشگاه ميبايست با نقشه کلي فروشگاه اينترنتي هماهنگي داشته باشد .
بهتر است از ميان فروشگاه هاي اينترنتي داخلي يا خارجي و يا حتي از ميان الگوهاي گرافيکي مربوط به قالب فروشگاه اينترنتي ؛نسبت به انتخاب يک الگو براي نقشه سايت و کد رنگ ها و نحوه اجراي قالب اقدام نماييد .
مرحله 6 – بهينه سازي سايت (سئو) فروشگاه آنلاين
افزايش رنک فروشگاه در گوگل ؛ ياهو ؛ بينگ ؛ الکسا و . . ساير موتورهاي جستجو به همراه افزايش رتبه واژه هاي کليدي و مرتبط با محصولات و خدمات فروشگاه اينترنتي موجب جذب بازديدکننده و مشتري براي فروشگاه اينترنتي شما خواهد شد و طبق آمار کارشناسان بيش از 70% فروش يک فروشگاه اينترنتي از جذب بازديدکنندگان از موتورهاي جستجوگر صورت ميگيرد .
به عنوان مثال : در صورتيکه در گوگل توسط يک کاربر واژه “موبايل” يا ” خريد موبايل ” وارد شود و در ميان نتايج جستجوگر گوگل ؛آدرس فروشگاه اينترنتي شما به نمايش در آيد . . .
منبع:
طراحی سایت فروشگاهی (http://jahansite.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/#9)
قصد راه اندازي فروشگاه اينترنتي داريد؟ بهتر است قبل از طراحي فروشگاه اينترنتي يا سفارش راه اندازي فروشگاه ساز به شرکت طراحي سايت اين مقاله را تا پايان و به دقت مطالعه کنيد ! در اين مقاله با مراحل و شيوه راه اندازي فروشگاه اينترنتي به طول کامل آشنا ميشويد . از لحظه ثبت دامين مناسب تا انتخاب شرکت طراحي سايت و نرم افزار فروشگاه ساز و راه اندازي فروشگاه اينترنتي بطور کامل همراه با ابزار و تجهيزات بازاريابي اينترنتي و تبليغات اينترنتي توضيح داده شده است .
http://s3.picofile.com/file/8231902368/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%DB%8C% D8%AA_%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D B%8C_2.jpg
انتخاب شرکت طراحي سايت مناسب براي راه اندازي فروشگاه اينترنتي
از گام اول از چند شرکت طراحي سايت را کانديد کنيد . براي انتخاب شرکت طراحي سايت مناسب کافيست به وب سايت اين شرکت ها مراجعه و نمونه کارها ، تلفن ثابت و آدرس و همچنين تعرفه و امکانات نرم افزارفروشگاه ساز اين شرکت هاي طراحي سايت را با يکديگر مقايسه کنيد. “ بهترين شرکت هاي طراحي ” در ايران را در گوگل جستجو کنيد . پس از جستجوي صحيح و مقايسه وب سايت شرکت هاي ثبت دامين و هاستينگ و يا شرکت هاي طراحي وب سايت براي طراحي فروشگاه آنلاين مطابق با مراحل زير اقدام ميشود :
مرحله 1 – ثبت دامنه مناسب
ثبت دامين (دامنه) مناسب مهمترين و اولين گام راه اندازي وب سايت و فروشگاه اينترنتي ميباشد . کوتاه بودن ؛ امکان به خاطر سپردن ؛ مفهوم بودن ؛ سادگي از برخي از ويژگي هاي يک دامنه مناسب ميباشد . ثبت دامنه همانند ثبت نام تجاري يا انتخاب نام براي شرکت ميباشد ولي قواعدي دارد. براي ثبت دامنه اگر قصد داريد وب سايت شما در گوگل اول باشدو ميخواهيد بازاريابي اينترنتي و تبليغات اينترنتي را بعد از طراحي سايت بصورت حرفه اي انجام دهيد بهتر است ” راهنماي ثبت دامين مناسب ” را مطالعه نماييد .
مرحله 2 – خريد هاستينگ مناسب
هاستينگ فروشگاه اينترنتي از نظر تعداد بازديدکنندگان فروشگاه و استقبالي که کاربران پس از راه اندازي فروشگاه اينترنتي ميکنند از اهميت ويژه اي برخوردار است . براي خريد هاستينگ مناسب از شرکت هاي هاستينگ مناسب شما کافيست چند شرکت هاستينگ را با کمک مشاورين IT و يا دوستاني که اطلاعات بيشتري در مورد انتخاب هاستينگ مناسب براي شما دارند انتخاب کنيد .
سايت هاي شرکت هاستينگ مورد نظرتان رابررسي کنيد و با بهره گيري از نظرات شرکت طراحي سايت خود نسبت به خريد هاست ويندوز يا خريد هاست لينوکس اقدام کنيد . بهتر است طراحي فروشگاه اينترنتي و ثبت دامين و هاستينگ شما توسط يک شرکت هاستينگ و طراحي سايت انجام شود که در سالهاي آتي ارائه خدمات آموزش و پشتيباني و همچنين تمديد خدمات دامين و هاستينگ براي شما راحتتر صورت گيرد . .
طراحي فروشگاه اينترنتي , فروشگاه ساز , نرم افزار طراحي فروشگاه اينترنتي , نرم افزار فروشگاه ساز , راه اندازي فروشگاه اينترنتي , فروشگاه ساز فارسي
مرحله 3 – نرم افزار فروشگاه ساز مناسب ! با ثبت دامين و هاستينگ شما مرحله اول و دوم طراحي فروشگاه اينترنتي خود را به پايان رسانده ايد .
يکي از مراحل مهم براي راه اندازي سايت و يا فروشگاه ؛ انتخاب نرم افزار طراحي سايت يا فروشگاه ميباشد . اگر بخواهيد مديريت و بروز رساني کالاها ، قيمت ها ؛ محتواي فروشگاه اينترنتي را خودتان انجام دهيد ؛مسلما نرم افزار فروشگاه سازي براي شما مناسب است که قابليت توليد و مديريت محتواي فروشگاه اينترنتي را داشته باشد .
روش انتخاب شرکت طراحي سايت , انتخاب نرم افزار فروشگاه ساز !
براي مقايسه و مشاهده فهرست بهترين شرکت هاي طراحي فروشگاه اينترنتي ميتوانيد از موتورهاي جستجوگر کمک بگيريد و يا با استفاده از آگهي هاي روزنامه چند شرکت طراحي سايت را براي سفارش نرم افزار طراحي فروشگاه اينترنتي يافته و با يکديگر مقايسه کنيد .
با مقايسه نمونه فروشگاه هاي اينترنتي طراحي شده + ظاهر سايت شرکت طراحي وب از لحاظ گرافيکي و امکانات + مشخص بودن محل شرکت طراحي سايت + وجود تلفن ثابت پشتيباني و فروش براي شرکت طراحي وب + ابزار آموزش و پشتيباني پيشرفته مانند گفتگوي آنلاين و سيستم مديريت ارتباط با مشتريان (تيکتينگ) + قيمت فروشگاه ساز + مشاهده و استعلام روزنامه رسمي شرکت طراحي سايت + مطالعه سابقه و تاريخچه شرکت طراحي سايت و . . . مقايسه مواردي ديگر که ميتوان براحتي با مراجعه به سايت شرکت طراحي وب اين مقايسه را انجام داد .
هيچوقت با يک ايده اوليه و فقط با بررسي قيمت فروشگاه اينترنتي را راه اندازي نکنيد ؛ چراکه اينکار دقيقا مانند اين است که براي کسب و کاري که هيچ اطلاعي از آن نداريد بخواهيد در يک کوچه يک مغازه ارزان اجاره کنيد . مسلما بعد ازمدت کوتاهي با خسارت زياد مغازه را پس ميدهيد و کسب و کار جديد شما با شکست مواجه ميشويد .
مرحله 4 – طراحي قالب فروشگاه اينترنتي
طراحي قالب سايت | طراحي قالب فروشگاه اينترنتي | طراحي قالب اختصاصي | طراحي سایت فروشگاهی (http://jahansite.com/?p=4091#9) ظاهر فروشگاه اينترنتي در جذب مخاطب و بازديدکنندگان از اهميت ويژه اي برخوردار است . بطور معمول طراحي قالب اختصاصي فروشگاه اينترنتي توسط شرکت طراحي سايت ي که نرم افزار فروشگاه ساز را از آن تهيه کرده ايد انجام ميگردد .
مرحله 5 - طراحي صفحات وب , ورود تصاوير و مشخصات کالا و خدمات در فروشگاه ساز :
شما ميتوانيد اطلاعات اوليه مانند محتواي صفحات مربوط به منوها و زير منوها را همراه با تعدادي از کالاها مربوط به گروه هاي کالاي متفاوت را براي شرکت طراحي سايت ارسال کنيد . نحوه جمع آوري و ارسال اطلاعات متن و تصويري مربوط به فروشگاه ميبايست با نقشه کلي فروشگاه اينترنتي هماهنگي داشته باشد .
بهتر است از ميان فروشگاه هاي اينترنتي داخلي يا خارجي و يا حتي از ميان الگوهاي گرافيکي مربوط به قالب فروشگاه اينترنتي ؛نسبت به انتخاب يک الگو براي نقشه سايت و کد رنگ ها و نحوه اجراي قالب اقدام نماييد .
مرحله 6 – بهينه سازي سايت (سئو) فروشگاه آنلاين
افزايش رنک فروشگاه در گوگل ؛ ياهو ؛ بينگ ؛ الکسا و . . ساير موتورهاي جستجو به همراه افزايش رتبه واژه هاي کليدي و مرتبط با محصولات و خدمات فروشگاه اينترنتي موجب جذب بازديدکننده و مشتري براي فروشگاه اينترنتي شما خواهد شد و طبق آمار کارشناسان بيش از 70% فروش يک فروشگاه اينترنتي از جذب بازديدکنندگان از موتورهاي جستجوگر صورت ميگيرد .
به عنوان مثال : در صورتيکه در گوگل توسط يک کاربر واژه “موبايل” يا ” خريد موبايل ” وارد شود و در ميان نتايج جستجوگر گوگل ؛آدرس فروشگاه اينترنتي شما به نمايش در آيد . . .
منبع:
طراحی سایت فروشگاهی (http://jahansite.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/#9)